Σε ηλικία μόλις 7 ετών αυτό το αγόρι διευθύνει τη δική του εταιρεία και εξοικονομεί χρήματα για το κολέγιο

Σε ηλικία μόλις 7 ετών αυτό το αγόρι διευθύνει τη δική του εταιρεία και εξοικονομεί χρήματα για το κολέγιο

Ποτέ δεν είναι αρκετά νωρίς για να στήσεις μία επιχείρηση. Όταν ήταν μόλις 3μιση χρονών ο Ράιαν Χίκμαν επισκέφθηκε το κέντρο ανακύκλωσης rePlanet στην Καλιφόρνια και τότε ανακάλυψε ποια ήταν η πραγματική αποστολή του σε αυτόν τον κόσμο.

Την επόμενη ημέρα, ανακοίνωσε στον πατέρα του Ντάμιον, το εξής: «Η νέα μου δουλειά. Θα πάω και θα μαζέψω όλα τα κουτάκια και τα μπουκάλια από όλους μας τους γείτονες».

Σήμερα, ο 7χρονος Ράιαν είναι διευθύνων σύμβουλος, διαχειριστής και εργαζόμενος στην εταιρεία ανακύκλωσης Ράιαν. Έχει 50 πελάτες και συγκεντρώνει περισσότερα από 200.000 μπουκάλια και πλαστικά για ανακύκλωση, όπως αναφέρει το CNN.

Παρόλο που ο Ράιαν δεν θυμάται πώς άρχισαν όλα εξακολουθεί να παραμένει παθιασμένος για αυτό που κάνει για έναν λόγο. «Γιατί τα μπουκάλια κάνουν τους ωκεανούς και τα ζώα να αρρωσταίνουν και να πεθαίνουν», λέει.

Σύμφωνα με τον πατέρα του, Ντάμιον Χίκμαν, ο οποίος εμφανίστηκε στην εκπομπή της Έλεν ντε Τζενέρις τον περασμένο Ιανουάριο, ο Ράιαν έχει συγκεντρώσει πάνω από 11.000 δολάρια. Τα χρήματα πρόκειται να κατατεθούν στο λογαριασμό του κολεγίου (σ.σ στο οποίο θα φοιτήσει μελλοντικά), αν και ο Ράιαν λέει ότι θέλει να αγοράσει ένα φορτηγό για σκουπίδια και να γίνει οδηγός αποριμματοφόρου.

«Η σύζυγός μου και εγώ τον στηρίζουμε και του είπαμε ότι όποτε θελήσει να σταματήσει (σ.σ την ανακύκλωση) είναι ελεύθερος να το κάνει», λέει ο πατέρας του. «Θέλω να τον βλέπω να παίζει με φίλους του αλλά βλέπω ότι η ανακύκλωση είναι αυτή που τον κάνει πραγματικά ευτυχισμένο» συμπληρώνει.

Παρά την υποστήριξη χιλιάδων συμπολιτών τους ωστόσο, η οικογένεια έχει βρεθεί αρκετές φορές αντιμέτωποι με τα σχόλια κάποιων κακόβουλων οι οποίοι υποστηρίζουν ότι οι γονείς του τον εκμεταλλεύονται προκειμένου να βγάλουν λεφτά.

«Το 99% των σχολίων είναι υπέρ μας. Υπάρχει όμως και το 1% κάποιων που αναφέρουν το παιδί έχει γίνει εργαλείο μάρκετινγκ για τη μητέρα και τον πατέρα του και εμείς απλά προσπαθούμε να μη δίνουμε βάση σε αυτά τα σχόλια. Δεν αξίζει τον κόπο», αναφέρει ο Ντάμιον Χίκμαν.

Δημοφιλή