Όταν ξεκινάς από το μηδέν

Όταν ξεκινάς απο το μηδέν, το internet αποτελεί το γρηγορότερο και χαμηλότερο από άποψη κόστους, μέσο εισαγωγής για μία «ηλεκτρονική» επιχείρηση. Ένα website, μπορεί σήμερα να δημιουργηθεί με πολύ χαμηλό κόστος. Για να κερδίσει όμως κάποιος χρήματα μέσω internet θα πρέπει να έχει κάτι να προσφέρει.
FABRICE COFFRINI via Getty Images

Όταν ξεκινάς απο το μηδέν, το internet αποτελεί το γρηγορότερο και χαμηλότερο από άποψη κόστους, μέσο εισαγωγής για μία "ηλεκτρονική" επιχείρηση. Ένα website, μπορεί σήμερα να δημιουργηθεί με πολύ χαμηλό κόστος. Για να κερδίσει όμως κάποιος χρήματα μέσω internet θα πρέπει να έχει κάτι να προσφέρει. Ακόμα και σε ένα website ή blog που προβάλει διαφημίσεις, θα πρέπει έμμεσα να πουλάει το προϊόν που διαφημίζεται.

Αν το προιόν δεν πουλιέται η διαφήμιση θα σταματήσει. Οπότε είτε έμμεσα είτε άμεσα, θα πρέπει να έχεις κάτι να πουλήσεις ή να προσφέρεις. Είτε το δικό σου προϊόν, είτε προϊόν που ανήκει σε κάποιον άλλο. Για να λέμε όμως την αλήθεια για να βγάλεις καλά χρήματα μέσω internet πρέπει να έχεις τα δικα σου προιόντα, ή υπηρεσίες. Πώς όμως ξεκινάς αν δεν έχεις κάτι να πουλήσεις;

Η λύση ακούει στο όνομα "Πληροφοριακό προιόν" (info product). Το Πληροφοριακό προιόν, είναι ένα προϊόν που αποτελείται από πληροφορίες σε έναν συγκεκριμένο τομέα και δεν έχει κανένα κόστος για να δημιουργηθεί, αλλά και για να διανεμηθεί. Όλοι μας λίγο πολύ έχουμε εξειδικευτεί σε κάτι. Ξέρουμε έναν τομέα πολύ καλά είτε γιατί έχουμε δουλέψει σε αυτόν, είτε γιατί μας αρέσει και το έχουμε σαν hobby, είτε τον έχουμε σπουδάσει. Δεν έχει σημασία τι είναι αυτό. Αρκεί να υπάρχει αγορά και άνθρωποι να ενδιαφέρονται για το προιόν σας. Είτε ξέρετε να παίζετε πολύ καλά κιθάρα και θέλετε αυτό να το μεταδώσετε, είτε ξέρετε τα πάντα για την κατασκευή κοσμημάτων είτε είστε γνώστης της αγοράς συναλλάγματος, οι τομείς είναι αμέτρητοι, μπορείτε αυτή την γνώση, την δεξιοτεχνία ή το χάρισμα που διαθέτετε, να το πακετάρετε σε ένα Προιόν. Σε ένα πληροφοριακό προιόν και να το προωθήσετε.

Το internet άλλαξε τον εμπορικό χάρτη για τα καλά. Νέα κανάλια προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, μεγαλύτερο δίκτυο πελατών, νέοι κανόνες, χαμηλότερα λειτουργικά κόστη κλπ. Μαζί με όλα αυτά, προστέθηκαν ανάγκες όπως κατασκευή ιστοσελίδων, προώθηση, διαφήμιση, search engine optimization, pay per click, Facebook marketing, με την λίστα να μεγαλώνει συνεχώς όσο αυξάνονται οι τακτικές που μπορεί να ακολουθήσει μία ηλεκτρονική επιχείρηση. Η μεγαλύτερη όμως αλλαγή ήρθε στα πληροφοριακά προϊόντα, στα λεγόμενα info products. Μπορείτε πλέον χωρίς μεγάλο κόστος να μετατρέψετε την γνώση που διαθέτετε σε ένα επικερδές επάγγελμα.

Τι είναι όμως ακριβώς τα info products;

Πρόκειται για προϊόντα που αποτελούνται από πληροφορίες όπως πχ ένα ηλεκτρονικό βιβλίο που μπορείτε να κατεβάσετε απο το internet (eBook). Υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια στην αγορά και ίσως έχετε αγοράσει κάποιο info product στο παρελθόν. Στα info products ανήκουν: Βιβλία, CDs, DVDs και οποιοδήποτε μέσο με το οποίο η πληροφορία μπορεί να συσκευαστεί και να πωληθεί σαν προϊόν. Στην εποχή πριν το διαδίκτυο, η εμπορία τέτοιων προϊόντων προϋπέθετε πολύ μεγάλο κόστος παραγωγής. Η εκτύπωση βιβλίων και η παραγωγή CD αποτελεί μία διαδικασία με πολύ μεγάλο κόστος. Στην εποχή όμως του διαδικτύου το information marketing έχει αλλάξει όψη. Πλέον η διανομή τέτοιων προϊόντων μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά χωρίς κανένα κόστος. Το γεγονός αυτό δημιουργεί την μεγαλύτερη επιχειρηματική διαδικτυακή ευκαιρία που υπάρχει στην Ελλάδα αυτή την στιγμή. Ρίξτε μια ματιά σε μεγάλα e-shop του εξωτερικού Υπάρχουν εκατομμύρια ψηφιακά προϊόντα πληροφορίας. Στην Ελλάδα θα βρείτε όσα και τα δάχτυλα του ενός χεριού! Πρόκειται για αγορά που θα γίνει πολύ δημοφιλής τα επόμενα χρόνια. Προσφέρει την ευκαιρία για πολλά κέρδη με ελάχιστο κόστος. Οι πληροφορίες που αξίζουν πραγματικά, πωλούνται ακριβά.

Δημοφιλή