Εσύ ξέρεις το Gadget Flow;

Για όσους δεν έχουν ακουστά το Gadget Flow, πρόκειται για μια πλατφόρμα αναζήτησης ποιοτικών προϊόντων, η οποία βοηθά στην αναζήτηση, αποθήκευση και αγορά καταπληκτικών προϊόντων. Στο παρόν άρθρο θα ενημερωθείτε για τον τρόπο με τον οποίο εν μέσω οικονομικής κρίσης και με μηδενικό κεφάλαιο, κατορθώσαμε να αναπτύξουμε τη συγκεκριμένη εταιρεία, να προσελκύσουμε περισσότερους από 200.000.000 επισκέπτες, να προσλάβουμε 22 υπαλλήλους και να αποκτήσουμε περισσότερους από 3.000 πελάτες.
gadget flow

Για όσους δεν έχουν ακουστά το Gadget Flow, πρόκειται για μια πλατφόρμα αναζήτησης ποιοτικών προϊόντων, η οποία βοηθά στην αναζήτηση, αποθήκευση και αγορά καταπληκτικών προϊόντων. Στο παρόν άρθρο θα ενημερωθείτε για τον τρόπο με τον οποίο εν μέσω οικονομικής κρίσης και με μηδενικό κεφάλαιο, κατορθώσαμε να αναπτύξουμε τη συγκεκριμένη εταιρεία, να προσελκύσουμε περισσότερους από 200.000.000 επισκέπτες, να προσλάβουμε 22 υπαλλήλους, να αποκτήσουμε περισσότερους από 3.000 πελάτες και να διαφημίσουμε προϊόντα προς όφελος εταιρειών, όπως η Creative Labs, η Polaroid, και η Sony.

Όλα ξεκίνησαν σε ένα διαμέρισμα το 2012 και όχι σε ένα γκαράζ όπως οι περισσότερες startup. Τρεις φίλοι, 21 ετών, εργαζόμασταν πάνω σε ένα blog σχεδιασμού και κάναμε δίαφορα showcase για γραφιστες, φωτογράφους και καλλιτέχνες.

Τα πρώτα βήματα

O Evan Varsamis, η Cassie Ousta και ο Μιχάλης Χλειουνάκης γνωρίστηκαμε στο BCA College το 2009 στην Αθήνα. Την περίοδο εκείνη ο Μιχάλης σπούδαζε μάρκετινγκ και η Cassie και εγώ Ναυτιλιακά και τα Χρηματοοικονομικά. Κατά την αναζήτηση ιδιαίτερων προϊόντων στο διαδίκτυο θέλοντας να κάνουμε ενα roundup, συνάντησαμε μεγάλη δυσκολία στον εντοπισμό προϊόντων... Έτσι ξεκίνησε ένας έντονος προβληματισμός με σκοπό να βρεθεί ένας καλύτερος τρόπος ανεύρεσης ποιοτικών προϊόντων στο διαδίκτυο. Λίγο αργότερα, στις 15 Αυγούστου του 2012, γεννήθηκε το Gadget Flow.

Η ιδέα του Gadget Flow ήταν και παραμένει η διευκόλυνση διερεύνησης προϊόντων στο διαδίκτυο μέσω της εισαγωγής νέου υλικού σε καθημερινή βάση. Μέσα σε μόλις δύο ημέρες ανακάλυψαμε και δημοσίευσαμε περισσότερα από 150 προϊόντα από μικρά e-commerce websites, καθώς και από το Amazon και το Etsy. Όλες οι σελίδες προϊόντων αποτελούνταν από φωτογραφίες υψηλής ποιότητας, ένα τίτλο, μια σύντομη περιγραφή του προϊόντος και έκλειναν με το πλήκτρο «Buy Now» το οποίο οδηγούσε τον επισκέπτη στην ιστοσελίδα του πωλητή. Ύστερα από λίγες μέρες δημιούργησαμε μια σελίδα για τους πιστούς ακόλουθους της εταιρείας στο Facebook και μέσα σε λίγους μήνες η ιστοσελίδα προσέλκυσε περισσότερους από 100.000 επισκέπτες! Ξεκίνησαμε μια συνεργασία με την Amazon, πρόσθεσαμε διαφημίσεις με banner μέσω Google Adsense, γεγονός που απέφερε ένα τετραψήφιο εισόδημα ύστερα από μόλις τρεις μήνες ζωής της εταιρείας.

Η πρόσληψη του κατάλληλου προσωπικού

Στις αρχές του 2014, προσπαθούσαμε να αντεπεξέλθουμε στις απαιτητικές εργασίες τις πλατφόρμας. Έχοντας ως στόχο τη συνέχεια της ανάπτυξης της εταιρείας, αφιέρωσαμε ολόκληρες εβδομάδες για την ανεύρεση των κατάλληλων συνεργατών κι έτσι προσλάβαμε έναν επιμελητή καθώς και δύο συντάκτες με σκοπό την γρηγορότερη δημιουργία περιεχομένου. Έπειτα, πρόσθεσαμε στην ομάδα έναν back-end engineer τον Γιάννη Αντωνίου και εναν προγραματιστή του λειτουργικού συστήματος iOS. Συνηθίζαμε να προσλαμβάνουμε ένα νέο μέλος όταν βρισκόμαστε «στα όρια εξάντλησης - θέλαμε να είμαστε σίγουροι πως χρειαζόμασταν πραγματικά ένα ακόμα μέλος και πως δε σπαταλούσαμε απλώς τα χρήματά μας. Η παραπάνω μέθοδος εφαρμόστηκε σε κάθε μια από τις προσλήψεις μας και σήμερα η ομάδα αποτελείται από 22 μέλη. Η βασική στρατηγική για να διατηρήσεις μιας ομάδα ενωμένη είναι τα εβδομαδιαία 1 on 1 meeting με καθένα από τα μέλη της εταιρείας για να συζητήσεις μαζί τους τις εργασίες που έχουν αναλάβει, να λύσεις τυχόν θέματα, να βελτιώσεις τη ροή εργασιών, και να τους κρατάς ενήμερους για τους στόχους και τις επιτεύξεις της εταιρείας».

Στάδιο Ανάπτυξης

Δίνοντας διαρκώς προσοχή στο feedback των χρηστών διεύρυναμε την πλατφόρμα μας, κάναμε launch διάφορα features όπως ιδιωτική και κοινόχρηστη Wish List και κυρίως δημιούργησαμε ευκαιρίες χορηγίας για τους πελάτες μας. Άρχισαμε το cold-calling καθώς και το cold-emailing με σκοπό να προσελκύσουμε νέους πελάτες και να διαφημίσουμε τα προϊόντα τους στην πλατφόρμα, κάτι το οποίο αποδείχθηκε αποδοτικό. Διαθέσαμε το κατά 130% αυξημένο κέρδος μας για να προσλάβουμε νέους προγραμματιστές, να στραφούμε προς καλύτερους servers και να χρησιμοποιήσουμε premium online υπηρεσίες. Λίγους μήνες μετά, το Gadget Flow κατάφερε να έχει πελάτες μερικά από τα μεγαλύτερα crowdfunding project όπως το Trunkster , το Jamstik, το Rapide Lite 3D Printer και πολλά άλλα. Εκτός των crowdfunding project , ξεκίνησε τότε συνεργασία με την Fancy, την Αmazon και με πολλoύς third party retailers για να προωθήσουμε τα προϊόντα τους σε εκατομμύρια επικείμενους αγοραστές αλλά χωρίς να θυσιάσουμε την ποιότητα της πλατφόρμας. Σύμφωνα με την Cassie «το δύσκολο κομμάτι ήταν να αυξήσουμε το εισόδημά μας πείθοντας περισσότερους πελάτες να διαφημίσουν τα προϊόντα τους στην πλατφόρμα μας χωρίς όμως να γινόμαστε πιεστικοί προς τους χρήστες μας».

Δημοσιογραφική Κάλυψη από τον Τύπο και τα ΜΜΕ

Η πρώτη δημόσια αναφορά πραγματοποιήθηκε από το Ελληνικό PC magazine και ύστερα ακολούθησε αυτή της Αμερικάνικης Έκδοσής του. Εκατοντάδες blog πρότειναν και διαφήμισαν τo Gadget Flow. Η πλατφόρμα αναφέρθηκe στo: Mashable, Forbes, Marie Claire, ABC News, και σε πολλες Εθνικές και τοπικές εφημερίδες. H ομάδα μας προσκλήθηκε και παρεβρέθηκε στο The Next Web στην Νεα Υόρκη το Νοέμβριο του 2015 όπου και πήραμε τον τίτλο « μιας από τις πιο υποσχόμενες tech startups του 2016». Ακόμη και σήμερα λαμβάνουμε εκατοντάδες αξιοσημείωτες αναφορές από εταιρείες όπως η Sony, η Bang, η Olufsen, η Polaroid, η Satechi, η Creative Labs και πολλές άλλες.

Επιχειρηματικότητα στην Ηλικία των 21

Το να είσαι επιχειρηματίας στα 21 δεν είναι εύκολη υπόθεση. Απαιτεί αποφασιστικότητα, οργάνωση, και θέληση να θυσιάσεις πολλά. Δε μπορούμε να τα έχουμε όλα. Αν θέλετε να είστε ανταγωνιστικοί πρέπει να εργάζεστε περισσότερο και να κάνετε περισσότερα από ό,τι οι ανταγωνιστές σας. Η ομάδα μας θυσίασε πολλά για να λειτουργήσει την εταιρεία και το κατόρθωσε σε μια περίοδο που οι πιθανότητες δεν ήταν με το μέρος μας- εν μέσω οικονομικής κρίσης.

Σήμερα

Το Gadget Flow είναι αυτόνομο και παρουσιάζει ραγδαία ανάπτυξη ετησίως με σκοπό να γίνει ο δημοφιλέστερος προορισμός ανεύρεσης μοναδικών δώρων εξαιρετικής ποιότητας για φίλους, για την οικογένεια αλλά και για προσωπική χρήση. Εκατοντάδες ηλεκτρονικά προϊόντα εμφανίζονται κάθε εβδομάδα και το Gadget Flow είναι ο καλύτερος τρόπος να παραμένετε ενήμεροι. Πολλά καινούρια χαρακτηριστικά αναμένονται αυτό το καλοκαίρι και η πλατφόρμα μας πρόκειται να εξαπλωθεί στην Κινέζικη αγορά καθώς και σε άλλες αναδυόμενες αγορές τα επόμενα χρόνια. Τέλος, σκοπεύουμε να ανοίξουμε το πρώτο μας γραφείο στη Νέα Υόρκη. Ενδιαφέρεστε να εργαστείτε για το Gadget Flow;

Δημοφιλή