LIFE
09/04/2016 08:21 EEST

Μήπως είναι αυτοί οι λόγοι που δεν παίρνετε την αύξηση που αξίζετε;

Getty Images

Τα κάνετε όλα όπως πρέπει. Είστε συνεπείς στις υποχρεώσεις σας και κάθε μέρα κάνετε όλα όσα πρέπει και ακόμα παραπάνω. Αλλά ο μισθός σας ακόμα δεν έχει αλλάξει. Ακολουθούν 6 αλλαγές που μπορείτε να κάνετε στην επαγγελματική σας συμπεριφορά προκειμένου να πάρετε την αύξηση ή την προαγωγή που σας αξίζει.

Φοβάστε να το ζητήσετε

Αν και πολλοί γνωρίζουν ότι πρέπει να ζητήσουν αύξηση, προκειμένου να τους γίνει, ο φόβος της απόρριψης είναι δύσκολος να ξεπεραστεί.

Τι να κάνετε: Πριν από μιλήσετε στο αφεντικό σας, δημιουργήστε ένα πλάνο με τη βοήθεια ενός φίλου, σημειώνοντας τα βασικά σας επιχειρήματα, ώστε να είστε προετοιμασμένοι και γεμάτοι αυτοπεποίθηση όταν έρθει η ώρα να κάνετε τη συζήτηση αυτή.

Δεν επικοινωνείτε με το αφεντικό σας από κοντά

Ακόμα κι αν το αφεντικό σας προτιμά να σας στέλνει email ή μηνύματα, είναι σημαντικό να διατηρείτε την προσωπική επαφή στην επικοινωνία σας.

Τι να κάνετε: Κανονίστε ένα ραντεβού με το αφεντικό σας και συζητήστε για την καριέρα σας και το που πηγαίνει. Οι συζητήσεις αυτές πρέπει να γίνονται πάντοτε από κοντά.

Δεν έχετε κάνει τους σωστούς φίλους

Σύμφωνα με έρευνα που έγινε από το LinkedIn, το 20% των επαγγελματιών ανέφεραν ότι οι σχέσεις τους με τους συναδέλφους τους τους έκαναν πιο ανταγωνιστικούς.

Τι να κάνετε: Κάντε μία προσπάθεια να μιλήσετε με τους νέους συναδέλφους σας ή με άτομα που δεν γνωρίζετε καλά. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να μάθετε πληροφορίες για το τι συμβαίνει γενικά στην εταιρεία, αλλά και να δημιουργήσετε λειτουργικές σχέσεις με τους συναδέλφους σας.

Δεν πληρείτε τις «κρυφές» προϋποθέσεις για την δουλειά

Κάθε μήνα καταφέρνετε να εκπληρώσετε τους στόχους που έχει θέσει το αφεντικό σας και μένετε πάντοτε παραπάνω στο γραφείο, αλλά οι ηγετικές σας δεξιότητες ή ο τρόπος που επικοινωνείτε με τους γύρω σας είναι «φτωχές».

Τι να κάνετε: Βρείτε κάποιον από τους προϊστάμενούς σας που θαυμάζετε (ή κάποιον επαγγελματία που έχετε ως πρότυπο) και προσπαθήστε να υιοθετήσετε αυτά που κάνουν. Επιπλέον, δώστε έμφαση στις επικοινωνιακές σας δεξιότητες, όπως ο τρόπος που μιλάτε, οι φράσεις που χρησιμοποιείτε και η γλώσσα του σώματός σας.

Παίρνετε προσωπικά τα σχόλια που σας κάνουν

Είναι φυσιολογικό να παίρνετε αμυντική στάση όταν κάποιος σας ασκεί κριτική, αλλά όταν το αφεντικό σας σας κάνει αρνητική κριτική για τη δουλειά σας είναι η τέλεια ευκαιρία για να δείτε τι κάνετε λάθος και τι μπορεί να σας κρατά πίσω από το να πάρετε αύξηση ή να βελτιώσετε την καριέρα σας.

Τι να κάνετε: Γράψτε σε ένα χαρτί όλα όσα σας είπε το αφεντικό σας ώστε να τα δείτε αργότερα, όταν θα είστε πιο ήρεμοι. Στη συνέχεια, κάντε ένα πλάνο ώστε να επιλύσετε όλα τα θέματα που προέκυψαν. Πολλές φορές η αρνητική κριτική μπορεί να είναι κάτι καλό γιατί σας δίνει την ευκαιρία να επικεντρωθείτε στα αδύναμα σημεία σας και να γίνετε καλύτεροι. Επιπλέον, με αυτόν τον τρόπο δείχνετε στο αφεντικό σας ότι δίνετε σημασία σε αυτά που σας λέει.

Είστε στη λάθος εταιρεία

Μερικές φορές μπορεί να μην φταίτε εσείς, αλλά η ίδια η εταιρεία, η οποία δεν έχει καμία πρόθεση να κάνει αυξήσεις, αλλά αντίθετα κάνει περικοπές και απολύσεις.

Τι να κάνετε: Η αλήθεια είναι ότι αυτή είναι η πιο κλασσική περίπτωση στις μέρες μας, όπου λίγες εταιρείες είναι πλέον υγιείς. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει χώρος για ταλαντούχους επαγγελματίες. Φροντίστε να είστε ενημερωμένοι σχετικά με την αγορά και την προσφορά και τη ζήτηση που υπάρχει στον τομέα σας.

Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε αρχικά στην αμερικάνικη έκδοση της HuffPost.

Sponsored Post