LIFE
16/01/2015 09:41 EET

«Αυτό το κορίτσι μπορεί»: To βίντεο που αποδεικνύει ότι υγιές σώμα δεν σημαίνει απαραίτητα και τέλειες αναλογίες!

Συχνά, υπάρχει η λανθασμένη εντύπωση ότι οι γυναίκες που είναι δραστήριες και ασχολούνται με τον αθλητισμό, έχουν και τέλεια εικόνα.

Ο οργανισμός, Sport England, Που παρέχει υπηρεσίες και χρηματοδότηση σε αθλητικά προγράμματα στη Μεγάλη Βρετανία, κυκλοφόρησε στις 12 Ιανουαρίου την καμπάνια «This girl can» («Αυτό το κορίτσι μπορεί»), έπειτα από έρευνα που έδειξε ότι το 75% των αγγλίδων θα ήθελαν να είναι πιο δραστήριες.

«Πριν ξεκινήσουμε την καμπάνια δίναμε μεγάλη προσοχή σε αυτά που έλεγαν οι γυναίκες σχετικά με τους λόγους που οι γυναίκες ένιωθαν ότι τα αθλήματα και η σωματική άσκηση δεν ήταν γι' αυτές», αναφέρει η Τζένι Πράις, Γενική Διευθύντρια του Sport England. «Μερικοί από τους λόγους, όπως η έλλειψη χρόνου ή το κόστος, ήταν γνωστοί αλλά ο πιο σημαντικός λόγος ήταν ο φόβος ότι οι γύρω τους θα τις επικρίνουν. Ανησυχίες του τύπου ότι δεν ήταν αρκετά αδύνατες, αθλητικές ή ότι δεν είχαν τις απαραίτητες ικανότητες προέκυπταν συνέχεια».

Το βίντεο των 90 δευτερολέπτων δείχνει γυναίκες κάθε σωματότυπου να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους αθλήματα, χωρίς να ενδιαφέρονται για το πως μοιάζουν. Γυναίκες ιδρωμένες, με κυτταρίτιδα και χωρίς μακιγιάζ που δεν θυμίζουν σε τίποτα μοντέλα ή επαγγελματίες αθλήτριες, περνούν το μήνυμα ότι ο αθλητισμός είναι για όλες τις γυναίκες.

Η Πράις αναφέρει χαρακτηριστικά:

Μέσα από αυτό το βίντεο θέλουμε να πούμε την ιστορία της γυναίκας που γυμνάζεται και ασχολείται ενεργά με τον αθλητισμό. Οι γυναίκες αυτές, δεν έχουν συγκεκριμένο μέγεθος, ούτε φορούν συγκεκριμένο νούμερο και δεν έχουν όλες τις ίδιες δυνατότητες. Εάν αναρωτιέστε εάν πρέπει να γίνεται κι εσείς μία από αυτές, κάντε το! Δεν έχει σημασία εάν είστε καλές ή όχι, αυτό που έχει σημασία είναι ότι είστε γυναίκες και κάνετε κάτι που αξίζει να το γιορτάσετε!


Αυτό το άρθρο/blog βασίστηκε στο κείμενο 'This Girl Can' Reminds Women That Healthy Bodies And 'Perfect' Bodies Are Not The Same Thing που δημοσιεύτηκε στην Huffington Post Αμερικής.