Πώς να γίνετε πιο παραγωγικοί

Πώς να γίνετε πιο παραγωγικοί
DUBLIN, IRELAND - NOVEMBER 05: In this handout image supplied by Sportsfile, Justin Rosenstein, Co-founder of Asana, speaks on the enterprise stage during Day 2 of the 2014 Web Summit at the RDS on November 5, 2014 in Dublin, Ireland. (Photo by Stephen McCarthy / SPORTSFILE via Getty Images)
Handout via Getty Images
DUBLIN, IRELAND - NOVEMBER 05: In this handout image supplied by Sportsfile, Justin Rosenstein, Co-founder of Asana, speaks on the enterprise stage during Day 2 of the 2014 Web Summit at the RDS on November 5, 2014 in Dublin, Ireland. (Photo by Stephen McCarthy / SPORTSFILE via Getty Images)

Έχουμε αναφέρει ξανά πως στην ιστοσελίδα Quora, μπορεί κανείς να βρει απαντήσεις στις πιο ιδιαίτερες ερωτήσεις. Αυτή τη φορά, η ερώτηση που τέθηκε από κάποιον χρήστη αφορούσε το πώς μπορεί να γίνει κανείς πιο παραγωγικός και, φυσικά, δεν θα μπορούσε να απαντήσει άλλος, από τον πλέον παραγωγικό και δραστήριο Justin Rosenstein.

Ο Justin Rosenstein έχει σχεδιάσει το εσωτερικό εργαλείο παραγωγικότητας του Facebok, ενώ βρίσκεται πίσω και από το λογισμικό παραγωγικότητας Asana- που χρησιμοποιούν μεταξύ άλλων οι Dropobox, Uber και Pinterest- ως ένας από τους βασικούς του σχεδιαστές. Έχει εργαστεί ακόμη στη Google, γράφει στο Time και άλλα έγκριτα περιοδικά επιχειρηματικότητας και καλείται συχνά να δώσει ομιλίες σε ζητήματα παραγωγικότητας, ανά τον κόσμο.

Να οι προτάσεις του, για να μπορέσετε να κάνετε όλα αυτά που επιθυμείτε, δίχως να χάνετε άσκοπα χρόνο και ενέργεια. Όπως θα παρατηρήσετε, ο Rosenstein προτείνει την βελτίωση μιας σειράς παραγόντων που διαμορφώνουν την παραγωγικότητα και αποδοτικότητας μας, προκειμένου να μπορέσουμε να βελτιωθούμε- τόσο εμείς οι ίδιοι, όσο και τα αποτελέσματα των προσπαθειών μας- ευρύτερα:

1. Βελτιώστε το περιβάλλον σας

Οι τυχόν περισπασμοί είναι εκείνοι που μας κάνουν να δουλεύουμε πιο αργά, οπότε η λύση είναι απλή: ξεφορτωθείτε τους περισπασμούς. Απενεργοποιήστε τις τυχόν ειδοποιήσεις που μπορεί να διακόψουν την εργασία σας, κλείστε τις εφαρμογές με τις οποίες πραγματοποιείτε συνομιλίες, κλείστε τις καρτέλες στον πλοηγό, που δεν σας χρησιμεύουν σε κάτι, όσον αφορά την εργασία σας και μην επιτρέψετε να σας ενοχλήσουν, μέσα από το κινητό σας.

2. Βελτιώστε το μυαλό σας

Επιτρέψτε στον εαυτό σας τακτικά διαλείμματα. Μην ξεγελάτε τον εαυτό σας, πιστεύοντας πως όσο πιο πολλή ώρα κάθεστε μπροστά από το γραφείο, τόσο πιο πολλή δουλειά βγάζετε. Όπως εξηγεί ο Rosenstein, οι άνθρωποι δεν χρονοτριβούν επειδή είναι τεμπέληδες- χρονοτριβούν στην λίστα των όσων θέλουν να κάνουν υπάρχει κάτι που τους πιέζει και τους κάνει, συνεπώς, να νιώθουν άβολα. Όταν συμβαίνει, αυτό, συμβουλεύει, να είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας και με το ζήτημα που σας ανησυχεί.

3. Βελτιώστε την πρόοδο σας

Να έχετε ένα σαφές σχέδιο. Να σκέφτεστε τους στόχους σας, τα βήματα που απαιτείται να πραγματοποιηθούν προκειμένου να φτάσετε σε αυτούς, και ποιος είναι υπεύθυνος για το κάθε βήμα. Εάν το θεωρείτε απαραίτητο, δεσμευτείτε δημοσίως για μία προθεσμία, στην οποία θα έχετε ολοκληρώσει κάποια εργασία. Όπως η συνεργασία σε μια δουλειά που πρέπει να γίνει βοηθάει, τέτοιου είδους πίεση συνιστά, επίσης, έναν αρκετά χρήσιμο τρόπο για να επιταχύνετε την εργασία σας, που δεν έχει από μόνη της μία προθεσμία.

Την αναλυτική απάντηση του Justin Rosenstein, μπορεί κανείς να βρεί εδώ.