Διευκρινίσεις ΥΠΟΙΚ για τα τέλη κυκλοφορίας

Διευκρινίσεις ΥΠΟΙΚ για τα τέλη κυκλοφορίας
Cars caught in a traffic jam as a cyclist passes among them during a 24-hour strike held by metro, tram and urban railway unions in Athens, Friday, Jan. 18, 2013. Athenians use their cars as workers at Athens metro, tram and urban railway system have walked off the job, striking to protest salary cuts that are part of harsh austerity measures the country is taking to get its hands on bailout cash it needs to avoid bankruptcy. (AP Photo/Thanassis Stavrakis)
Cars caught in a traffic jam as a cyclist passes among them during a 24-hour strike held by metro, tram and urban railway unions in Athens, Friday, Jan. 18, 2013. Athenians use their cars as workers at Athens metro, tram and urban railway system have walked off the job, striking to protest salary cuts that are part of harsh austerity measures the country is taking to get its hands on bailout cash it needs to avoid bankruptcy. (AP Photo/Thanassis Stavrakis)
ASSOCIATED PRESS

Τα τέλη κυκλοφορίας 2017 έμειναν αμετάβλητα σε σχέση με το 2016 ανά κατηγορία οχήματος, διευκρινίζει σε σχετική ανακοίνωσή του το υπουργείο Οικονομικών.

Ωστόσο, όπως σημειώνει στην ίδια ανακοίνωση το υπουργείο, για ένα σχετικά μικρό αριθμό οχημάτων υπήρξε κατάταξη σε άλλη κατηγορία τελών, λόγω της υποχρέωσης της χώρας για συμμόρφωση με συστάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (άρθρο 46 ν. 4410/2016).

Πρόκειται για οχήματα που εισήχθησαν στη χώρα ως μεταχειρισμένα και πλέον τα τέλη κυκλοφορίας, το τεκμήριο διαβίωσης, καθώς και ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης υπολογίζονται με βάση το έτος πρώτης κυκλοφορίας σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου. Η ανακατάταξη αφορά περίπου 133.000 οχήματα από σύνολο άνω των 5.500.000. Από αυτά για τα 41.978 υπήρξε μείωση των τελών κυκλοφορίας, για τα 60.234 δεν υπήρξε μεταβολή και για τα 31.854 υπήρξε αύξηση.

Δημοφιλή