Τελικά ποια τρόφιμα πρέπει να βάζουμε στο ψυγείο και ποια όχι; Ψάξαμε και βρήκαμε τις απαντήσεις

Όλοι κάποιοι στιγμή έχουμε βρεθεί σε εκείνη την αμήχανη θέση όπου μόλις έχουμε βγάλει τα ψώνια από τις τσάντες και στεκόμαστε μπροστά σε ένα ανοιχτό ψυγείο όσο σκεφτόμαστε εάν κάποια από τα πράγματα που αγοράσαμε πρέπει να μπουν στο ψυγείο ή όχι. Οι απόψεις όπως σίγουρα ξέρετε ήδη, είναι τόσο διαφορετικές: η μάνα που πάντα ξέρει καλύτερα βάζει τα πάντα στο ψυγείο, η «ψαγμένη» κολλητή μας όμως που ξέρει από διατροφικούς κανόνες έχει αντίθετη άποψη. Εμείς πάλι κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε και ελπίζουμε πως όλα θα πάνε καλά...

Αρκετά πειραματιστήκαμε όμως και αρκετά προβληματιστήκαμε επίσης. Λύνουμε το θέμα μια και καλή ακολουθώντας τις συμβουλές της FDA (είναι η αρμόδια υπηρεσία για τα τρόφιμα και τα φάρμακα στις ΗΠΑ) που σίγουρα κάτι παραπάνω θα ξέρει. Έτσι χωρίσουμε κάποια από τα βασικά ήδη διατροφής σε τρεις κατηγορίες. Όσα πρέπει να βάζουμε το ψυγείο, όσα όχι και για όσα μπορείτε να πράξετε κατά βούληση. Έτσι:

Στο ψυγείο βάζουμε:

  • Αυγά
  • Τυριά
  • Γάλα σόγιας αλλά μόνο αφού ανοίξουμε τη συσκευασία
  • Γάλα
  • Μαρμελάδα, επίσης μόνο αφού ανοίξουμε τη συσκευασία
  • Φρέσκο κρέας
  • Ψάρια

Δεν βάζουμε ποτέ στο ψυγείο:

  • Ντομάτες
  • Κρεμμύδια
  • Σκόρδα
  • Πατάτες
  • Ψωμί
  • Καφέ
  • Βασιλικό
  • Μέλι
  • Λάδι

Προαιρετικά μπορούμε να βάλουμε στο ψυγείο:

  • Βούτυρο, και ανάλογα με το πότε θα το καταναλώσουμε
  • Μήλα
  • Μπανάνες