Frink!: Η εφαρμογή που θα σας βοηθήσει να ανακαλύψετε την πόλη πίνοντας δωρεάν ποτά

Frink!: Η εφαρμογή που θα σας βοηθήσει να ανακαλύψετε την πόλη πίνοντας δωρεάν ποτά
Ο Στέφανος Πρόκος, CEO, CMO
Ο Στέφανος Πρόκος, CEO, CMO
Στέφανος Πετριανίδης

Δεν θα ήταν υπέροχο να υπήρχε ένας τρόπος για να ανακαλύψετε όλα τα μπαρ, τα κλαμπ και τα εστιατόρια της πόλης και να πίνεις ένα ποτό δωρεάν; Εάν ναι, τότε η εφαρμογή Frink! είναι αυτό ακριβώς που ψάχνετε. O Στέφανος Πρόκος, co-founder της εφαρμογής μιλά στην HuffPost Greece και μας εξηγεί με ποιο τρόπο λειτουργεί το Frink!, τη φιλοσοφία όλης της ομάδας που βρίσκεται πίσω από την εφαρμογή, αλλά και πως μπορείτε να πιείτε ένα ποτό δωρεάν στο αγαπημένο σας μπαρ.

Θέλετε να μας εξηγήσετε τι ακριβώς είναι το Frink;

Το "Frink!" είναι μία smartphone εφαρμογή που βοηθά τους χρήστες να ανακαλύψουν νέα μέρη, να βγουν στην πόλη τους σε μπαρ, κλαμπ και εστιατόρια, κερδίζοντας, ταυτόχρονα, ένα δωρεάν ποτό κάθε βράδυ. Επίσης, είναι ένας καινοτομικός τρόπος για τις επιχειρήσεις αυτές, ώστε να προσελκύσουν νέους πελάτες και να διαφημιστούν με εξαιρετικά μικρή, πρακτικά μηδενική, επένδυση.

Πώς λειτουργεί;

Οι επιχειρήσεις εγγράφονται στο www.frink.biz και επιλέγουν πόσα frinks θα δώσουν, ποιες μέρες και τη μέγιστη αξία του κάθε δωρεάν ποτού. Ο χρήστης κατεβάζει τη δωρεάν εφαρμογή στο smartphone του, σε Android για τώρα και πολύ σύντομα και σε iPhone, κάνει μια γρήγορη εγγραφή και κάθε μέρα την ανοίγει και βλέπει αν κέρδισε ένα δωρεάν ποτό (frink). Αν έχει κερδίσει ένα frink, βλέπει ποια bar προσφέρουν frinks απόψε, βρίσκει ένα bar που του αρέσει και κάνει "κράτηση" το frink του. Το ίδιο βράδυ, επισκέπτεται το bar και την ώρα που παραγγέλνει το ποτό του, επιδεικνύει στο προσωπικό το ηλεκτρονικό κουπόνι frink με το κινητό του και απολαμβάνει το ποτό του δωρεάν!

Πώς σας ήρθε η ιδέα για τη συγκεκριμένη εφαρμογή;

Η ιδέα μας ήρθε όταν καταλάβαμε πως πάρα πολλοί νέοι άνθρωποι βγαίνουν στα ίδια 5-6 μέρη που γνωρίζουν και συχνάζουν, ενώ αγνοούν τις εκατοντάδες αξιόλογων bars που μπορούν να βγουν σε όλη την Αθήνα. Το ίδιο συμβαίνει και στην επαρχία. Ο λόγος για αυτό είναι προφανής. Κάθε έξοδος είναι μια μικρή επένδυση από μέρος τους και, λόγω των δύσκολων οικονομικών συνθηκών, καταλήγουν να επισκέπτονται μόνο τα μέρη που ξέρουν, αποφεύγοντας το «ρίσκο» του να πάνε κάπου αλλού. Εμείς εξαλείφουμε ένα μέρος αυτού του ρίσκου προσφέροντας τους ένα δωρεάν ποτό κάθε βράδυ, για να γνωρίσουν ένα bar που ενδεχομένως να τους αρέσει και να γίνει και αυτό ένα από τα στέκια τους. Από την άλλη, οι επιχειρήσεις ξοδεύουν υπέρογκα ποσά κάθε μήνα σε διαφημίσεις, social media, parties με αποτελέσματα που πολλές φορές δεν αξίζουν την επένδυση που έκαναν και δεν είναι μετρήσιμα. Ένα frink είναι ένας εξαιρετικά οικονομικός τρόπος να προσεγγίσεις νέους πελάτες που θα γνωρίσουν από μέσα την επιχείρηση και θα δουν από πρώτο χέρι την εμπειρία που προσφέρεις. Και αν τους αρέσει, σίγουρα θα την θυμούνται και θα τη μοιραστούν με τους φίλους τους.

O Παναγιώτης Ξυνός (CTO) μαζί με τον Γιώργο Χαϊλαζόπουλος (Head of Mobile)

Οποιοδήποτε μπαρ μπορεί να γίνει μέλος της ομάδας του Frink;

Οποιαδήποτε επιχείρηση μπορεί να δηλώσει τα στοιχεία της στο www.frink.biz ή να μας στείλει email στο info@frink.biz και εμείς θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί τους για να δούμε αν πληρούν κάποιες προϋποθέσεις για να συνεργαστούμε.

Είναι μια εφαρμογή που είναι μόνο για την Αθήνα ή έχετε επεκταθεί και σε άλλες πόλεις;

Προς το παρόν η εφαρμογή τρέχει στην Αθήνα από όπου ξεκινάμε. Έχουμε όμως ήδη κάνει επαφές για επέκταση εκτός Αθηνών, ξεκινώντας από Πάτρα, Λάρισα και Θεσσαλονίκη στις επόμενες εβδομάδες. Ευελπιστούμε ότι αρχές της επόμενης χρονιάς θα μπορούμε να εξυπηρετούμε και την υπόλοιπη Ελλάδα και, φυσικά, από την άνοιξη τα νησιά.

Πόσους χρήστες έχετε αυτή τη στιγμή;

Αυτή τη στιγμή έχουμε 3.200 χρήστες στην Αθήνα και κάθε μέρα αυξάνονται! Αρχές Νοεμβρίου που θα έχουμε την εφαρμογή και στο Apple App Store πιστεύουμε ότι θα πετύχουμε ανάπτυξη και με μεγαλύτερο ρυθμό.

Ο Κωνσταντίνος Γέρος - COO

Πιστεύετε ότι η παρούσα κοινωνική και οικονομική κατάσταση έχει κινητοποιήσει περισσότερο τους νέους ώστε να έχουν δημιουργικές ιδέες;

Ξεκάθαρα ναι. Αν υπάρχει ένα «καλό» που βγήκε από την κατάσταση της χώρας τα τελευταία πέντε χρόνια είναι ότι εκατοντάδες νέοι άνθρωποι εγκατέλειψαν την πλασματική «σιγουριά και σταθερότητα» του Δημοσίου ή των παλιών μοντέλων του επιχειρείν και ξεκλείδωσαν τη δυναμική τους και το ταλέντο τους σε νέες ιδέες. Σίγουρα, μόνο ένα ποσοστό από αυτές θα έχουν επιτυχία με την παραδοσιακή έννοια, αλλά τις ανταμοιβές που παίρνεις προσπαθώντας να κάνεις το όνειρό σου πραγματικότητα, ακόμα και αν αποτύχεις, θα τις βρεις μπροστά σου εις τριπλούν.

Που θα θέλετε να βρίσκετε η εφαρμογή σας σε έναν χρόνο από τώρα;

Σε ένα χρόνο θα θέλαμε ήδη να εξυπηρετούμε το μεγαλύτερο μέρος της ελληνικής αγοράς και να έχουμε κάνει τα πρώτα μας ανοίγματα σε αγορές του εξωτερικού. Οι αγορές που μας ενδιαφέρουν περισσότερο είναι οι χώρες της Βορείου Ευρώπης και της Νοτιοανατολικής Ασίας. Παρ’ όλα αυτά έχουμε ήδη μία προσέγγιση από εταιρεία στην Αίγυπτο για να αναπτύξουμε το μοντέλο μας εκεί, πρόταση την οποία θα δούμε σοβαρά.

Φωτογραφίες: Στέφανος Πετριανίδης - Sigma Pi Photography

Δημοφιλή