Χατζηδάκης: Το δόγμα του ΣΥΡΙΖΑ είναι ανάπτυξη χωρίς επενδύσεις

Χατζηδάκης: Το δόγμα του ΣΥΡΙΖΑ είναι ανάπτυξη χωρίς επενδύσεις
Greek Minister of Development Kostis Chatzidakis leaves the Finance Ministry after an inter ministerial meeting, in Athens Monday, July 2, 2012. Greece's new conservative-led government was formed quickly after June 17 general elections that ended months of political uncertainty, but saw a sharp rise in support for parties opposed to the bailout. The new government is facing more public discontent this summer, when a major round of tax hikes takes effect. (AP Photo)
Greek Minister of Development Kostis Chatzidakis leaves the Finance Ministry after an inter ministerial meeting, in Athens Monday, July 2, 2012. Greece's new conservative-led government was formed quickly after June 17 general elections that ended months of political uncertainty, but saw a sharp rise in support for parties opposed to the bailout. The new government is facing more public discontent this summer, when a major round of tax hikes takes effect. (AP Photo)
Sooc

«Φαίνεται ότι το δόγμα του ΣΥΡΙΖΑ είναι ανάπτυξη χωρίς επενδύσεις», τονίζει με γραπτή του ανακοίνωση ο πρώην υπουργός και βουλευτής της Β’ Αθηνών της ΝΔ, Κωστής Χατζηδάκης με αφορμή τις σημερινές δηλώσεις του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργου Σταθάκη στους Financial Times για τις δύο συμφωνίες που αφορούν στην παραχώρηση ύψους 950 εκατ. ευρώ του Ελληνικού και την παραχώρηση ύψους 1,2 δισ. ευρώ των 14 περιφερειακών αεροδρομίων.

Ο κ. Σταθάκης αναφερόμενος στο πρόγραμμα των ιδιωτικοποιήσεων υπονόησε ότι με τον ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία οι δύο μεγάλες συμφωνίες ίσως να μην πραγματοποιηθούν και να επανεξεταστούν.

Ο κ. Χατζηδάκης στην ανακοίνωση του επισημαίνει ότι «Ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει τουρισμό χωρίς σύγχρονα αεροδρόμια και αύξηση απασχόλησης χωρίς θέσεις εργασίας» υπογραμμίζοντας ότι «Φαίνεται ότι το δόγμα του ΣΥΡΙΖΑ είναι ανάπτυξη χωρίς επενδύσεις».

Και εξηγεί ότι ο ΣΥΡΙΖΑ «Δεν θέλει την επένδυση των 2,1 δις ευρώ για τα περιφερειακά αεροδρόμια, δεν βλέπει ότι οι συμβάσεις παραχώρησης για τα αεροδρόμια γίνονται σχεδόν σ’ όλη την Ευρώπη και κρύβει επιμελώς ότι η επιβάρυνση ανά επιβάτη που σήμερα είναι 12,7 ευρώ θα κινείται στο ύψος των 13 ευρώ για 4 χρόνια και στη συνέχεια θα είναι απολύτως συγκρίσιμη με όλα τα γειτονικά μεσογειακά αεροδρόμια».

Δημοφιλή