Σπύρος Ντάλιας: Aπό τη Νέα Υόρκη με αγάπη

Μόνο ευκαιρίες υπάρχουν εδώ, που κανένας βέβαια δε θα σου δώσει απλόχερα. Ξαφνικά μπορεί να γνωρίσεις τον πιο ενδιαφέροντα άνθρωπο και να ξεκινήσεις μια συνεργασία που θα σου αλλάξει τη ζωή. Όλα γύρω σου κινούνται με τρομακτικά γρήγορους ρυθμούς, σε προσπερνούν και σε ξεπερνούν αν δεν είσαι σε μία διαρκή εγρήγορση.
mi..chael/Flickr

photo credits: Μαριλένα Σταυρακίδη

Ο Έλληνας σκηνοθέτης και video artist μας χαρίζει μια φωτογραφία απο το καινούριο video clip που δημιούργησε για την Μοnika και το τραγούδι "Baby Boy" με αφορμή την επικείμενη παγκόσμια κυκλοφορία του.

Copyright Archangel Music & other music

Ο Σπύρος μπορεί να λείπει απο την Ελλάδα τα τελευταία 8 χρόνια παρόλα αυτά του αρέσει να πραγματοποιεί συνεργασίες με αξιόλογους καλλιτέχνες της χώρας μας. Τον συνάντησα στη Νέα Υόρκη και μιλήσαμε για τις ευκαιρίες που προσφέρει η πόλη αλλα και τις δυσκολίες του να εδραιωθείς επαγγελματικά σε αυτήν.

photo credits: Μαριλένα Σταυρακίδη

Μόνο ευκαιρίες υπάρχουν εδώ, που κανένας βέβαια δε θα σου δώσει απλόχερα. Ξαφνικά μπορεί να γνωρίσεις τον πιο ενδιαφέροντα άνθρωπο και να ξεκινήσεις μια συνεργασία που θα σου αλλάξει τη ζωή. Όλα γύρω σου κινούνται με τρομακτικά γρήγορους ρυθμούς, σε προσπερνούν και σε ξεπερνούν αν δεν είσαι σε μία διαρκή εγρήγορση. Η πόλη σου προσφέρει μοναδικές εμπειρίες, αλλά συγχρόνως και μια διαρκή ανασφάλεια, που τις περισσότερες φορές λειτουργεί θετικά καθώς μετατρέπεται σε κινητήριο δύναμη που σε εκτοπίζει απο το "comfort zone" σου και σε βοηθάει να κάνεις ακόμα καλύτερα πράγματα και να εξελίσεσαι.

Οι δυσκολίες είναι λίγο πολύ δεδομένες, η Νέα Υόρκη, είναι πιθανότατα το πιο ανταγωνιστικό μέρος στον κόσμο.

Ήρθα εδώ αρχικά για να σπουδάσω Media studies στο New School και αργότερα ξεκίνησα συνεργασίες με αρκετές εταιρείες παραγωγής και advertising agencies κάνοντας διαφημιστικά, animation, web content και music videos. Μια απο τις αγαπημένες μου συνεργασίες αποτελεί αυτή με τους Joalz, ενα ιδιαίτερο music video, γυρισμένο στην Chinatown της Νέας Υόρκης, το οποίο έχει παιχτεί σε όλη την Ευρώπη και ήδη ετοιμάζουμε το επόμενο.

Όσο τα projects μεγαλώνουν και οι πελάτες γίνονται πιο σημαντικοί, τόσο αυξάνονται και οι απαιτήσεις. Τον τελευταίο καιρό που έχω αρχίσει περισσότερο να δουλεύω με τηλεοπτικά δίκτυα όπως το Comedy Central, το μεγαλύτερο θεματικό κανάλι που εστιάζει περισσότερο στις κωμωδίες στην Αμερική, υπάρχει ένα μεγαλύτερο άγχος καθώς κάνεις κάτι που το επόμενο βράδυ θα το δουν, δύο ή τρία εκατομύρια άνθρωποι. Δεν υπάρχει κανένα περιθώριο λάθους, ο χρόνος είναι ιδιαίτερα σημαντικός και ακριβός, κάθε δευτερόλεπτο μετράει.