Wind: Είσοδος σε τηλεόραση, δίκτυο οπτικών ινών το 2017

Wind: Είσοδος σε τηλεόραση, δίκτυο οπτικών ινών το 2017
WIND

Το 2016 υπήρξε μία κομβική χρονιά για την Wind, όπως ανάφερε το μεσημέρι της Πέμπτης σε δημοσιογραφική ενημέρωση, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Νάσος Ζαρκαλής. Μετά από χρόνια αρνητικών επιδόσεων η εταιρεία παρουσίασε κέρδη EBITDA ύψους 91 εκατ. ευρώ ενώ ανοδικά κινήθηκε και ο κύκλος εργασιών ο οποίος διαμορφώθηκε σε 476 εκατ. ευρώ.

Βασιλιάς στο μερίδιο εσόδων της Wind παραμένει η κινητή τηλεφωνία που συνεισφέρει το 65% στα συνολικά έσοδα της εταιρείας, με τη σταθερή τηλεφωνία ωστόσο να είναι σε τροχιά ανόδου καθώς ήταν ο τομέας που σημείωσε σημαντική αύξηση στον τζίρο του (11%).

«Το 2016 κάναμε συστηματική πρόοδο σε όλους τους τομείς στρατηγικής εστίασης και αυτό αποτυπώθηκε στα ετήσια αποτελέσματα» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Ζαρκαλής. Από τις επιμέρους δραστηριότητες στην κινητή η Wind διατήρησε το μερίδιο της (20%) στους ενεργούς πελάτες ενώ κατάφερε να αυξήσει 5% τα λεπτά ομιλίας που καταναλώνουν οι πελάτες της ενώ κατά 30% αυξήθηκε η χρήση data.

Στην σταθερή τηλεφωνία οι πελάτες LLU αυξήθηκαν κατά 9% στις 559.000 στο τέλος 2016, με το μερίδιο αγοράς να ανεβαίνει αντίστοιχα κατά 1,8 μονάδες στο 26,8%. Διόλου τυχαίο στο πλαίσιο των επιδόσεων αυτών ότι το 49% των συνδρομητών κινητής της Wind έχουν πλέον και συμβόλαιο σταθερής τηλεφωνίας στην εταιρεία, καθώς στρατηγική της Wind είναι να προωθεί τη σύγκλιση των υπηρεσιών.

Επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ το 2017

Το 2017, η Wind Ελλάς, με τη στήριξη των μετόχων της, θα επενδύσει 100 εκατ. ευρώ σε δίκτυα νέας γενιάς κινητής (4G) και δίκτυα νέας γενιάς σταθερής (VDSL, FTTx), μένοντας προσηλωμένη στη στρατηγική της να καταστεί πάροχος υποδομών, ώστε πάνω στα δίκτυα νέας γενιάς κινητής και σταθερής να δώσει νέες υπηρεσίες στους πελάτες της. Σε ότι αφορά το δίκτυο οπτικών ινών ο κ. Ζαρκαλής ανέφερε ότι η εμπορική του διάθεση αναμένεται να ξεκινήσει το τρίτο τρίμηνο του χρόνου.

Στην αγορά της τηλεόρασης μέχρι το τέλος του έτους, θα λανσάρει μια νέα υπηρεσία multiscreen βίντεο, δημιουργώντας μια ξεχωριστή υπηρεσία για τους πελάτες της οι οποίοι θα έχουν πρόσβαση σε ζωντανές και catch-up τηλεοπτικές μεταδόσεις και σε ένα πλούσιο κατάλογο βίντεο On-Demand (VOD), από οποιαδήποτε συσκευή επιθυμούν ακόμη και tablet, smartphone ή υπολογιστή.

Δημοφιλή