Ακόμη κι αν είσαι ο πιο άθλιος άνθρωπος στον κόσμο, μπορείς να γίνεις πραγματικός ήρωας όταν πεθάνεις

Ακόμη κι αν είσαι ο πιο άθλιος άνθρωπος στον κόσμο, μπορείς να γίνεις πραγματικός ήρωας όταν πεθάνεις
The Martin Agency

Πριν από λίγες ημέρες πραγματοποιήθηκε το Cannes Lions International Festival of Creativity, η ετήσια τελετή απονομής βραβείων στο χώρο του marketing, της διαφήμισης, των επικοινωνιών, του design και της τεχνολογίας, ευρύτερα γνωστή ως «τα Όσκαρ της διαφήμισης». Και, ειδικά αν δεν εργάζεσαι ή δεν ασχολείσαι συστηματικά με τον εν λόγω χώρο, τα βραβεία αυτά είναι η καλύτερη ευκαιρία για να ανακαλύψεις διαφημίσεις-διαμάντια της χρονιάς που πέρασε, οι οποίες είτε δεν υπέπεσαν στην αντίληψή σου είτε δεν προβλήθηκαν ποτέ στην Ελλάδα.

Οι κατηγορίες πολλές και οι νικητές ακόμα περισσότεροι, εμείς όμως θα σταθούμε στην κατηγορία Film Lions και μία συγκεκριμένη διαφήμιση που μπήκε στη λίστα με τους χρυσούς νικητές της βραδιάς.

Πρόκειται για την καμπάνια της Donate Life με τον, εύγλωττο, τίτλο «The World's Biggest Asshole» («Ο μεγαλύτερος μ@λ@κ@ς του κόσμου»). Τη δημιουργία της διαφήμισης ανέλαβε η The Martin Agency και πρωταγωνιστεί ο ηθοποιός Thomas Jane ως «Coleman F. Sweeney», ένας παντελώς γλοιώδης, άθλιος και μισητός τύπος που χαρακτηρίζεται από όλα τα κακά της ανθρωπότητας. Μόνο που, όταν πεθαίνει στο τέλος του διαφημιστικού, γίνεται αυτόματα ένας πραγματικός ήρωας. Πώς;

«Μπορείς να ζήσεις ολόκληρη τη ζωή σου ως μ@λ@κ@ς, αλλά αν είναι να κάνεις έστω και ένα καλό πράγμα, ας είναι να δωρίσεις τα όργανά σου όταν δε θα βρίσκεσαι πια μαζί μας. Η ιδέα έμοιαζε αρκετά απλή», είχε πει ο group creative director της The Martin Agency, Wade Alger για το σκεπτικό πίσω από τη δημιουργία της διαφήμισης.

Και, πραγματικά, πρόκειται για μία από τις πιο απλές αλλά και πιο ευφυείς, τολμηρές και ειλικρινείς ιδέες που έχουμε δει τελευταία στο χώρο της διαφήμισης.

Κρίνετε και μόνοι σας αν άξιζε τη βράβευση στις Κάννες.