Αυτό το σούπερ μάρκετ θα σας δίνει ό,τι πληροφορία θέλετε πριν καν την ζητήσετε

Αυτό το σούπερ μάρκετ θα σας δίνει ό,τι πληροφορία θέλετε πριν καν την ζητήσετε

Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος δεν είναι τόσο μακριά. Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα Inhabitat, ένα σούπερ μάρκετ επαυξημένης πραγματικότητας που σχεδιάστηκε από τον Carlo Ratti, του MIT, άνοιξε στο Μιλάνο.

Το νέο κατάστημα της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ, Coop Italia, σχεδιάστηκε ώστε να προσφέρει στυς καταναλωτές πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα που αγοράζουν την ώρα που το κάνουν. Πώς λειτουργεί; όταν οι καταναλωτές πλησιάζουν ένα προϊόν σε ένα τραπέζι ή ράφι, ενεργοποιούν τους αισθητήρες κίνησης και μέσω μίας οθόνης εμφανίζονται χρήσιμες πληροφορίες για το προϊόν, όπως η διατροφική του αξία και συμβουλές.

Αν και αυτή την στιγμή το σούπερ μάρκετ έχει 6.000 προϊόντα, ο Carlo Ratti, σε δελτίο τύπου ανέφερε ότι υπάρχει χώρος για βελτίωση.

«Σήμερα, η πληροφορία φτάνει στον καταναλωτή κατακερματισμένη. Στο άμεσο μέλλον, θα μπορούμε να ανακαλύψουμε τα πάντα για τα μήλα που κοιτάζουμε, όπως το δέντρο από το οποίο προήλθαν, το διοξείδιο του άνθρακα που παρήγαγε, τις χημικές διεργασίες που έγιναν και το ταξίδι του μέχρι το ράφι του σούπερ μάρκετ».