Euthalia: Όταν οι μυστικές συνταγές της γιαγιάς Ευθαλίας από τη Σκόπελο συνάντησαν το σήμερα

Euthalia: Όταν οι μυστικές συνταγές της γιαγιάς Ευθαλίας από τη Σκόπελο συνάντησαν το σήμερα

Σήμερα θα σας διηγηθούμε μια ιστορία που ξεκινάει από τη Σκόπελο και τη γιαγιά Ευθαλία, η οποία έμαθε από πολύ μικρή να αξιοποιεί τα ευεργετικά βότανα του νησιού και να τα εντάσσει στην καθημερινότητά της. Οι δικές της μοναδικές συνταγές για υπέροχα σαπούνια και κηραλοιφή έκαναν το σπίτι να μοσχοβολά φρεσκάδα και το δέρμα της να λάμπει από υγεία. Οι μυρωδάτες αυτές αναμνήσεις υπήρξαν η κύρια έμπνευση για την ίδρυση της εταιρείας Euthalia Natural Cosmetic Values το 2014.

Πρόκειται για μία σειρά από ελληνικά φυσικά καλλυντικά, η οποία παντρεύει τη γνώση για τις ιδιότητες των φυσικών υλικών με την τελευταία λέξη της κοσμετολογίας. Με βασικό συστατικό το πολύτιμο βιολογικό ελαιόλαδο, έχουν πάρει τιμής ένεκεν το όνομα της γυναίκας που τα ενέπνευσε και στοχεύουν στην τροφή, υγεία και λάμψη της επιδερμίδας.

Η εγγονή της περίφημης πλέον γιαγιάς από την Σκόπελο, Ευθαλία Σταματάκη, μίλησε στη HuffPost Greece για την Euthalia, τις αντιξοότητες που αντιμετώπισε, για την ελληνική φιλοσοφία που διέπει την εταιρεία, αλλά και για τις εξαγωγές και τα μελλοντικά επιχειρηματικά της σχέδια.

Πόσο εύκολο ήταν να κάνετε την ιδέα σας πραγματικότητα;

Οι δυσκολίες είναι απίστευτα μεγάλες στη σημερινή ελληνική πραγματικότητα. Καθημερινά καλούμαστε να ξεπεράσουμε εμπόδια γραφειοκρατίας στις συναλλαγές μας, ενώ η πολιτεία όχι μόνο δεν δίνει κίνητρα στο νέο επιχειρηματία να αναπτυχθεί, αλλά τον αιφνιδιάζει με τις αλλεπάλληλες αλλαγές της στο φορολογικό σύστημα. Κάθε μέρα δεν ξέρουμε τι θα μας ξημερώσει. Πρέπει να έχεις τρομερή υπομονή, επιμονή, πάθος και όραμα για να μπορείς να προχωρήσεις να μην απελπίζεσαι και να εξελίσσεσαι.

Σας βοήθησε το ελληνικό κράτος με κάποια επιδότηση για την υλοποίηση της ιδέας σας;

Όχι, δεν υπήρξε τουλάχιστον μέχρι τώρα καμία επιδότηση από το κράτος και η εταιρία μας συνεχίζει όπως ξεκίνησε άλλωστε να λειτουργεί, δηλαδή με ιδία κεφάλαια, ενώ το τελευταίο διάστημα γίνονται συζητήσεις για συνεργασίες.

Από τι υλικά είναι κατασκευασμένα τα προϊόντα σας και ποια είναι τα οφέλη τους;

Τα συστατικά των προϊόντων μας επιλέγονται βάση των ποιοτικών προδιαγραφών που διέπουν την εταιρεία μας, τις φυσικές τους ιδιότητες και το φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο συλλογής τους. Σε συνδυασμό με τη σύγχρονη κοσμετολογία, μας βοηθούν να δημιουργούμε δραστικές, 100% φυσικές φόρμουλες για τη καθημερινότητα μας. Το βασικό συστατικό όλων των προϊόντων της εταιρίας euthalia, είναι το ελαιόλαδο που κατά τους αιώνες έχει αποτελέσει τη βάση για έναν ισορροπημένο, υγιή και ολιστικό τρόπο ζωής. Στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας, ανακαλύπτει κανείς ευρηματικούς τρόπους ένταξης αυτού του ευεργετικού συστατικού το οποίο πλαισιώνουμε με άγριο τριαντάφυλλο, κίστο και άλλα ελληνικά βότανα.

Τα προϊόντα σας κατασκευάζονται αποκλειστικά στην Ελλάδα;

Η έδρα της εταιρίας μας είναι στα Βριλήσσια, ενώ η παραγωγή των προϊόντων γίνεται σε πιστοποιημένο εργαστήριο στην Αττική.

Μέχρι σήμερα έχουμε 12 εσωτερικούς και εξωτερικούς συνεργάτες

Ποια είναι η φιλοσοφία της εταιρείας σας και πόσο συνδέεται γενικότερα με την ελληνική φιλοσοφία;

Η γνώση των αρχαίων Ελλήνων για τις ιδιότητες των φυσικών υλικών και βοτάνων είναι γνωστή, αφού στην καθημερινότητά τους χρησιμοποιούσαν εκτενώς πολλά βότανα και φυτά για διάφορες χρήσεις και θεραπείες. Όπως καταλαβαίνετε, η γνώση και η προσέγγιση αυτή πέρασε με τα χρόνια μέσα στη ελληνική παράδοση και αυτό είναι που εμείς στη euthalia προσπαθούμε να ξαναπεράσουμε μέσα από τα προϊόντα μας στο σύγχρονο καταναλωτή.Η εταιρεία μας υιοθετεί την ολιστική προσέγγιση και παντρεύει τις ελληνικές παραδοσιακές αξίες και τη γνώση για τις ιδιότητες των φυσικών υλικών με την τελευταία λέξη της κοσμετολογίας.

Υπάρχει τα τελευταία χρόνια μία «έκρηξη» εταιρειών με ελληνικά προϊόντα περιποίησης από ελληνικά υλικά. Που οφείλεται αυτό και πώς ανταποκρίνονται οι Έλληνες καταναλωτές;

Η κρίση έχει επηρεάσει όλους τους οικονομικούς κλάδους στην Ελλάδα. Τα ελληνικά προϊόντα έχουν μία δυναμική και προσελκύουν τις ξένες αγορές, καθώς βλέπουμε ότι υπάρχει έντονη ζήτηση για ελληνικά ποιοτικά προϊόντα στην Ευρώπη αλλά και σε Κίνα, Αμερική και Αυστραλία. Ο Έλληνας καταναλωτής ενδιαφέρεται για το περιβάλλον και την υγεία του και προσπαθεί να βρίσκει προϊόντα που είναι λιγότερο επιβαρυντικά.

Στην Ελλάδα που βρίσκουμε τα προϊόντα σας;

Τα προϊόντα μας θα τα βρείτε πρώτα από όλα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα αλλά και σε επιλεγμένα φαρμακεία , καταστήματα με επιλεγμένα ελληνικά προϊόντα και concept stores. Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τα σημεία πώλησης αλλά και πληροφορίες για τα προϊόντα υπάρχουν στο site μας.

Σε ποιες χώρες του εξωτερικού τα εξάγετε;

Το δίκτυο πωλήσεων μας έχει επεκταθεί σε Πολωνία, Κίνα, Βέλγιο, σύντομα στην Σουηδία, ενώ επαφές συνεργασίας έχουν ξεκινήσει με Χιλή.

Από τι υλικά είναι οι συσκευασίες σας και ποια είναι η φιλοσοφία τους;

Τα προϊόντα μας χαρακτηρίζονται από τη φυσικότητα των συστατικών τους, για αυτό και εμείς προχωρήσαμε στη δημιουργία χαρακτηριστικών και μοναδικών συμβόλων που απεικονίζουν τα βασικά συστατικά του κάθε προϊόντος και ξεχωρίζουν τη μία σειρά καλλυντικών από την άλλη. Εμπνευσμένα από τα παραδοσιακά λευκά κεντήματα της γιαγιάς, δημιουργήσαμε σύμβολα με το καρπό και το φύλλο της ελιάς, το οποίο είναι και το χαρακτηριστικό βότανο σε όλα τα προϊόντα μας, και στην συνέχεια ανάλογα με το βότανο που υπερισχύει στη κάθε φόρμουλα σχεδιάσαμε το αντίστοιχο λουλούδι του. Επίσης, επιλέξαμε μια εξωτερική συσκευασία με βασικά στοιχεία το λευκό και το κραφτ, στη προσπάθεια μας να αναδείξουμε την καθαρότητα των προϊόντων μας.

Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδιά σας; Σκοπεύετε να δημιουργήσετε κάποια νέα προϊόντα;

Πρωταρχικός μας σκοπός είναι η εδραίωση της εταιρίας στον χώρο των φυσικών καλλυντικών στην Ελλάδα, να μεγαλώσουμε την αναγνωρισιμότητα μας και να ευαισθητοποιήσουμε τον Έλληνα καταναλωτή στα ελληνικά φυσικά καλλυντικά. Παράλληλα, θέλουμε να αυξήσουμε τα σημεία πώλησης σε Ελλάδα και εξωτερικό και σε επόμενη φάση να δημιουργήσουμε τα δικά μας καταστήματα σε πόλεις του εξωτερικού. Φυσικά, στα άμεσα σχέδιά μας είναι η δημιουργία νέων προϊόντων. ώστε να καλύψουμε τις ανάγκες των πελατών μας και να αυξήσουμε τη συνολική γκάμα των προϊόντων μας.