ΔΙΕΘΝΕΣ
25/04/2016 14:17 EEST | Updated 25/04/2016 14:18 EEST

Που οδηγούν τις αρχές τα πρώτα στοιχεία από για τις μυστηριώδεις δολοφονίες οκτώ μελών οικογένειας στο Οχάιο

Authorities set up road blocks at the intersection of Union Hill Road and Route 32 at the perimeter of a crime scene, Friday, April 22, 2016, in Pike County, Ohio. Shootings with multiple fatalities were reported along a road in rural Ohio on Friday morning, but details on the number of deaths and the whereabouts of the suspect or suspects weren't immediately clear. The attorney general's office said a dozen Bureau of Criminal Investigation agents had been called to Pike County, an economically struggling area in the Appalachian region some 80 miles east of Cincinnati. (AP Photo/John Minchillo)
ASSOCIATED PRESS
Authorities set up road blocks at the intersection of Union Hill Road and Route 32 at the perimeter of a crime scene, Friday, April 22, 2016, in Pike County, Ohio. Shootings with multiple fatalities were reported along a road in rural Ohio on Friday morning, but details on the number of deaths and the whereabouts of the suspect or suspects weren't immediately clear. The attorney general's office said a dozen Bureau of Criminal Investigation agents had been called to Pike County, an economically struggling area in the Appalachian region some 80 miles east of Cincinnati. (AP Photo/John Minchillo)

Με το σταγονόμετρο αποκαλύπτουν στοιχεία για τις υπό μυστηριώδεις συνθήκες πολλαπλές δολοφονίες που διαπράχθηκαν σε χωρίο κοντά στην πόλη του Πίκετον στο Οχάιο με τους δράστες να σκοτώνουν οκτώ μέλη της ίδιας οικογένειας σε διαφορετικά σπίτια.

Οι διωκτικές αρχές που από την πρώτη στιγμή ζήτησαν από τους κατοίκους να παραμείνουν στα σπίτια και τους κατά το δυνατόν οπλισμένοι (!) καθώς υπήρχαν φόβοι πως οι δράστες στην προσπάθειά τους να καλύψουν τους τα ίχνη τους ή να διαφύγουν ανενόχλητοι ίσως να άνοιγαν πυρ κατά και άλλων πολιτών.

Τώρα, σύμφωνα με νέες πληροφορίες οι αστυνομικοί που διερευνούν την υπόθεση, βρήκαν τρεις χώρους καλλιέργειας κάνναβης σε κάποια από τους χώρους στους οποίους σημειώθηκαν οι επιθέσεις ενώ δηλώνουν πως «πρόκειται για προμελετημένη εκτέλεση» ενώ κάνουν λόγο για μια υψηλού «επιπέδου» επιχείρηση από πλευράς των δραστών. Ωστόσο επισήμως δεν γίνεται λόγος για τα πιθανά κίνητρα τους ενώ δεν υπάρχει καμία αναφορά σε πιθανούς υπόπτους.

Σημειώνεται πως σύμφωνα με νεότερα στοιχεία, και τα οκτώ θύματα- επτά ενήλικες και ένας αγόρι, ηλικιών 16 έως 44 ετών- όλα μέλη της οικογένειας Ρόουντεν δέχθηκαν από μια σφαίρα στο κεφάλι ενώ οι στόχοι των δραστών επιλέχθηκαν με μεγάλη προσοχή ενώ φαίνεται πως οι εκτελέσεις πραγματοποιήθηκαν με χειρουργική ακρίβεια.

Στο μεταξύ λαμβάνονται καταθέσεις από 50 με 60 άτομα που μένουν στην περιοχή ενώ οι αρχές χτένισαν τη δασώδη περιοχή που περιβάλλει τα σημεία του εγκλήματος ελπίζοντας να βρουν νέα στοιχεία που θα βοηθήσουν στις έρευνες.

Μέχρι στιγμής έχουν σταλεί στα εγκληματολογικά εργαστήρια 18 ευρήματα.

Τοπικός εστιάτορας δίνει αμοιβή 25.000 δολαρίων για οποιαδήποτε χρήσιμη πληροφορία που μπορεί να οδηγήσει στη σύλληψη των δραστών.

Πηγή: Guardian