Προχώρα με τις ατέλειες σου: Η Diesel αποφασίζει να γυρίσει την πλάτη στα συμβατικά πρότυπα ομορφιάς

Προχώρα με τις ατέλειες σου: Η Diesel αποφασίζει να γυρίσει την πλάτη στα συμβατικά πρότυπα ομορφιάς
Diesel

«Το να είσαι μοναδικός είναι πολύ πιο όμορφο απ' το να είσαι τέλειος. Άλλαξε τον τρόπο που κοιτάς τα πράγματα ώστε ακόμη και το άσχημο να γίνεται θετικό, έχοντας υπερκεράσει εμπόδια και φόβους. Θα ζήσεις την καλύτερη δυνατή ζωή».

Ποιος τα λέει όλα αυτά; O καλλιτεχνικός διευθυντής της Diesel, Nicola Formichetti. Και τα λέει με αφορμή την διαφημιστική καμπάνια του οίκου «Go With the Flaw (Προχώρα με τις ατέλειες σου)».

Είναι ένα μικρού μήκους φιλμ, που γύρισε ο François Rousselet, και φωτογραφίες του Tom Sloan: αγόρια και κορίτσια ξεχωρίζουν απ' το πλήθος και υπερήφανα δείχνουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους, τα οποία μπορεί να μην είναι όμορφα με την παραδοσιακή έννοια της λέξης, είναι όμως μοναδικά -όπως και οι ίδιοι.

«Ήμουν 15 χρόνων όταν έκανα το πρώτο μου τζην» λέει ο Renzo Rosso, ιδρυτής του μιλανέζικου οίκου. «Βεβαίως, δεν ήταν τέλειο, αλλά αυτό το έκανε ξεχωριστό και μοναδικό, όπως οτιδήποτε έχουμε κάνει μέχρι σήμερα. Πάντα με ενδιέφερε περισσότερο η ατέλεια, γιατί ξεχωρίζει απ' το πλήθος» τόνισε.

Flaws always wake up smiling. #GoWithTheFlaw . . . #perfectionisboring #messyisclassy #imperfectisperfect #flawsandall #flaws #flawsome #lovethyself #embraceyourself

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Diesel (@diesel) στις

Flaws never run out of luck. #GoWithTheFlaw

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Diesel (@diesel) στις

Η νέα καμπάνια εγκαινιάστηκε επισήμως την περασμένη Τετάρτη στο Πεκίνο και σηματοδοτεί την παρουσίαση μιας limited edition collection, στην οποία συνεργάστηκε η διασημότητα στον χώρο της μουσικής στην Κίνα, Κρις Λι.

Στη σύντομη ανακοίνωσή του, ο οίκος εξηγεί τη στρατηγική του, υπογραμμίζοντας ότι «νομίζουμε ότι η τελειότητα είναι βαρετή, και ειδικά στο Instagram ο καθένας αναζητά την τελειότητα. Τέλεια φωτογραφία, τέλεια εικόνα, τέλεια ζωή. Και, απλά, βαρεθήκαμε. Έτσι αποφασίσαμε να σβήσουμε τα πάντα, για μια μη τέλεια καινούργια αρχή». Και ο οίκος, την Πέμπτη που μας πέρασε, έκανε reboot στον λογαριασμό του στο Instagram, διαγράφοντας όλα τα έως τότε post του.