H P&G «επαναπροσδιορίζεται» και τελικά κερδίζει (ξανά)

H P&G «επαναπροσδιορίζεται» και τελικά κερδίζει (ξανά)
Procter and Gamble

Φανταστείτε μία εταιρεία η οποία βρίσκει στα πιο απλά της καθημερινότητας μας λύσεις ώστε η ζωή μας να γίνεται απλούστερη, πιο ευχάριστη, λίγο πιο παιχνιδιάρικη και σε βάθος χρόνου καλύτερη. H Procter and Gamble (P&G) είναι μία τέτοιου είδους εταιρεία.

Αρκεί να παρατηρήσουμε καλύτερα τον προσωπικό μας χώρο. Περιτριγυριζόμαστε από αντικείμενα τα οποία έχουν επινοηθεί ακριβώς γι' αυτό τον σκοπό. Όταν βουρτσίζουμε τα δόντια μας, όταν λουζόμαστε, όταν πλένουμε τα πιάτα ή τα ρούχα μας, ακόμη και όταν ψωνίζουμε πάνες για το μωρό μας, η P&G έχει να προσφέρει εκείνα τα προϊόντα τα οποία βγαίνοντας στην αγορά έχουν ως αποστολή να δώσουν σε όλες αυτές τις στιγμές την ανεμελιά που τους ταιριάζει.

Διαχρονικά άλλωστε η P&G εργάζεται σκληρά με σκοπό τα προϊόντα της να βελτιώνουν τις ζωές τις δικές μας αλλά και τη ζωή των γενιών που ακολουθούν. Ήδη από το 1837 γράφει τη δική της ιστορία ενώ κινείται στην αγορά με γνώμονα τους καταναλωτές, εκείνους οι οποίοι ήδη προτιμούν τα προϊόντα της και τα τιμούν με την εμπιστοσύνη τους αλλά και τους εν δυνάμει καταναλωτές οι οποίοι ακόμη δεν τα έχουν δοκιμάσει.

Βέβαια, η καινοτομία στην P&G αρχίζει από τους ανθρώπους οι οποίοι χρησιμοποιούν τα προϊόντα της εταιρείας. Έτσι τουλάχιστον περιγράφει τη φιλοσοφία της εταιρείας ο Robert Van Pappelendam, αντιπρόεδρος της κατηγορίας Απορρυπαντικών της P&G τον οποίο συναντήσαμε στη Βαρκελώνη.

Ο Robert Van Pappelendam εξηγεί επίσης ότι αυτή τη στιγμή δημιουργείται μία «αλυσίδα» με τον τομέα Καινοτομίας της P&G να λειτουργεί ως μοχλός και να οδηγεί τα απορρυπαντικά προϊόντα της εταιρείας ένα βήμα παραπέρα, ένα βήμα πιο μπροστά, ώστε αυτά να πάψουν πλέον να είναι συνώνυμα με την αφαίρεση λεκέδων αλλά να γίνουν συνώνυμα φροντίδας για τα ρούχα τα οποία αγαπάμε και θέλουμε να φοράμε για περισσότερα χρόνια.

«Γιατί έχουμε ταυτιστεί με την αφαίρεση λεκέδων; Αυτό νομίζω είναι πλέον λάθος αφού πιστεύω ότι μπορούμε να ικανοποιήσουμε τους καταναλωτές μας με περισσότερους τρόπους», αναφέρει και συνεχίζει «τρία χρόνια πριν όταν αρχίσαμε το συνέδριο για τη φροντίδα των υφασμάτων το οποίο φέτος διεξήχθη με μεγάλη επιτυχία στη Βαρκελώνη κοιτάξαμε γύρω μας και συνειδητοποιήσαμε ότι έχει έρθει η στιγμή να αλλάξουμε. Μία επιχείρηση πρέπει να μπορεί να εφευρίσκει εκ νέου τον εαυτό της τουλάχιστον μία φορά στα 10 χρόνια λειτουργίας της και τη σήμερον ημέρα ίσως χρειάζεται και συχνότερα».

Μάλιστα ο κ. Pappelendam εξηγεί ότι «οι εταιρείες οι οποίες λένε ''είμαστε έτοιμες να επανεφεύρουμε τον εαυτό μας'' είναι εκείνες οι οποίες στο τέλος νικούν».

Και τελικά τα καταφέρνουν.

Δημοφιλή