Mητέρα μηνύει αεροπορική εταιρία που έστειλε τον ανήλικο γιο της σε λάθος προορισμο

Mητέρα μηνύει αεροπορική εταιρία που έστειλε τον ανήλικο γιο της σε λάθος προορισμο
Judge gavel, scales of justice and law books in court
Judge gavel, scales of justice and law books in court
BrianAJackson via Getty Images

Oι ταξιδιώτες συνήθως χάνουν τις βαλίτσες τους, αντιμετωπίζουν προβλήματα με λάθη που έχουν γίνει στις κρατήσεις τους ή με καθυστερήσεις αλλά μια αμερικανική αεροπορική εταιρία βρίσκεται αντιμέτωπη με τον νόμο καθώς μπέρδεψε δύο παιδιά και τα έστειλε σε λάθος πόλεις.

Η μητέρα του ενός παιδιού κατέθεσε μήνυση για ψυχική οδύνη στην JetBlue Airways, υποστηρίζοντας ότι το λάθος της εταιρίας της προκάλεσε «έντονη συναισθηματική αναστάτωση, φόβο, τρόμο, σοκ και την τραυμάτισε ψυχολογικά», σύμφωνα με τον Independent.

H Mάριμπελ Μαρτίνεζ είπε ότι σοκαρίστηκε όταν ο πεντάχρονος γιος της, Άντι Μαρτίνεζ, δεν κατάφερε να προσγειωθεί στο αεροδρόμιο John F Kennedy, όπου περίμενε να τον συναντήσει στις 17 Αυγούστου η μητέρα του.

Αντ' αυτού ο γιος της επιβιβάστηκε στην πτήση με προορισμό το αεροδρόμιο Logan στη Βοστώνη, 215 μίλια μακριά από τη μητέρα του.

Και το χειρότερο δεν τελειώνει εδώ καθώς το προσωπικό της JetBlue παρέδωσε τον Άντι σε μια γυναίκα που δεν είχε ξαναδεί ποτέ στη ζωή του, λέγοντάς του ότι συναντήθηκε επιτέλους ξανά με τη μητέρα του.

Εν τω μεταξύ, ένα άλλο αγόρι που υποτίθεται ότι θα έπρεπε να πετάει για Βοστώνη επιβιβάστηκε στην πτήση για Νέα Υόρκη στη θέση του Άντι.

Όταν το αγόρι παρουσιάστηκε μπροστά στην κυρία Μαρτίνεζ εκείνη ενημέρωσε το προσωπικό της αεροπορικής εταιρίας ότι δεν είχε ξαναδεί ποτέ στη ζωή της αυτό το αγόρι.

Το αγόρι ταξίδεψε μάλιστα έχοντας μαζί του το διαβατήριο του Άντι.

Πήρε τρεις ώρες στους υπεύθυνους της JetBlue μέχρι να καταλάβουν τι ακριβώς είχε συμβεί και να επιτρέψει στην μητέρα να μιλήσει στο τηλέφωνο με τον πραγματικό της γιο.

Η γυναίκα φοβήθηκε τόσο πολύ που όπως αναφέρει σε κάποια στιγμή πίστεψε ότι είχαν απαγάγει το παιδί της και ότι δεν θα τον ξαναδεί ποτέ.

«Αυτό δεν θα έπρεπε να έχει συμβεί ποτέ και οι εργαζόμενοι της JetBlue οφείλουν να ντρέπονται για λογαριασμό τους», είπε ο δικηγόρος της κυρίας Μαρτίνεζ, Σάνφορντ Ρούμπενσταιν, μιλώντας στη New York Daily News.

Δημοφιλή