Amazon Video Direct: Η Amazon «πετάει το γάντι» στo YouTube, με νέα υπηρεσία βίντεο

Amazon Video Direct: Η Amazon «πετάει το γάντι» στo YouTube, με νέα υπηρεσία βίντεο
The Amazon logo is seen on the new logistics center of online merchant Amazon in Lauwin-Planque, northern France, Thursday, Sept. 19, 2013. Amazon France plans to create 2500 jobs by 2015 in this center. (AP Photo/Michel Spingler)
The Amazon logo is seen on the new logistics center of online merchant Amazon in Lauwin-Planque, northern France, Thursday, Sept. 19, 2013. Amazon France plans to create 2500 jobs by 2015 in this center. (AP Photo/Michel Spingler)
ASSOCIATED PRESS

Το Amazon Video Direct (AVD), μια νέα υπηρεσία βίντεο που, όπως όλα δείχνουν, προορίζεται να ανταγωνιστεί τον κυρίαρχο του χώρου, το YouTube της Google (Alphabet), ανακοίνωσε η Amazon.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, πρόκειται για μια βελτίωση του Amazon Video και αποτελεί ένα νέο «self service» πρόγραμμα για δημιουργούς υλικού, ώστε να αποκτήσουν τη δυνατότητα να κάνουν τις δημιουργίες τους διαθέσιμες σε πελάτες της Amazon- περιλαμβανομένων των εκατομμυρίων μελών του Amazon Prime.

«Με το ΑVD, από σήμερα, οι πάροχοι βίντεο έχουν ευέλικτες επιλογές διανομής του υλικού τους» σημειώνεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, που παραθέτει μεταξύ των πλεονεκτημάτων της νέας υπηρεσίας για τους δημιουργούς τη δυνατότητα προσέγγισης του μεγάλου κοινού του Prime και αποκόμισης κερδών υπό τη μορφή ποσοστών αναλογικά με τα λεπτά βίντεο που έχουν προβληθεί σε streaming. Επίσης, όπως τονίζεται, οι δημιουργοί βίντεο μπορούν να αξιοποιήσουν τη σειρά επιλογών που παρέχει το Amazon Video για τον διαμοιρασμό υλικού σε πελάτες, ενώ αποκτούν και τη δυνατότητα να καταστήσουν προσβάσιμο το υλικό τους σε κάθε χώρα όπου είναι διαθέσιμο το Amazon Video (ΗΠΑ, Γερμανία, Αυστρία, Μ. Βρετανία και Ιαπωνία). Παράλληλα, θα έχουν πρόσβαση σε χρήσιμα στοιχεία σχετικά με την απήχηση που έχει το υλικό τους.

Ακόμη, ανακοινώθηκε και το λανσάρισμα του προγράμματος AVD Stars, που δίνει στους δημιουργούς μερίδιο επί ενός εκατ. δολαρίων τον μήνα, βάσει της απήχησης των τίτλων τους: Ειδικότερα, το Amazon διανέμει στους δημιουργούς ένα ετήσιο μπόνους από ένα ποσό ενός εκατ. δολαρίων τον μήνα, βάσει του Top100 AVD τίτλων στο Prime Video, συν όποια άλλα έσοδα έχουν.

Όπως υπογραμμίζεται σε δημοσίευμα του Reuters, τα βίντεο της νέας υπηρεσίας θα είναι διαθέσιμα προς ενοικίαση ή πώληση, προς θέαση χωρίς διαφημίσεις κ.α, ενώ, βάσει του license agreement της εταιρείας, οι δημιουργοί θα λαμβάνουν το 50% των εσόδων από τις ενοικιάσεις και τις πωλήσεις.

Σε κάθε περίπτωση, η Amazon έχει πολύ δρόμο μπροστά της για να φτάσει το YouTube, που κυριαρχεί στον χώρο από το 2005- ωστόσο τα περίπου 50 εκατ. μέλη του Prime σίγουρα αποτελούν μια καλή αρχή, ακόμα και δεδομένων των ιλιγγιωδών αριθμών του YouTube, που ξεπερνούν το ένα δισ.

Δημοφιλή