ΔΙΕΘΝΕΣ
26/09/2015 05:40 EEST | Updated 26/09/2015 05:42 EEST

Ταμίας των McDonald's άφησε το πόστο του για να βοηθήσει τετραπληγικό άνδρα να φάει

Facebook/Destiny Carreno

Ένας ταμίας εγκατέλειψε το πόστο του προκειμένου να βοηθήσει ένα πελάτη να φάει το γεύμα του.

Η Destiny Carreno από το Σικάγο περίμενε στην σειρά ενός εστιατορίου της αλυσίδας γρήγορου φαγητού McDonalds προκειμένου να παραγγείλει, όταν είδε ένα άνδρα σε αναπηρικό καροτσάκι να φτάνει στο ταμείο προκειμένου να ζητήσει βοήθεια από έναν υπάλληλο.

«Από ότι κατάλαβα ο κύριος πρέπει να ήταν τετραπληγικός, όπως ακριβώς και ο θείος μου», ανέφερε η Carreno σε δημοσίευσή της στο Facebook.

Seeing this today brought tears to my eyes! Compassion has NOT gone out of style.Today I made a quick stop at McDonald...

Posted by Destiny Carreno on Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2015

Όταν ο ταμίας, ο οποίος ονομάζεται «Kenny», κατάλαβε πως ο άνδρας χρειαζόταν βοήθεια για να κόψει το φαγητό του, έκλεισε το ταμείο, έπλυνε τα χέρια του και έβαλε γάντια. Έπειτα πήγε στο τραπέζι του ηλικιωμένου και έκοψε το γεύμα του σε κομμάτια.

Η Carreno, εντυπωσιασμένη από την κίνηση του ταμεία, τράβηξε μια φωτογραφία του Kenny και του ηλικιωμένου άνδρα. Στην συνέχεια, δημοσίευσε την φωτογραφία στο Facebook, όπου αμέσως έγινε viral, συγκεντρώνοντας 300.000 shares.

«Αυτός ο υπάλληλος, άφησε την δουλειά του στην μέση για αυτό τον άνδρα, έκανε περισσότερα από τα καθήκοντά του για να βοηθήσει αυτό τον πελάτη», έγραψε η Carreno στην δημοσίευσή της.

«Αυτό ήταν ότι πιο ευγενικό και ταπεινό έχω δει ποτέ».

Η Carreno ανέφερε πως πίστευε ότι ο Kenny δεν θα βοηθούσε τον άνδρα, δεδομένου ότι οι πελάτες που περίμεναν στο ταμείο ήταν πολλοί, όμως έκανε λάθος.

«Τότε βούρκωσα», έγραψε η Carreno. «Ένιωσα ευγνωμοσύνη γι' αυτό που έκανε. Δεν μπορούσαν να συγκρατήσω τα συναισθήματά μου μέσα στο γεμάτο εστιατόριο».

Η πράξη του Kenny αναγνωρίστηκε και από τον εργοδότη του. Σύμφωνα με πληροφορίες της The Huffington Post, ο άνδρας βραβεύτηκε την Τετάρτη στην δουλειά του.

«Είμαστε πολύ περήφανοι για τον Kenny και χαιρόμαστε που ο κόσμος είδε με θετικό μάτι την συμπόνοια και καλοσύνη του», ανέφερε ο Rod Lubeznik, ιδιοκτήτης της επωνυμίας McDonald's.

«Αυτό μαρτυρά το ποιος είναι πραγματικά ο Kenny, και μας υπενθυμίζει ότι ακόμα και οι φαινομενικά μικρές καλές πράξεις μπορούν να συγκινήσουν πολλούς ανθρώπους».

*Το κείμενο αρχικά δημοσιεύτηκε στην αμερικανική έκδοση της The Huffington Post.