Δεν σας αρέσουν τα λαχανάκια Βρυξελλών; 5 τρόποι για να αποκτήσουν καλύτερη γεύση

Brussels sprouts on old wooden table. Homework fresh vegetables. Growing vegetables on the farm. Preparing vegetarian food. Diet food.Brussels sprouts on old wooden table. Homework fresh vegetables. Growing vegetables on the farm. Preparing vegetarian food. Diet food.
Brussels sprouts on old wooden table. Homework fresh vegetables. Growing vegetables on the farm. Preparing vegetarian food. Diet food.Brussels sprouts on old wooden table. Homework fresh vegetables. Growing vegetables on the farm. Preparing vegetarian food. Diet food.

Τα λαχανάκια Βρυξελλών, αν και πολύ θρεπτικά και υγιεινά, δεν έχουν και την καλύτερη φήμη. Παρ' ολ' αυτά, υπάρχει τρόπος για να έχουν καλύτερη γεύση και η HuffPost είναι αποφασισμένη να σας δείξει τον σωστό δρόμο, ώστε να τα απολαμβάνετε.

Τι πρέπει να κάνετε:

1. Μην παίρνετε κατεψυγμένα. Τα λαχανάκια Βρυξελλών διατηρούνται σχεδόν 1,5 εβδομάδα στο ψυγείο, οπότε αξίζει να τα αγοράσετε φρέσκα και να γνωρίζετε ότι όσο πιο μικρά είναι σε μέγεθος, τόσο πιο γλυκιά γεύση έχουν.

2. Κάντε τους μασάζ. Αν θέλετε να τα φάτε ωμά μέσα σε σαλάτα, τρίψτε τα καλά με λάδι πρώτα. Με αυτόν τον τρόπο θα μαλακώσουν τα φύλλα τους.

3. Ψήστε τα. Είναι ίσως ο πιο εύκολος και ο πιο γευστικός τρόπος για να φάτε λαχανάκια Βρυξελλών. Αρχικά, αφαιρέστε τα σκληρά, εξωτερικά φύλλα, βάλτε τους ελαιόλαδο και αλατοπίπερο και βάλτε τα στον φούρνο στους 200 βαθμούς για 15 περίπου λεπτά, μέχρι να ροδίσουν και να είναι τραγανά απ' έξω και μαλακά μέσα.

4. Σοτάρετέ τα. Την ίδια διαδικασία μπορείτε να ακολουθήσετε και στο τηγάνι, αρκεί να μην φορτώσετε με πολλά λαχανάκια το τηγάνι σας.

5. Μην τα βράσετε. Εάν δεν θέλετε να μυρίσει όλη η κουζίνα σας και να μετανιώσετε την ώρα και την στιγμή που τα βάλατε στο σπίτι σας, μην τα βράσετε!