Η Brooke Shields ποζάρει με εσώρουχα Calvin Klein, 37 χρόνια μετά τη θρυλική καμπάνια του οίκου που την έκανε διάσημη

Το 1980, σε ηλικία 15 ετών, η Brooke Shields έγινε διάσημη μέσα σε μια νύχτα, χάρη στην εμφάνισή της σε μια προκλητική, για τα δεδομένα της εποχής, καμπάνια για τα Calvin Klein Jeans. Το μότο της διαφήμισης ήταν «Θέλετε να μάθετε τι μπαίνει ανάμεσα σε εμένα και τα Calvins μου; Τίποτα». Η καμπάνια δίχασε το κοινό και μάλιστα μερικά τηλεοπτικά μέσα απαγόρευσαν την προβολή της, χαρακτηρίζοντάς την υπερβολικά προκλητική και τονίζοντας πως υπονοεί ότι η ηθοποιός δεν φορά εσώρουχα.

Σχεδόν 37 χρόνια αργότερα, η Brooke Shields φωτογραφίζεται για το τεύχος Ιουλίου του Social Life Magazine, φορώντας με δόξα και τιμή τα Calvin Klein εσώρουχά της. Η 52χρονη, πλέον, ηθοποιός, επιδεικνύει το αψεγάδιαστο σώμα της στο εξώφυλλο και το editorial του περιοδικού, τιμώντας τη φίρμα που την έκανε διάσημη -μόνο που αυτή τη φορά κανείς δεν μπορεί να παραπονεθεί για τίποτα.

Reunited with #MyCalvins. Photo by @GianandreaDistefano for the latest issue of @SocialLifeMagazine.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Brooke Shields (@brookeshields) στις

Στις αρχές του Ιουνίου, ο CEO του Calvin Klein, Steve Shiffman, είχε δηλώσει πως «θα συνεργαστούμε ξανά με τη Brooke και μάλιστα πολύ σύντομα», οπότε υποθέτουμε πως αυτή της η φωτογράφιση αποτελεί μια μικρή πρώτη γεύση της νέας της συνεργασίας με τον οίκο.

Στη συνέντευξη που συνοδεύει τη φωτογράφηση, η Shields λέει για τη φυσική της κατάσταση: «Το να μπω σε φόρμα ήταν κάτι για το οποίο δούλεψα πολύ, πολύ σκληρά. Νιώθω επιτέλους αυτοπεποίθηση και άνεση μέσα στο σώμα μου. Είμαι ευτυχισμένη με το ποια είμαι και που βρίσκομαι και πώς δείχνω. Αυτή είμαι».

«Δεν πρέπει να βλέπουμε μόνο σώματα 15χρονων», πρόσθεσε η Shields σχετικά με τα στερεότυπα ομορφιάς που υπάρχουν γύρω μας. «Δεν θέλω το σώμα μιας 15χρονης. Δεν θέλω να μοιάζω με μικρό αγόρι. Έχω καμπύλες και έχω δουλέψει για να δυναμώσω (το σώμα μου)».