#Business

Πόσο ακριβά σας στοιχίζει το φθηνό ERP

Θανάσης Μάστορας | Δημοσιεύθηκε 27.07.2017
Θανάσης Μάστορας

Η οργάνωση και η εξωστρέφεια θεωρούνται από όλους σήμερα ως οι αναγκαίες προϋποθέσεις προκειμένου μια επιχείρηση να αντεπεξέλθει στο δυσμενές οικονομικό περιβάλλον και τον σκληρό ανταγωνισμό. Ειδικότερα η οργάνωση σε μια επιχείρηση κατά κύριο λόγο αποτυπώνεται σε ένα σύγχρονο πληροφοριακό σύστημα το οποίο θα πρέπει να ξεπερνάει κατά πολύ τα όρια του λογιστηρίου ή της έκδοσης παραστατικών. Από την άλλη υπάρχουν πλέον στα σύγχρονα συστήματα πολύ έντονα χαρακτηριστικά εξωστρέφειας.

Δημήτρης Μάρης: Ένας Game Changer στα Μedia

HuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 21.09.2017

O επικεφαλής του ομίλου 24Media Group και πρόεδρος της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου, σε μια ...

Μπορούν τα Pokémon να ενισχύσουν την οικονομία;

Βασίλειος Θεοδοσιάδης | Δημοσιεύθηκε 09.09.2017
Βασίλειος Θεοδοσιάδης

Από μια πιο ευρεία οπτική γωνία, το συγκεκριμένο επιχειρηματικό μοντέλο μπορεί να στοχεύσει σε προσέλκυση τουριστών με συγκεκριμένο προφίλ, συνεισφέροντας στην οικονομία της χώρας. Με μια βαθύτερη σκέψη, όμως, ίσως πρόκειται για αμφιλεγόμενο ζήτημα. Από τη μια πλευρά, η Ελλάδα με την προβολή του φυσικού περιβάλλοντος και του πολιτισμού της έχει καταστεί σημαντικός τουριστικός προορισμός για τους Ευρωπαίους και όχι μόνο. Κατά τη γνώμη μου, στόχος της θα πρέπει να είναι η περαιτέρω βελτίωση του ονόματος (brand) της και η αύξηση των εσόδων, παρέχοντας ταυτόχρονα υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους τουρίστες που την επιλέγουν.

Η γνώση είναι σαν το παγόβουνο, κρύβει πιο πολλά από αυτά που αφήνει να φανούν

Κυριάκος Μπίκος | Δημοσιεύθηκε 16.08.2017
Κυριάκος Μπίκος

Θα μου πείτε, τι δουλειά έχει μια λειτουργία μιας επιχείρησης με τον τρόπο που επικοινωνούμε με τους γύρω μας; Η απάντηση είναι απλή αλλά και σύνθετη ταυτόχρονα. Ο τρόπος που προβάλλουμε και που παρουσιάζουμε τον εαυτό μας είναι πολύ σημαντικός. Ακριβώς με τον ίδιο τρόπο λειτουργεί το marketing σε μια επιχείρηση. Δουλειά του είναι να κατανοεί τι ζητάει η αγορά και να το προσφέρει σε αυτήν. Έτσι κι εμείς. Ποιος από εμάς δεν έχει δυο διαφορετικά βιογραφικά; Ακριβώς με τον ίδιο τρόπο κινούμαστε στην καθημερινότητά μας. Άρα, οι βασικές γνώσεις για το marketing μας βοηθάνε να προσαρμόζουμε τον εαυτό μας στον κόσμο γύρω μας.

Η Αριάννα Χάφινγκτον αποχωρεί από την The Huffington Post

HuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 11.08.2016

Η Αριάννα Χάφινγκτον, η οποία έντεκα χρόνια πριν συνίδρυσε και κατάφερε να μετατρ...

H MasterCard θέλει να πληρώνετε με selfies για τις αγορές σας

HuffPost Greece | Dominique Mosbergen | Δημοσιεύθηκε 26.02.2016

Η MasterCard έχει μία νέα στρατηγική για να καταπολεμήσει τις απάτες που γίνονται με τι...

Διεθνές Συνέδριο της HuffPost: Μια παγκόσμια ενημέρωση

Arianna Huffington | Δημοσιεύθηκε 24.11.2016
Arianna Huffington

Θέλουμε να φτάσουμε τις 50 χώρες και τα 10 εκατομμύρια επισκέπτες μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας, και δεν έχω καμία αμφιβολία ότι έχουμε την κατάλληλη ομάδα που θα μάς οδηγήσει εκεί. Αστειευόμαστε στη διάρκεια του Συνεδρίου ότι είμαστε στο δρόμο για παγκόσμια κυριαρχία -όχι με τον μοχθηρό τρόπο που το χρησιμοποιεί ο κακός ήρωας στις ταινίες του Τζέιμς Μποντ, αλλά μια θετική έννοια της παγκόσμιας κυριαρχίας, όπως π.χ. με την έννοια που το κάνει η Taylor Swift ή με την έννοια που έχει κυριαρχήσει το ελληνικό γιαούρτι.

Το μέλλον του οργανωμένου networking! Και πως να γίνει σωστά!

Ιωάννα Φωτοπούλου | Δημοσιεύθηκε 12.11.2016
Ιωάννα Φωτοπούλου

Σίγουρα ζούμε στην εποχή όπου η «εξυπνάδα» έχει κατακλύσει τη ζωή μας. Μιλάω φυσικά για τα «έξυπνα» τηλέφωνα, την «έξυπνη» τηλεόραση και όλα τα παρεμφερή που υπόσχονται να κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη και πιο «smart» εν γένει. Όταν όμως μιλάμε για ευκολία, συνήθως εννοούμε τη διασκέδαση ή μια αέναη αναβλητικότητα η οποία με την βοήθεια των κοινωνικών δικτύων μοιάζει πολύ ελκυστική (και εγώ το έχω κάνει, και εσύ το έχεις κάνει, όλοι μας το έχουμε κάνει - ας μην το κρύβουμε!).