ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
24/09/2015 18:43 EEST | Updated 25/09/2015 16:22 EEST

Στην τελική ευθεία για κοινό brand OTE και COSMOTE

ΟΜΙΛΟΣ ΟΤΕ

Στην καθιέρωση μιας ενιαίας εμπορικής μάρκας με στόχο μεταξύ άλλων την απλοποίηση των διαδικασιών που αφορούν στον πελάτη προχωράει, μέσα στο επόμενο διάστημα, ο Όμιλος ΟΤΕ.

Έτσι αναμένεται να υπάρξει ένα λογότυπο για OTE και COSMOTE που θα καλύπτει όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του ομίλου σε σταθερή, κινητή τηλεφωνία και internet.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά με το νέο εμπορικό σήμα, οι καταναλωτές θα απολαμβάνουν ολοκληρωμένες, αναβαθμισμένες και καινοτόμες λύσεις για το σύνολο των τηλεπικοινωνιακών αναγκών τους, με απλό, κατανοητό

και ενιαίο τρόπο.

«Το μέγεθος, η τεχνογνωσία και η εμπειρία του Ομίλου ΟΤΕ θα συνεχίσουν να αποτελούν εγγύηση για την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών υπό την ενιαία πλέον εμπορική ονομασία» τονίζουν οι αρμόδιοι του Ομίλου.

«Ολοκληρώσαμε το μετασχηματισμό μας σε μία σύγχρονη ανταγωνιστική επιχείρηση, καθώς και τη λειτουργική ενοποίηση σταθερής και κινητής. Η καθιέρωση ενιαίας εικόνας για τις εμπορικές μας προτάσεις είναι φυσική εξέλιξη για τον Όμιλο ΟΤΕ. Γινόμαστε ακόμη καλύτεροι για τον πελάτη μας, με στόχο να είμαστε η επιλογή της καρδιάς του. Γι αυτό ενώνουμε τις δυνάμεις των δύο brands, OTE και COSMOTE, υπό το νέο εμπορικό μας σήμα. Η απόφαση αυτή είναι σύμφωνη με τις τάσεις της αγοράς σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο» δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ.

Η προετοιμασία για το επερχόμενο rebranding, από την απλοποίηση των διαδικασιών που αφορούν στον πελάτη έως τη διαμόρφωση των εμπορικών προτάσεων, είναι ήδη σε εξέλιξη, ενώ το λανσάρισμα του κοινού εμπορικού σήματος θα πραγματοποιηθεί μέσα στο επόμενο διάστημα.

Sponsored Post