Mπύρα Beyoncé; Δεν νομίζω!

Ζυθοποιία στο Μπρούκλιν έφτιαξε τη μπύρα Bïeryoncé
Kevin Mazur via Getty Images

Η ζυθοποιία Lineup με έδρα το Μπρούκλιν πουλούσε τη Bïeryoncé - μια μπύρα γερμανικής προέλευσης που δημιουργήθηκε τον Οκτώβριο του 2016 και φέτος επέστρεψε στις αγορές, επειδή είχε ζήτηση, σύμφωνα με το Mashable.

Η Lineup όχι μόνο έδωσε στη μπύρα το όνομα Bïeryoncé, εμπνευσμένη από τη δημοφιλή τραγουδίστρια, αλλά χρησιμοποίησε και παρόμοιο φόντο, όπως αυτό από το άλμπουμ της Beyoncé από το 2013.

Σύμφωνα με τον ιστότοπο Bon Appétit, η Bïeryoncé αποτελούσε «φόρο τιμής» στη Beyonce και παρασκευάστηκε κατά τη διάρκεια τουρνέ της, από την οποία η ιδιοκτήτρια της ζυθοποιίας απουσίαζε για να κατασκευάσει τον ζύθο.

H εταιρεία, ωστόσο, έλαβε επιστολή διακοπής εργασιών από την νομική ομάδα της τραγουδίστριας. «Είναι η μεγαλύτερή μου έμπνευση και απογοητευτήκαμε που δεν της άρεσε», δήλωσε η Μαρτίνεζ.

Πλέον, η πίλσνερ θα ονομάζεαι «Kätariná».

🤫 *shh* did you guys know we’re having our first can release next week? #bïeryoncé

A post shared by Lineup Brewing (@lineupbrewing) on

Πηγή: Mashable