Σύμφωνα με την China Daily, οι Κινέζοι καταναλωτές ξόδεψαν 116,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε είδη πολυτελείας το 2015.
Το ποσό αυτό μεταφράζεται στο 46% όλων των παγκόσμιων πολυτελών αγαθών, όπως δερμάτινες τσάντες και αξεσουάρ, κοσμήματα και ηλεκτρονικές συσκευές.
Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα Mashable, είναι πολλοί οι Κινέζοι καταναλωτές που προτιμούν να κάνουν τις αγορές πολυτελών και ακριβών προϊόντων σε άλλες χώρες, λόγω μειωμένων φόρων και τιμών. Να σημειωθεί ότι οι τιμές των προϊόντων στην Κίνα είναι 68% πιο υψηλές από τις αντίστοιχες τιμές στην Ευρώπη και την Αμερική.
Αυτό έχει οδηγήσει πολλούς διεθνείς οίκους να κλείσουν τα καταστήματά τους στην Κίνα, όπως ο γαλλικός οίκος Louis Vuitton, ενώ τα τελευταία δύο χρόνια και άλλα brands, όπως ο Burberry, η Hermes, ο Armani και η Prada έχουν κλείσει τα καταστήματά τους.
Υπάρχουν όμως και εταιρείες που συνεχίζουν την επιτυχημένη πορεία τους στην Κίνα, όπως είναι η Apple, που αναπτύσσεται ραγδαία και μετρά αυτή τη στιγμή 40 καταστήματα.