Έλληνας δημοσιογράφος- φωτογράφος ταξίδεψε 16.450 χλμ. με τη μοτοσικλέτα του και έφτασε έως τη Τζακάρτα

Έλληνας δημοσιογράφος- φωτογράφος ταξίδεψε 16.450 χλμ. με τη μοτοσικλέτα του και έφτασε έως τη Τζακάρτα
ape-mpe

Το δρόμο του μεταξιού και των μπαχαρικών, μία διαδρομή 16.450 χιλιομέτρων κατάφερε να καλύψει ο Έλληνας δημοσιογράφος-φωτογράφος Κωνσταντίνος Μητσάκης οδηγώντας μία Honda CRF1000L Africa Twin. Το εγχείρημα του Έλληνα δημοσιογράφου ξεκίνησε στις 14 Ιουνίου με σκοπό να «ενώσει» οδικώς την Αθήνα με την Τζακάρτα, διανύοντας τον περίφημο «Δρόμο του Μεταξιού», την πανάρχαια εμπορική οδό που ακολουθούσαν κάποτε τα καραβάνια, όταν από την μυθική Ανατολή έφερναν το πολύτιμο μετάξι και τα εξωτικά μπαχαρικά στις αγορές της Δύσης.

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ο Κωνσταντίνος Μητσάκης διέσχισε συνολικά 8 χώρες (Τουρκία, Ιράν, Πακιστάν, Ινδία, Μιανμάρ, Ταϊλάνδη, Μαλαισία, Ινδονησία), ενώ οι κυριότερες πόλεις που φιλοξένησαν το οδοιπορικό του Έλληνα αναβάτη στην ασιατική ήπειρο ήταν η Άγκυρα, το Ερζερούμ, το Ισφαχάν, το Κερμάν, η Κουέτα, η Λαχώρη, το Νέο Δελχί, το Βαρανάσι, η Μανταλέι, η Γιανγκόν, η Μπανγκόκ, η Τζορτζ-Τάουν, η Μεντάν, η Πάλεμπανγκ και η Τζακάρτα.

«Το “TRANS - ASIAN 2017” ήταν ένα ιδιαίτερα δύσκολο και απαιτητικό ταξίδι, για το οποίο χρειάστηκε πολύπλευρη προετοιμασία και προσεκτικός σχεδιασμός. Στη διαδρομή των 16.450 χιλιομέτρων, οι αντιξοότητες που κλήθηκα να ξεπεράσω, ήταν πολλές. Διέσχισα όλη την περιοχή του Δυτικού και Κεντρικού Πακιστάν με ένοπλη στρατιωτική συνοδεία, για λόγους προστασίας μου από τυχόν επιθέσεις των Ταλιμπάν και του ISIS. Βρέθηκα αντιμέτωπος με ακραίες κλιματολογικές συνθήκες, καθώς στην έρημο Βελουχιστάν στο Ιράν και στο Δυτικό Πακιστάν ο υδράργυρος φλερτάριζε τους 55 βαθμούς Κελσίου, ενώ πιο ανατολικά (Ινδία, Μιανμάρ, Ταϊλάνδη, Μαλαισία) ήταν εποχή βροχών και επικρατούσαν μουσώνες», τόνισε ο Κωνσταντίνος Μητσάκης.

Ο ίδιος σχολιάζοντας τις συνθήκες κάτω από τις οποίες πραγματοποίησε το εγχείρημα επισήμανε: «Χρειάστηκε να αντιπαλέψω επίσης με τις τριτοκοσμικές συνθήκες διαβίωσης που επικρατούσαν σε ορισμένες χώρες, τις περίπλοκες γραφειοκρατικές–τελωνειακές διατυπώσεις των συνόρων, την κάκιστη ποιότητα των καυσίμων, την αστική εγκληματικότητα των μεγάλων πόλεων και με τις ποικίλες γεωμορφολογικές ιδιαιτερότητες της διαδρομής όπως έρημοι, τροπικά δάση και νησιωτικά συμπλέγματα. Αλλά τελικά κατάφερα να ολοκληρώσω με επιτυχία άλλον έναν ταξιδιωτικό άθλο, καλύπτοντας την διηπειρωτική διαδρομή των 16.450 χιλιομέτρων μέσα σε 68 ημέρες».

(Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ)