Παππάς: Αναγκαία η ρύθμιση της αγοράς τηλεοπτικής διαφήμισης και άμεσα

Παππάς: Αναγκαία η ρύθμιση της αγοράς τηλεοπτικής διαφήμισης και άμεσα
Minister of Digital Politics, Telecommunication and Information, Nikos Pappas attend the swearing-in ceremony of the new government at the Presidential mansion, in Athens on Saturday November 5, 2016. (Photo by Wassilios Aswestopoulos/NurPhoto via Getty Images)
Minister of Digital Politics, Telecommunication and Information, Nikos Pappas attend the swearing-in ceremony of the new government at the Presidential mansion, in Athens on Saturday November 5, 2016. (Photo by Wassilios Aswestopoulos/NurPhoto via Getty Images)
NurPhoto via Getty Images

«Δεν μπορεί να έχουμε μια αγορά 200-250 εκατομμυρίων ευρώ και να μην έχει ρυθμιστεί διαφανώς». Αυτό ήταν το μήνυμα που έστειλε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκος Παππάς νωρίτερα.

Μιλώντας στο Ραδιόφωνο «24/7» για το νομοσχέδιο που ρυθμίζει θέματα τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου επεσήμανε ότι στην ηλεκτρονική πλατφόρμα τα αδειοδοτημένα κανάλια θα αναρτούν τη συμφωνία στην οποία θα έχουν καταλήξει, ενώ δεν απέκλεισε και το ενδεχόμενο να γίνεται πλειστηριασμός. Την εποπτεία θα την έχει το ΕΣΡ πρόσθεσε και συνεχάρη τα μέλη του, λέγοντας ότι η συγκεκριμένη σύνθεση έκανε σε ελάχιστο χρονικό διάστημα όσα δεν έκαναν άλλες επί σειρά ετών.

Αναφερόμενος στο Μητρώο για τον περιφερειακό - τοπικό Τύπο, είπε ότι με το νομοσχέδιο αφαιρείται η δυνατότητα από τον εκάστοτε υπουργό να μοιράζει διαφημίσεις.

Για την καθυστέρηση των πληρωμών και αν αυτή αποτελεί βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας, είπε ότι θα υπάρχει βελτίωση στη διατύπωση ώστε να γίνει σαφές το διάστημα καθυστέρησης και να διασφαλίζεται η δικαίωση του εργαζόμενου.

Δημοφιλή