Τρία hacks για τα social media από το Big Bang Theory

Όταν είχα μια συζήτηση, με την φίλη μου Χριστίνα, για το βιβλίο του καθηγητή Harari που ονομάζεται "Sapiens", αμέσως ενθουσιάστηκα. Ο σκοπός του είναι να δώσει μια απάντηση ως προς το γιατί εμείς, ως ανθρώπινα είδη, είμαστε οι μόνοι που επιβίωσαν. Ειδικά από την στιγμή που δεν ήμασταν ισχυρότεροι ή γρηγορότεροι από τα υπόλοιπα 6 είδη. Εκεί που κατέληξε, είναι ότι ο Homo Sapiens ήταν ο πρώτος άνθρωπος που χρησιμοποίησε τη δύναμη της ιστορίας για να δημιουργήσει κοινότητες. Και αυτό είναι ένα από τα πιο ισχυρά παραδείγματα για να δείξει πόσο απίστευτο εργαλείο είναι η ιστορία.
CBS Photo Archive via Getty Images

Πάντα όταν σκέφτομαι τον εαυτό μου, είτε αναφορικά με τις ανθρώπινες σχέσεις είτε με την ταυτότητα του «startuper» ακολουθώ το motto μου που λέει:

Give Value First. Δηλαδή να δίνεις αξία!

Αυτός άλλωστε είναι και ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργείς γερές ανθρώπινες σχέσεις, να βγαίνεις από τον εαυτό σου προσφέροντας τις γνώσεις σου στην κοινωνία και φυσικά αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος να δημιουργήσεις μια πραγματικά βιώσιμη επιχείρηση. Είναι ο τρόπος που βοηθάει να κάνουμε τον κόσμο μας λίγο καλύτερο. Είναι αυτό που θα σε κάνει όχι απλά έναν influencer, αλλά κάποιον που αλλάζει την κοινωνία του προς το καλύτερο.

Πάντα λοιπόν, σε ό,τι και εάν κάνετε να το κάνετε από ένα μέρος αγάπης, όπου δίνετε αξία πρώτα, πριν καν σκεφτείτε να προσπαθήσετε να πετύχετε πωλήσεις ή να κλείσετε μια συμφωνία.

Βρείτε αυτό που αγαπάτε να κάνετε και απλώς μοιραστείτε το με άλλους! Ναι, δωρεάν! Εντελώς δωρεάν! Πιστέψτε με, το έχω δει να γίνεται!

Οπότε αν είστε από αυτούς που τους ενδιαφέρουν απλώς τα χρήματα, η παρακάτω σίγουρα δεν είναι μια στρατηγική για εσάς! Η στρατηγική αυτή που μοιράζομαι μαζί σας και την έχω δει να φέρνει απίστευτα αποοτελέσματα σε πολλά online businesses είναι για αυτούς που αγαπούν αυτό που κάνουν και θέλουν να δημιουργήσουν αξία.

Αν ανήκετε λοιπόν στην δεύτερη κατηγορία επιχειρηματιών, θέλω να μοιραστώ μαζί σας τις ιδέες από το τελευταίο βίντεο μου, που έχει να κάνει με το περιεχόμενο που δημιουργείτε και βάζετε στα Social Media σας.

Προτείνω 3 απλά αλλά άκρως αποτελεσματικά βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε, προκειμένου να πετύχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την επιχείρησή σας. Γιατί το περιεχόμενο δεν είναι παρά μια ιστορία.

Και στην πραγματικότητα, η ιστορία της στρατηγικής που θέλω να μοιραστώ μαζί σας ξεκίνησε πριν από πολλά χρόνια, όταν η γη κατοικούνταν από τουλάχιστον 6 είδη ανθρώπινων ειδών, αλλά σήμερα οι μόνοι που έχουν επιβιώσει, είμαστε εμείς, οι Homo Sapiens.

Όταν είχα μια συζήτηση, με την φίλη μου Χριστίνα, για το βιβλίο του καθηγητή Harari που ονομάζεται "Sapiens", αμέσως ενθουσιάστηκα. Ο σκοπός του είναι να δώσει μια απάντηση ως προς το γιατί εμείς, ως ανθρώπινα είδη, είμαστε οι μόνοι που επιβίωσαν. Ειδικά από την στιγμή που δεν ήμασταν ισχυρότεροι ή γρηγορότεροι από τα υπόλοιπα 6 είδη.

Εκεί που κατέληξε, είναι ότι ο Homo Sapiens ήταν ο πρώτος άνθρωπος που χρησιμοποίησε τη δύναμη της ιστορίας για να δημιουργήσει κοινότητες. Και αυτό είναι ένα από τα πιο ισχυρά παραδείγματα για να δείξει πόσο απίστευτο εργαλείο είναι η ιστορία. Το ανθρώπινο είδος κατάφερε, όχι απλά να μην εξαφανιστεί, αλλά να δημιουργήσει τον κόσμο που ζούμε σήμερα και όλα αυτά χάρη στις ιστορίες.

Υποθέτω λοιπόν ότι μπορείτε να φανταστείτε πως στην εποχή μας, την εποχή του διαδικτύου, μπορείτε να ενσωματώσετε την αφήγηση και να κάνετε την επιχείρηση σας και την ηλεκτρονική σας παρουσία να «ανθίσουν».

Έτσι, εμπνευσμένη από το Big Bang Theory, αυτοί είναι οι τρεις μυστικοί τρόποι, που θα σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε το περιεχόμενο σας στο σωστό πλαίσιο και με τον σωστό τρόπο, ώστε να συνδεθεί με φυσικό και πραγματικά συναρπαστικό τρόπο με το κοινό σας.

  • The Honest Conjecture. Κάθε φορά που προσπαθείτε να πείτε μια ιστορία η καλύτερη συμβουλή που μπορώ να δώσω είναι απλά να είστε ευάλωτος. Όσο πιο ευάλωτοι είστε απέναντι στο κοινό σας και όσο πιο αληθινοί και ειλικρινείς, τόσο πιο αφοσιωμένο γίνεται. Επομένως, να έχετε πάντα ως κανόνα: Χρησιμοποιήστε προσωπικές ιστορίες. Αυτός είναι ο τρόπος που πρέπει να ακολουθήσετε, εάν θέλετε να συνδεθείτε και να έχετε καλύτερα αποτελέσματα για την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο μέσω του περιεχομένου σας.
  • The Third Wheel Paradox. Το να είσαι ο τρίτος τροχός, στις ανθρώπινες σχέσεις γενικά δεν είναι καλό, σωστά; Αυτός είναι ακριβώς ο λόγος για τον οποίο ονομάζω αυτή την τεχνική ως παράδοξο. Γιατί, όταν ρωτάς τους ανθρώπους: «έχετε αισθανθεί ποτέ αυτό;» ή «έχετε αντιμετωπίσει ποτέ κάτι τέτοιο;», τους κάνετε να αισθάνονται άβολα και να διατηρούν πάντα τις επιφυλάξεις τους. Την επόμενη φορά αντί να κάνετε τέτοιου είδους σχολαστικές ερωτήσεις απλά προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε ένα παράδειγμα ενός φίλου ή κάποιου που γνωρίζετε ότι έχει κάνει το Χ και χάρη σε αυτό πέτυχε το Ζ.Γιατί; Επειδή αυτός είναι ο καλύτερος και πιο άμεσος τρόπος σύνδεσης των ανθρώπων. Είναι στην φύση τους, θα αφήσουν τις επιφυλάξεις τους και θα είναι σε θέση να σε ακούσουν περισσότερο. Θα είναι σε θέση να συνειδητοποιήσουν ότι δεν είναι οι μόνοι με το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν, αλλά ότι και κάποιος άλλος υπήρξε στην θέση τους, έτσι υπάρχει ελπίδα. Εάν θέλετε να κρατήσετε τους ανθρώπους σε επαφή και να τους κάνετε να σας ακούν, τότε η παραπάνω στρατηγική είναι ο τρόπος για να το πετύχετε.
  • The Guru Paradigm. Όλοι ακολουθούν κάποιον που τους εμπνέει και θέλουν μια μέρα να γίνουν σαν εκείνον. Όταν μοιράζεστε περιεχόμενο που έχει να κάνει με Guru, διάσημους ή ανθρώπους που επηρεάζουν τους άλλους εκεί έξω, κάνετε το ακροατήριο σας πιο αφοσιωμένο, αλλά το σημαντικότερο είναι ότι τους κάνετε να σας εμπιστευτούν. Ο κύριος λόγος για τον οποίο λειτουργεί αυτή η στρατηγική είναι επειδή μιλάτε για κάποιον που ήδη γνωρίζουν και αυτό το κάνει πραγματικά τον ευκολότερο τρόπο για να μεταφέρετε ένα μήνυμα.

Φυσικά κάντε εγγραφή στο κανάλι μου στο YouTube για περισσότερα Social Media Hacks

Αλλά πιο σημαντικό από όλα πείτε μας: Χρησιμοποιήσατε τις παραπάνω τεχνικές; Δούλεψαν; Ποια ήταν τα αποτελέσματα; Είδατε τους ακόλουθους σας να είναι πιο αφοσιωμένοι και να παίρνουν περισσότερη βοήθεια;

Μέχρι την επόμενη φορά να θυμάστε πάντα Give Value First