5 σημάδια ότι η γυμναστική που κάνετε έχει αποτέλεσμα

Δημοσιεύθηκε: Ενημερώθηκε:
WORKOUT
lzf via Getty Images
Εκτύπωση

Ας είμαστε ειλικρινείς. Όταν δοκιμάζουμε ένα νέο είδος σωματικής άσκησης είναι δύσκολο να καταλάβουμε αν πραγματικά λειτουργεί. Έτσι, συχνά καταλήγουμε να τα παρατάμε επειδή νομίζουμε ότι δεν έχει αποτέλεσμα.

Δεν πρέπει να ξεχνάτε, όμως, ότι συχνά τα αποτελέσματα αργούν και πολλές φορές οι πιο θετικές αλλαγές δεν είναι αυτές που φαίνονται στον καθρέφτη. Εάν ψάχνετε αποδείξεις σχετικά με το αν η γυμναστική σας λειτουργεί, δείτε τα παρακάτω 5 σημάδια.

1. Πιέζεστε
Αυτό είναι ένα προφανές σημάδι, αλλά είναι σημαντικό να δίνετε προσοχή στην αντίδραση του σώματός σας στην άσκηση. Εάν ανεβάζετε παλμούς και ιδρώνετε, μάλλον κάτι κάνετε καλά και πιέζετε τον εαυτό σας να φτάσει στα όριά του, αναφέρει ο Micah Zuhl, βοηθός καθηγητή στο Central Michigan University.

2. Επικεντρώνεστε στην ποιότητα
Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να αντικαταστήσετε την δίωρη γυμναστική που κάνετε με μία πιο γρήγορη και έντονη προπόνηση. Όπως αναφέρει η personal trainer, Keri Lynn Ford, η καλή προπόνηση σχετίζεται με το είδος της άσκησης και όχι με τον χρόνο.

3. Κοιμάστε σαν πουλάκι
Η σωματική άσκηση και ο ύπνος πάνε χέρι χέρι και οι έρευνες επιβεβαιώνουν ότι η σωματική άσκηση βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου. Αυτό σημαίνει ότι αν η γυμναστική που κάνετε είναι σωστή, θα ξεκουράζεστε περισσότερο κατά τη διάρκεια του ύπνου. Και, όπως γνωρίζουμε, ένας καλός ύπνος βοηθά στην απώλεια βάρους και ενισχύει το ανοσοποιητικό.

4. Κάνετε διαλειμματικές προπονήσεις
Οι διαλειμματικές προπονήσεις υψηλής έντασης δεν θεωρούνται άδικα πολύ δυνατές. Οποιαδήποτε είδος σωματικής άσκησης που περιλαμβάνει μία άσκηση υψηλής έντασης είναι αποτελεσματική και όχι μόνο για την απώλεια βάρους, αναφέρει ο Zuhl.

Ο ίδιος προτείνει 1 λεπτό έντονη σωματική άσκηση (όπως είναι τα burpees) και 2 λεπτά ξεκούραση. Επαναλάβετε για 3-4 φορές.

5. Δοκιμάζετε συνεχώς καινούρια πράγματα

Ο Zuhl αναφέρει ότι η ποικιλία είναι το κλειδί για την πρόοδο και προτείνει να δοκιμάζετε συνεχώς νέες ασκήσεις και μαθήματα. Σημασία έχει να προσπαθείτε να διατηρείτε το ενδιαφέρον σας και να γίνει η σωματική άσκηση, ρουτίνα.

Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε αρχικά στην αμερικάνικη έκδοση της HuffPost.