ΔΙΕΘΝΕΣ
09/09/2016 07:51 EEST | Updated 09/09/2016 07:55 EEST

Χυδαία διαφήμιση με θέμα την κατάρρευση των Δίδυμων Πύργων την 11η Σεπτεμβρίου 2001

Χαρακτηρίστηκε ως η πιο προσβλητική διαφήμιση όλων των εποχών. Σίγουρα η αισθητική της είναι χαμηλού επιπέδου, όπως και το χιούμορ που προσπαθεί να κάνει.

Πρόκειται για μια εταιρεία στο Σαν Αντόνιο του Τέξας που πουλάει στρώματα, η Miracle Mattress, η οποία αποφάσισε να κάνει ένα διαφημιστικό για τις εκπτώσεις που προωθεί με αφορμή τη θλιβερή επέτειο των επιθέσεων της 11 Σεπτεμβρίου του 2001 όταν κατέρρευσαν οι Δίδυμοι Πύργοι. Τότε οι τρομοκράτες - αεροπειρατές έριξαν επάνω τους τα επιβατικά αεροσκάφη παρασύροντας στο θάνατο 2.996 ανθρώπους και τραυματίζοντας περισσότερους από 6.000.

Στο διαφημιστικό που διαρκεί 21 δευτερόλεπτα, βλέπουμε μια γυναίκα μαζί με δύο υπαλλήλους να μιλά για την ημέρα των εκπτώσεων κάνοντας αναφορά στους «Δίδυμους Πύργους» των στρωμάτων που βρίσκονται ακριβώς πίσω τους.

Σε μια προσπάθεια να δείξουν πόσο πέφτουν οι τιμές οι δύο υπάλληλοι πέφτουν επάνω στους «Δίδυμους Πύργους» ρίχνοντας με αυτό τον τρόπο τα στρώματα.

Τότε η μάνατζερ του καταστήματος, η Cherise Bonanno, κοιτάζει προς την κάμερα και λέει: «Ω Θεέ μου, δεν θα το ξεχάσουμε ποτέ».

Η διαφήμιση, όπως αναφέρει η αμερικάνικη έκδοση της Huffington Post, αρχικά αναρτήθηκε στο διαδίκτυο, όμως λίγο αργότερα αποσύρθηκε. Ωστόσο ένας ειδικός σε θέματα μάρκετινγκ, ο Jamie Barrientos, πρόλαβε και την αποθήκευσε και στη συνέχεια την ανάρτησε στο Youtube.

Από εκείνη τη στιγμή και έπειτα η σελίδα της εταιρείας στο Facebook «βομβαρδίστηκε» με αρνητικά σχόλια, ενώ δεν ήταν λίγοι εκείνοι που πρότειναν το μποϊκοτάζ της Miracle Mattress.

Όλα αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα τον ιδιοκτήτη της εταιρείας, τον Mike Bonanno να εκφράσει την μεταμέλειά του και να ζητήσει, μέσω Facebook, «ειλικρινή συγνώμη» κάνοντας λόγο για ένα «άνοστο βίντεο» που προσβάλλει τους άνδρες και τις γυναίκες που έχασαν τις ζωές τους κατά τις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου του 2001, αλλά και τις εν ζωή οικογένειες των θυμάτων που συνεχίζουν να ζουν την τραγωδία της απώλειας των αγαπημένων τους προσώπων.

«Με αηδιάζει η σύλληψη αυτής της ιδέας για να προωθηθούν τα προϊόντα μας, όπως και το γεγονός ότι χρησιμοποιήθηκαν τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης της εταιρείας για το σκοπό αυτό» έγραψε ο ίδιος. Πρόσθεσε δε πως η εταιρεία του θα αποφασίσει τι δράση θα λάβει για να εκφράσει εμπράκτως τη συγνώμη, αλλά και την υποστήριξη για τα θύματα της 11ης Σεπτεμβρίου συμπεριλαμβανομένων και των οικογενειών τους.

Sponsored Post