Ο CEO της RIST Hellas, Βασίλης Τοτόλης, μιλά για τα επιχειρηματικά βήματα της εταιρείας στον κλάδο της ωρολογοποιίας

Ο CEO της RIST Hellas, Βασίλης Τοτόλης, μιλά για τα επιχειρηματικά βήματα της εταιρείας στον κλάδο της ωρολογοποιίας
rist hellas

Σε μία δύσκολη οικονομική περίοδο για την χώρα, υπάρχουν ακόμα εταιρείες που τολμούν επιχειρηματικά. Η RIST Hellas, επίσημος αντιπρόσωπος του Fossil Group, αποτελεί ένα τέτοιο χαρακτηριστικό παράδειγμα και ο επιχειρηματίας Βασίλης Τοτόλης και CEO της εταιρείας μιλά στην HuffPost Greece για την ελληνική αγορά, τα επιχειρηματικά βήματα της εταιρείας αλλά και για τον κλάδο της ωρολογοποιίας στον οποίο δραστηριοποιείται η εταιρεία.

Η RIST Hellas ιδρύθηκε το 2014, σε μία δύσκολη οικονομική συγκυρία για την χώρα. Πώς αποφασίσατε να κάνετε αυτό το επιχειρηματικό βήμα;

Aκριβώς επειδή η Ελλάδα βρίσκεται σε δύσκολη οικονομική κατάσταση, θα πρέπει να νικήσουμε την αδράνεια και να πάρουμε σωστές και δυναμικές αποφάσεις. Η Rist Hellas είναι αυτής της λογικής, γι’ αυτό και κινείται με σταθερές, αλλά στοχευμένες κινήσεις στην ελληνική αγορά. Η επένδυση έγινε πολύ μεθοδευμένα, καθώς μετά από ευρεία έρευνα και ενδελεχή έλεγχο όλων των παραμέτρων, δημιουργήσαμε μεθοδικά τις προϋποθέσεις για την ευκαιρία. Η ελληνική αγορά έχει ανάγκη από σοβαρούς παίκτες που παρέχουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και προϊόντα απόλυτα ευθυγραμμισμένα χρονικά με πανευρωπαϊκά λανσαρίσματα, οπότε αυτό προσφέρουμε.

Ποιες είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίσατε;

Σίγουρα το αρνητικό κλίμα της χώρας μας, η διστακτικότητα των πελατών και κυρίως, το παραεμπόριο που μαστίζει τον κλάδο.

Αυτή τη στιγμή σε ποιες αγορές/χώρες δραστηριοποιήστε;

Η Rist Hellas αυτή τη στιγμή είναι επίσημος αντιπρόσωπος του Fossil Group (Michael Kors, Marc Jacobs, Fossil, Skagen, Burberry, DKNY, Adidas, Emporio Armani) στην Ελλάδα, καθώς και της TW Steel & της Oris σε Ελλάδα και Κύπρο.

Τι πρέπει να προσέξει κανείς όταν πρόκειται να αγοράσει ένα ρολόι;

Ο κλάδος μας, όπως και πολλοί άλλοι, μαστίζονται από το παραεμπόριο και δημιουργούν τεράστια προβλήματα. Aπό την πλευρά του τελικού καταναλωτή τίθενται θέματα αξιοπιστίας στο brand, καθώς ο κόσμος δεν είναι εκπαιδευμένος να αγοράζει από τους official retailers. Από την πλευρά των retailers δημιουργείται θέμα μειωμένων πωλήσεις καθώς το παραεμπόριο ακμάζει. O καταναλωτής θα πρέπει να ελέγχει αν το κατάστημα από το οποίο αγοράζει το ρολόι είναι εξουσιοδοτημένος retailer και ειδικά όσον αφορά τα διαδικτυκά καταστήματα θα πρέπει να είναι ακόμα πιο προσεκτικός, καθώς το παραεμπόριο ακμάζει στο internet.

Το ρολόι θεωρείται ένα από τα πλέον διαχρονικά κομμάτια που πρέπει να έχει ένας άντρας. Ποια είναι τα ρολόγια που προτιμούν οι άνδρες της εποχής;

Το ρολόι είναι ένα πολύ ωραίο αξεσουάρ για κάθε άνδρα. Και μπορεί στη σημερινή ψηφιακή εποχή που ζούμε το ρολόι να έχει χάσει τον πρωταρχικό του ρόλο, να λέει την ώρα, αλλά σίγουρα δεν έχει απολέσει με τίποτα την ικανότητά του να διαμορφώνει -ενίοτε και να απογειώνει- το στυλ ενός άντρα ενώ παράλληλα αποκαλύπτει πολλά για τον χαρακτήρα του κατόχου του. Στις μέρες μας όπου ο οικονομικός παράγοντας αποτελεί κυρίαρχο κριτήριο στην τελική επιλογή, οι άνδρες προτιμούν ξεκάθαρα τις value for money επιλογές επιθυμώντας όμως παράλληλα το ρολόι τους να είναι επώνυμο. Στην RIST HELLAS θεωρούμε πως τα brands που αντιπροσωπεύουμε διαθέτουν όλα τα παραπάνω σε μια αρμονική ισορροπία

Ποια είναι τα σχέδια της RIST για το μέλλον;

Στα άμεσα πλάνα που έχουν ήδη μπει σε εφαρμογή είναι η επανατοποθέτηση και εδραίωση του Fossil Group ως leader της ελληνικής αγοράς και σε πιο μακροπρόθεσμο επίπεδο, που ήδη έχουν ξεκινήσει να δρομολογούνται, είναι οι νέες συνεργασίες με διεθνή brands και οίκους.