GREECE
16/12/2016 07:12 EET

Αthens Tourism Partnership: Νέο σχέδιο για να αναδειχτεί η Αθήνα ως τουριστικός προορισμός

Τα τελευταία χρόνια το στερεότυπο που ήθελε την Αθήνα να αποτελεί (στην καλύτερη) ένα σταθμό μερικών ωρών για τους περισσότερους τουρίστες, έχει σιγά-σιγά υποχωρήσει και η πόλη έχει μπει δειλά-δειλά στους city break προορισμούς ενώ πλέον η τουριστική σεζόν έχει επιμηκυνθεί για κάποιους μήνες.

Μια νέα σημαντική σύμπραξη που ανακοινώθηκε χτες 15/12 στο Δημαρχείο της Αθήνας, δημιουργήθηκε για να ενισχύσει αυτή ακριβώς την εικόνα της Αθήνας ως stand-alone προορισμού για όλο το χρόνο. Ο Δήμος Αθηναίων, η AEGEAN και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ανακοίνωσαν μια σύμπραξη με τίτλο Athens Tourism Partnership. Ρόλο-κλειδί στη συνέργεια αυτή παίζει και η Ελληνική Πρωτοβουλία (Τhe Hellenic Initiative),ενώ η Marketing Greece αναλαμβάνει ρόλο συντονιστή.

Η ιστοσελίδα της καμπάνιας This is Athens θα φιλοξενήσει 103 ιστορίες που θα παρουσιάζουν τη ζωή στην Αθήνα κάθε ώρα του εικοσιτετράωρου. Πρώτο δείγμα είναι η καμπάνια «One City. Never Ending Stories» που έχει ως στόχο την ανάδειξη της Αθήνας ως προορισμό για όλο το χρόνο.

Η καμπάνια επικεντρώνεται στις βασικές αγορές του ελληνικού τουρισμού. Η μεγαλύτερη έμφαση θα δοθεί στη Γερμανία και στη Γαλλία, αλλά και στη Βρετανία (γι’ αυτό και η σελίδα υπάρχει σε αγγλικά, γερμανικά και γαλλικά) ενώ όπως τόνισε και ο Γιώργος Καμίνης έφτασε ο καιρός για να προωθηθεί η Αθήνα ως ιδανικός προορισμός για city break.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν τα λόγια του Αντιπρόεδρος της AEGEAN, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης: «Πρέπει να αλλάξει το μοντέλο των πολλών μικρών παράλληλων προσπαθειών που σπαταλά πόρους και χρόνο. Είμαστε περήφανοι που ωριμάζει και παρουσιάζεται σήμερα το Athens Tourism Partnership, η προσπάθεια του Δήμου για αποτελεσματικότερη προβολή της πόλης με την συμμέτοχη και την (καταρχήν) σύμπραξη της Aegean και του ΔΑΑ.»,δήλωσε ενώ σημείωσε πως η Aegean έχει εγκαινιάσει 40 νέα δρομολόγια από το αεροδρόμιο της Αθήνας τα τελευταία τρία χρόνια.

Ο CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Γιάννης Παράσχης, ανέφερε με τη σειρά του πως τα τελευταία 3 χρόνια οι επιβάτες με προορισμό την Αθήνα αυξήθηκαν κατά 76% ενώ σημείωσε πως «Από το 2014 και μετά η Αθήνα ζει μια «τουριστική άνοιξη», ύστερα από μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο».

Η καμπάνια “One City. Never Ending Stories” αξιοποιεί τα ψηφιακά μέσα, με έμφαση στα social media (Facebook, Instagram, Twitter) ενώ έχει σχεδιαστεί και θα υλοποιηθεί πρόγραμμα βιωματικής εμπειρίας για δημοσιογράφους και travel blogger εξωτερικού»