Κυριάκος Μπίκος
ΛΑΒΕΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΑΠΌ Κυριάκος Μπίκος
 
Ο Κυριάκος Μπίκος γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Τρίπολη Αρκαδίας. Σήμερα απόφοιτος του Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης (Marketing) του ΤΕΙ Αθήνας.

Παράλληλα με της σπουδές του εργάστηκε στις Διαφημιστικές εταιρίες CITRINE, Face2Face και Benchmark event management.

Πρόεδρος και ιδρυτής της ΜΚΟ Συλλόγου Marketing. Διετέλεσε Πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής του YOUth power στη διοργάνωση ATHENS MONEY SHOW 2012, μέλος της κριτικής επιτροπής του παγκόσμιου διαγωνισμού F1 in schools 2013-2015 , ιδρυτής και διαχειριστής του blog (Blowging.blogspot.com). Ενδιαφέροντα του η επιτραπέζια αντισφαίριση, η συγγραφή άρθρων, η Δημόσιες σχέσεις, τα κοινωνικά Δίκτυα (Social Media) ανάγνωση βιβλίων «Marketing, Management, Φιλοσοφίας, Μη λεκτική επικοινωνίας (Γλώσσα του Σώματος) και Ψυχολογίας».

Δημοσιεύσεις από Κυριάκος Μπίκος

Η γνώση είναι σαν το παγόβουνο, κρύβει πιο πολλά από αυτά που αφήνει να φανούν

(0) Σχόλια | Δημοσιεύθηκε 15 Αύγουστος 2016 | 4:13 μμ

Κατά καιρούς γράφονται διάφορα, κάτι σαν μυστικές συνταγές για να επιτύχεις στο επαγγελματικό και οικείο περιβάλλον. Παρόλα αυτά, δε θα μιλήσουμε εδώ για επιτυχημένες μυστικές συνταγές αλλά για πράγματα που ίσως διευρύνουν τους ορίζοντές μας και μας κάνουν πιο ευέλικτους στην καθημερινότητά μας.

Οι ενδοεταιρικές σχέσεις μεταξύ των συναδέλφων, η...

Διαβάστε την Ανάρτηση

Πωλητής γεννιέσαι ή γίνεσαι;

(0) Σχόλια | Δημοσιεύθηκε 4 Ιούνιος 2016 | 5:08 μμ

Οι απόψεις διίστανται αν πωλητής γεννιέσαι η γίνεσαι. Είναι άραγε επιχείρημα το ότι αν κάποιος δεν είναι εκπαιδευμένος πωλητής (έχεις εκπαίδευση για πωλητής), δε μπορεί να είναι επιτυχημένος; Είναι θέμα εκπαίδευσης ή μιλάμε για χαρισματικούς ανθρώπους; Έχουν διεξαχθεί πολλές έρευνες οι οποίες προσπαθούν να αποδείξουν το ένα ή το άλλο....

Διαβάστε την Ανάρτηση

To κοινωνικό Status και η επιρροή των Brand

(0) Σχόλια | Δημοσιεύθηκε 30 Απρίλιος 2016 | 7:38 μμ

Για πολλά χρόνια το κοινωνικό Status του κάθε καταναλωτή ακολουθούσε τις μάρκες. Η κοινωνική διαστρωμάτωση με βάση την οικονομική επιφάνεια του κάθε ατόμου ήταν αυτή που καθόριζε αν π.χ το αυτοκίνητο σου θα είναι Peugeot 204 ή Fiat 500 ή Jaguar η ακόμη και τίποτα την δεκαετία του 60΄.

Κοινωνική διαστρωμάτωση είναι η ιεράρχηση των ατόμων και...

Διαβάστε την Ανάρτηση

H Γραφολογία στις υπηρεσίες του Marketing

(0) Σχόλια | Δημοσιεύθηκε 21 Απρίλιος 2016 | 7:54 μμ

Η γραφολογία είναι η επιστήμη η οποία μελετά τον γραφικό χαρακτήρα του ατόμου ούτως ώστε να συμπεράνει τον χαρακτήρα αυτού. Είναι η επιστήμη των (ερευνητών) εγκληματολόγων, των δικαστών και ίσως κάποιων συμβολαιογράφων. Υπάρχουν αναφορές για την γραφολογία από το 1575 οι οποίες είναι μη εμπεριστατωμένες.

Ο Γάλλος ψυχολόγος Alfred Binet...

Διαβάστε την Ανάρτηση

Marketing και Αρχαία Ελληνική Σκέψη

(0) Σχόλια | Δημοσιεύθηκε 25 Μάιος 2015 | 8:20 μμ

Η Οικονομική Επιστήμη απαρτίζεται από πολλά επιμέρους τμήματα. Παρακάτω θα γίνει μια φωτογράφιση της Οικονομικής Επιστήμης από τα πιο πρώιμα στάδια της, καταλήγοντας στην ανάδειξη του σημαντικότερου εργαλείου της το Marketing. Η Οικονομική Επιστήμη περιγράφει και καθορίζει τον τρόπο που συμπεριφέρεται η αγορά βασιζόμενη στο Marketing για να αποδώσει στην...

Διαβάστε την Ανάρτηση