Πώς να αποφύγετε το «ξενοδοχείο-φάντασμα»

Όπου ως «φάντασμα» εννοώ το ξενοδοχείο που σερβίρει στον πελάτη του φύκια για μεταξωτές κορδέλες, θέτοντας σε κίνδυνο τις πολύτιμες μέρες των διακοπών του! Το παρακάτω σενάριο, όλοι λίγο πολύ το έχουμε ζήσει: Ετοιμάζεσαι να κλείσεις ξενοδοχείο για το Πάσχα, βρίσκεις μια ευκαιρία στο Internet, πανέμορφα δωμάτια και «τιμαί λαϊκαί», όμως όσο περνούν οι μέρες κάτι σε κάνει να αναρωτιέσαι αν είναι όντως όλα τόσο υπέροχα όσο σου φάνηκαν. Πώς μπορείς να ξέρεις;
mansum008 via Getty Images

Όπου ως «φάντασμα» εννοώ το ξενοδοχείο που σερβίρει στον πελάτη του φύκια για μεταξωτές κορδέλες, θέτοντας σε κίνδυνο τις πολύτιμες μέρες των διακοπών του! Το παρακάτω σενάριο, όλοι λίγο πολύ το έχουμε ζήσει: Ετοιμάζεσαι να κλείσεις ξενοδοχείο για το Πάσχα, βρίσκεις μια ευκαιρία στο Internet, πανέμορφα δωμάτια και «τιμαί λαϊκαί», όμως όσο περνούν οι μέρες κάτι σε κάνει να αναρωτιέσαι αν είναι όντως όλα τόσο υπέροχα όσο σου φάνηκαν. Πώς μπορείς να ξέρεις;

Αν αναγνωρίσεις κάποιο από τα παρακάτω σημάδια στην κράτηση που έκανες, τότε προετοιμάσου γιατί το πιθανότερο είναι ότι την... πάτησες!

Οι φωτογραφίες του ξενοδοχείου είναι υπερ-επεξεργασμένες

Αν οι φωτογραφίες του ξενοδοχείου που βλέπεις αναρτημένες στο site έχουν περισσότερα φίλτρα και photoshop απ' ότι μια πόζα της Καρντάσιαν, τότε κάποιον λάκκο έχει η φάβα και μάλλον δεν έκλεισες στην «Μεγάλη Βρεταννία» αλλά στη «Μεγάλη Απατεωνία». Ψάξε για αληθινές φωτογραφίες στο διαδίκτυο και στα sites ταξιδιωτικών συγκρίσεων.

Το site του ξενοδοχείου είναι παραμελημένο

Στην εποχή του internet, που κάθε ταξίδι στήνεται από και μέσω διαδικτύου, αν ένα ξενοδοχείο δεν έχει ασχοληθεί να διατηρεί μια ενημερωμένη σελίδα... μάλλον δεν θα έχει ενδιαφερθεί και για τις παρεχόμενες υπηρεσίες του. Μείνε μακριά.

Οι κριτικές στο TripAdvisor είναι κακές

Μεγάλη πηγή πληροφόρησης πριν από μια κράτηση, από ανθρώπους που όντως έχουν μείνει σε ένα ξενοδοχείο. Διάβασε όσες περισσότερες κριτικές μπορείς - προσπάθησε μόνο να διαβάσεις τα σχόλια ταξιδιωτών που έχουν παραπλήσιες ανάγκες με τις δικές σου. Διάβασε επίσης και τις απαντήσεις των υπευθύνων των ξενοδοχείων - έτσι θα πάρεις μια καλή γεύση για το τι σε περιμένει.

Δεν βρίσκεις κανέναν στο τηλέφωνο

Αν δεν μπορείς να επικοινωνήσεις με τη διεύθυνση του ξενοδοχείου μέσω email ή τηλεφώνου, στη φάση που υποτίθεται πρέπει να σε «διεκδικούν» ως πελάτη, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα σε εξυπηρετήσουν όταν θα μένεις εκεί;

Άλλα λέει το Google maps...

Μπορεί το ξενοδοχείο να ισχυρίζεται ότι βρίσκεται στην «καρδιά των γεγονότων» και σε απόσταση αναπνοής απ' τα καλύτερα αξιοθέατα, αλλά εσύ μπορείς να το διασταυρώσεις χρησιμοποιώντας τον χάρτη της Google και, ακόμα πιο πολύ, χρησιμοποιώντας το Street View της Google, ώστε να δεις πώς είναι στην πραγματικότητα το ξενοδοχείο.

Αν ισχύει κάτι απ' όλα τα παραπάνω... απλά ψάξε για άλλο ξενοδοχείο, που θα σέβεται τον χρόνο και τα χρήματά σου!

Δείτε περισσότερα στη σελίδα Reniagoes.com