Η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών για τις «πειραγμένες» αντλίες

Η απάντηση της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών για τις «πειραγμένες» αντλίες
Eurokinissi

Να επιβληθεί η εγκατάσταση και λειτουργία συστημάτων εισροών- εκροών και λογιστικής και γεωγραφικής διακίνησης καυσίμων, σε όλα τα επίπεδα και σε όλα τα στάδια, ώστε ούτε μια σταγόνα καυσίμου να μη βρίσκεται εκτός ελέγχου και στους κατά σύστημα παραβάτες να επιβάλλεται το οριστικό κλείσιμο του πρατηρίου, χωρίς να είναι δυνατή η επαναλειτουργία ζητά η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος.

Η ΟΒΕ κάνει λόγο για διάτρητο και αποσπασματικό σύστημα ελέγχων στην αγορά καυσίμων, που δεν μπορεί να συλλάβει όλη την παραβατικότητα. Τονίζει ακόμη ότι ο τρόπος έλεγχου «στην ουσία απαξιώνει και υποτιμά τα συστήματα εισροών - εκροών, των οποίων επωμίσθηκε το κόστος ο κλάδος χωρίς καμία επιδότηση μέχρι τώρα, και τα οποία δεν ελέγχονται με αξιόπιστο και ολοκληρωμένο τρόπο».

«Αποσπασματικοί έλεγχοι μπορεί να ικανοποιούν το αίσθημα του καταναλωτή, αλλά στην ουσία αναβάλλουν τη λύση του προβλήματος. Δεν είμαστε αντίθετοι με αυτούς, αλλά γνωρίζουμε ότι δεν μπορούν να λύσουν το πρόβλημα», καταλήγει η ΟΒΕ.

Η ανακοίνωση έρχεται έπειτα από ρεπορτάζ της εφημερίδας το «ΕΘΝΟΣ» σύμφωνα με το οποίο η διεύθυνση Μετρολογίας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας εδώ κι έναν μήνα έχει ξεκινήσει τις εφόδους σε βενζινάδικα, χρησιμοποιώντας ένα μυστικό αυτοκίνητο το οποίο διαθέτει κρυφό εξοπλισμό και ειδικό ρεζερβουάρ που του δίνει τη δυνατότητα να μετρά τις πραγματικές ποσότητες των λίτρων που φεύγουν από τα στόμια των αντλιών. Όπως προέκυψε από τους ελέγχους ένα στα τρία πρατήρια έχουν πειραγμένες τις αντλίες καυσίμων, κάτι που σημαίνει ότι γεμίζουν από 5% έως και 11% λιγότερο τα ρεζερβουάρ των οχημάτων, αδειάζοντας τις τσέπες των οδηγών.

Δημοφιλή