«Τρόμος» στο ΜΕΤΡΟ του Λονδίνου από την καμπάνια που παρακινεί τους επιβάτες να...πιάσουν κουβέντα

«Τρόμος» στο ΜΕΤΡΟ του Λονδίνου από την καμπάνια που παρακινεί τους επιβάτες να...πιάσουν κουβέντα
twitter

Πριν από μερικές ημέρες πολλά διεθνή ΜΜΕ αλλά και χρήστες των social media υποδέχονταν με ενθουσιασμό μια θετική πρωτοβουλία που εξελίχθηκε σε καμπάνια και ήθελε τους επιβάτες του ΜΕΤΡΟ του Λονδίνου να τολμούν να πιάσουν κουβέντα με τον διπλανό τους.

«Πιάστε κουβέντα με τον συνεπιβάτη σας. Φορέστε αυτή την κονκάρδα για να δείξετε στους άλλους πως ενδιαφέρεστε. Θα επωφεληθείτε από μια καθημερινή κουβέντα. Ξεκινήστε να τη χρησιμοποιείτε», γράφει το φυλλάδιο που διανέμεται μαζί με μια λευκή κονκάρδα στην αναγράφεται ο τίτλος της καμπάνιας που συμπυκνώνει και το στόχο «Tube Chat?». Φυσικά υπάρχει και το ανάλογο hashtag στο Twitter, #Tube_chat.

Ωραία πρωτοβουλία, σωστά; Εξάλλου, όσοι μένουμε σε μεγαλουπόλεις δεν γκρινιάζουμε συνέχεια για το πως δεν ξέρουμε καν ποιος μένει στο διπλανό διαμέρισμα; Για το ότι δεν ανταλλάσσουμε καν μια καλημέρα με ανθρώπους που μπορεί να συναντάμε καθημερινά στο ασανσέρ του κτηρίου που στεγάζονται τα γραφεία της επιχείρησης που δουλεύουμε; Ή για το πως η «ζωή της πόλης» μας έχει κάνει απαθείς και αδιάφορους προς τον συνάνθρωπο;

Ε, οι Λονδρέζοι μάλλον δεν έχουν τέτοια προβλήματα...αν κρίνουμε από τον τρόπο με τον οποίο αντέδρασαν σε αυτή την καμπάνια. Και για να δανειστούμε και το σχόλιο του Guardian σε σχετικό θέμα: «Η αντίληψη πως οι επιβάτες στα μέσα μεταφοράς του Λονδίνου είναι ως εχθρικά στραβόξυλα ενισχύεται από την αντίδραση τους στην καμπάνια-μυστήριο πους του ενθαρρύνει να πιάσουν κουβέντα».

Πολλοί επιβάτες του ΜΕΤΡΟ φαίνεται να αντίκρισαν με «τρόμο», όπως αναφέρουν πολλά βρετανικά μέσα ενημέρωσης, τα φυλλάδια και τις κονκάρδες με την πρόσκληση σε κουβεντούλα και αν κρίνουμε και από τις αντιδράσεις στο Twitter επιστράτευσαν για μια ακόμη φορά το γνωστό χιούμορ τους για να απαντήσουν στην πρόσκληση.

Όπως θα δείτε, οι χρήστες...στάζουν χολή επικρίνοντας όσους είχαν την ιδέα για αυτή την καμπάνια, εστιάζοντας μάλιστα στο πόσο αντι-βρετανικό είναι να συμπεριφέρεται κάποιος τόσο φιλικά στο ΜΕΤΡΟ. Σε αρκετές δε αναρτήσεις τονίζεται πόσο «μισάνθρωποι» είναι οι επιβάτες αλλά με μια χαρακτηριστική άνεση πλήρους αποδοχής αυτή της πραγματικότητας.

Και εννοείτε πως πλέον στο Twitter υπάρχει ήδη «αντίπαλος» λογαριασμός (@shutuptubechat) ενώ κάποιοι μοιράζουν πλέον και τα ανάλογα φυλλάδια που γράφουν «Δεν επιθυμείτε τίποτε λιγότερο από το "κουβεντιάσετε" με κάποιον από τους συνεπιβάτες σας; Φορέστε αυτή την κονκάρδα και ενημερώστε τους πως θα προτιμούσατε να πιείτε χλωρίνη από το να μιλήσετε μαζί τους!. Ξεκινήστε να τη χρησιμοποιείτε από σήμερα». Και στη κονκάρδα: «Ούτε να το σκεφτείς να μου μιλήσεις».