Το ιστορικό περιοδικό TIME φαίνεται πως ετοιμάζεται για ριζική αλλαγή της εικόνας και του ονόματός του

Το ιστορικό περιοδικό TIME φαίνεται πως ετοιμάζεται για ριζική αλλαγή της εικόνας και του ονόματός του

Ο χρόνος μάλλον τελείωσε για το περιοδικό TIME, τουλάχιστον για την μορφή με την οποία το γνωρίσαμε και το ξέραμε μέχρι σήμερα. Και αυτό γιατί η Time Inc., η διάσημη εταιρεία media της Νέας Υόρκης, έχει αρχίσει να σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο μιας ριζικής αλλαγής του brand.

Μιλώντας στη The Wall Street Journal, ένας εκπρόσωπος της Time Inc. δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με την επιχειρηματική μας στρατηγική και την παρούσα δυναμική». «Βρισκόμαστε στα πρώιμα στάδια της εξέτασης μιας προσπάθειας αλλαγής της εικόνας μας, προκειμένου να ενισχύσουμε την επιτυχία του μετασχηματισμού μας από μια εκδοτική εταιρεία με πλούσια κληρονομιά σε μια εταιρεία πολυμέσων με πολλές πλατφόρμες διαθέσιμες για τους καταναλωτές», προσθέτει.

Η Time Inc. ιδρύθηκε το 1922 και εκδίδει σήμερα περισσότερους από 100 τίτλους, συμπεριλαμβανομένων των περιοδικών Time, People, Sports Illustrated, Entertainment Weekly, Travel + Leisure, Food & Wine, Fortune και InStyle, ενώ συν-διαχειρίζεται περισσότερες από 60 ιστοσελίδες και τίτλους σε αποκλειστικά ψηφιακή μορφή.

Προς το παρόν δεν έχει ληφθεί κάποια συγκεκριμένη απόφαση, αλλά το TIME έχει έρθει σε επαφή με εταιρείες που ειδικεύονται στην επανασύσταση τίτλων μεγάλων μέσων, ώστε να εξερευνήσει τρόπους με τους οποίους μπορεί να μετατραπεί σε μια σύγχρονη φίρμα μέσων μαζικής ενημέρωσης που θα έχει στο επίκεντρο το digital και το βίντεο.

Ωστόσο, η Corinne Grinapol του media blog του Adweek, τάσσεται κατά αυτής της ιδέας του Time. «Είναι σχεδόν δεδομένο πως, εν έτη 2017, μια εταιρεία μέσων μαζικής ενημέρωσης, είτε διαθέτει ιστορία αιώνων είτε είναι μια ψηφιακή start-up επικεντρωμένη στο κοινό των millennials, θα εξελιχθεί σε τίτλος πολλών πλατφορμών και θα βάλει πρώτη της προτεραιότητα το digital ή τα κινητά -ή τουλάχιστον θα προσπαθήσει. Η Time Inc. δεν χρειάζεται μια αλλαγή ονόματος για να τα καταφέρει, ειδικά όταν το όνομά της έχει τόσο πλούσια ιστορία», λέει.

Και η αλήθεια είναι πως δε θα διαφωνήσουμε μαζί της, αν και την τελική απόφαση την έχει η Time Inc. και μάλλον δε θα αργήσουμε να τη μάθουμε.