Ξενοδοχεία, αεροπορικές και άλλες εταιρείες δεν θέλουν να ξέρεις αυτά τα «βρώμικα» μυστικά

Ξενοδοχεία, αεροπορικές και άλλες εταιρείες δεν θέλουν να ξέρεις αυτά τα «βρώμικα» μυστικά
Caspar Benson via Getty Images

Yπάρχουν πράγματα που οι υπεύθυνοι εξυπηρέτησης πελατών δεν θα ήταν σε θέση ποτέ να αποκαλύψουν. Και κάπου εκεί έρχονται οι πρώην εργαζόμενοι οι οποίοι αναλαμβάνουν τον ρόλο του σπιούνου (με την καλή έννοια, αν υπάρχει).

Πρώην και νυν εργαζόμενοι αποκαλύπτουν μερικά από τα μεγαλύτερα μυστικά των βιομηχανιών τους σε ένα thread στο Reddit, που αν και μετρά μόλις λίγες ημέρες από τη δημιουργία του, έχει συγκεντρώσει σχεδόν 25.000 σχόλια.

«Μην βάζετε παγάκια στο ποτό σας όταν βρίσκεστε σε αεροπλάνο»

Από μία αεροσυνοδό: «Μην βάζετε παγάκια στο ποτό σας, μην πίνετε καφέ, τσάι ή ζεστό νερό στο αεροπλάνο και μην αγγίζετε οτιδήποτε υπάρχει στην τουαλέτα με γυμνά χέρια. Ο πάγος τοποθετείται σε έναν δίσκο με μία σέσουλα και οι δίσκοι δεν καθαρίζονται πολύ συχνά. Κάθε επιφάνεια στο αεροπλάνο έρχεται σε επαφή με εκατοντάδες ανθρώπους καθημερινά και συχνά δεν απολυμαίνονται. Δεν έχουμε τη δυνατότητα να πλένουμε τα χέρια μας κάθε φορά που σερβίρουμε τους επιβάτες. Σίγουρα ανάλογα με την αεροπορική εταιρεία ποικίλλει και το μέγεθος της απολύμανσης. Το νερό μπορεί να είναι καθαρό αλλά τα χέρια και ο εξοπλισμός της αεροσυνοδού δεν είναι. Πριν αγγίξω τη σέσουλα με τα παγάκια, το πιο πιθανό είναι ότι έχω ακουμπήσει ένα κάθισμα, ένα κουτάκι αναψυκτικού, κάποιο τάμπλετ, μία πιστωτική κάρτα, έναν δίσκο και το μεταφορικό καρότσι« γράφει η αεροσυνοδός.

«Έτσι το χέρι μου "αρπάζει" όλα τα μικρόβια που βρίσκονται εκεί γύρω και στη συνέχεια ακουμπάει τη σέσουλα». Σημειώνεται ότι αρκετές μελέτες έχουν επιβεβαιώσει πως υπάρχουν βακτήρια στο νερό που σερβίρεται στα αεροπλάνα.

Mην πατάτε το κουμπί «απεγγραφή» σε συνδέσμους που βρίσκεται στα emails σας

«Όταν πατάτε το κουμπί "απεγγραφή" σε ένα email τότε πρόκειται να σας διαγράψουν από μία λίστα επαφών αλλά θα σας προσθέσουν σε μία άλλη». Αυτό συμβαίνει κυρίως στην Αμερική, όπου, όπως προβλέπει ο νόμος «Can-Spam Act» κάποιος μπορεί να διαγράψει κάποιον άλλον από τη λίστα αλληλογραφίας του μετά από αντίστοιχο αίτημα και πως τα εμπορικά email πρέπει να διαθέτουν έναν σύνδεσμο με την επιλογή της απεγγραφής» γράφει χρήστης του Reddit. Oι «μαρκετίστες» θα πρέπει να τηρήσουν αυτό το αίτημα εντός 10 ημερών. «Ωστόσο αυτό δεν καθιστά σε κανέναν σαφές ότι αμέσως μετά θα εγγραφεί σε μία άλλη λίστα αλληλογραφίας».

Για κάποιους αδίστακτους απατεώνες αυτή η απεγγραφή λειτουργεί ως επιβεβαίωση ότι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ενεργή και ότι υπάρχει ένα ανθρώπινο ον στο άλλο άκρο. Για το μάρκετινγκ το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στις ημέρες μας είναι πιο πολύτιμο εργαλείο από ποτέ. «Αποτελεί συνήθως έναν δείκτη που εξυπηρετεί στην αύξηση των προϊόντων τα οποία αποστέλλονται σε εσάς», λέει ο Μάρκ Μάιφετ ένας πρώην χάκερ, μιλώντας στο NBC Chicago.

Τα παπλώματα στα ξενοδοχεία δεν αλλάζονται συχνά

«Δούλευα σε ένα ξενοδοχείο και ενώ πλέναμε τα σεντόνια και τις μαξιλαροθήκες κάθε φορά που άλλαζαν οι επισκέπτες ενός δωματίου, τα παπλώματα ήταν μία άλλη ιστορία», έγραψε ένας πρώην υπάλληλος ξενοδοχείου. «Πρέπει να πλένονται μόνο δύο φορές τον χρόνο. Μία την άνοιξη και μία το φθινόπωρο», επιβεβαιώνει ένας άλλος πρώην υπάλληλος ξενοδοχείου.

«Μας απέτρεπαν όλους από το να αλλάζουμε τα παπλώματα εκτός και αν ήταν λερωμένα, οπότε τα ανταλλάσσαμε με άλλα τα οποία ήταν εξίσου σε κακή κατάσταση».

Και παρά το γεγονός ότι όλα εξαρτώνται και από την ποιότητα του κάθε ξενοδοχείου το θέμα δεν έγκειται μόνο στα σεντόνια και τα παπλώματα. To Travelmath.com έστειλε μία ομάδα ερευνητών σε 36 διαφορετικά ξενοδοχεία για να εξετάσουν τα δωμάτιά τους και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι κατά μέσο όρο τα δωμάτια του ξενοδοχείου είναι πιο βρώμικα από ένα τυπικό σπίτι, ένα αεροπλάνο ακόμη και ένα σχολείο. Ειδικότερα, εξέτασαν το μπάνιο, τα τηλεχειριστήρια, τα γραφεία και τηλέφωνα. Τα καλά νέα βέβαια είναι ότι σε αντίθεση με τα σεντόνια αυτές οι επιφάνειες όταν καθαρίζονται απολυμαίνονται πιο εύκολα.

Οι μηχανικοί αυτοκινήτων χρησιμοποιούν το Google για να διορθώσουν βλάβες

Ένας μηχανικός έγραψε: «Το 90% της έρευνας που κάνουμε όταν είναι να αποκαταστήσουμε μία βλάβη βασίζεται στο Google και στο Youtube». Η συμβουλή του: «Γίνετε μέλος σε μερικά φόρουμ για καθένα από τα αμάξια που σας ανήκουν. Θα εξοικονομήσετε πολλά χρήματα και θα βρείτε ανθρώπους που θα σας βοηθήσουν. Απλά αναζητήστε στο Google τη μάρκα του αυτοκινήτου σας και μετά ψάξτε το ανάλογο φόρουμ. Όταν καταλάβετε ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα θα είστε ο μόνος που θα μπορέσετε να το επιλύσετε».

Σημειώνεται ότι το 2014, το ΑΒC είχε σημειώσει μετά από σχετικό ρεπορτάζ ότι 20 στους 20 μηχανικούς κάνουν περιττές επισκευές στα αυτοκίνητα των πελατών τους προκειμένου να πάρουν περισσότερα χρήματα.

Πηγή: New York Post