Διεθνές Συνέδριο της HuffPost: Μια παγκόσμια ενημέρωση

Θέλουμε να φτάσουμε τις 50 χώρες και τα 10 εκατομμύρια επισκέπτες μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας, και δεν έχω καμία αμφιβολία ότι έχουμε την κατάλληλη ομάδα που θα μάς οδηγήσει εκεί. Αστειευόμαστε στη διάρκεια του Συνεδρίου ότι είμαστε στο δρόμο για παγκόσμια κυριαρχία -όχι με τον μοχθηρό τρόπο που το χρησιμοποιεί ο κακός ήρωας στις ταινίες του Τζέιμς Μποντ, αλλά μια θετική έννοια της παγκόσμιας κυριαρχίας, όπως π.χ. με την έννοια που το κάνει η Taylor Swift ή με την έννοια που έχει κυριαρχήσει το ελληνικό γιαούρτι.
huffpost

Γεια σας,

Σας γράφω από τη Μαδρίτη, όπου βρισκόμαστε για το Διεθνές Συνέδριο της HuffPost. Έχουμε περάσει μερικές παραγωγικές και συναρπαστικές μέρες, μιλώντας με συνεργάτες μας (αρχισυντάκτες και συνεργάτες των εμπορικών τμημάτων) από όλο τον κόσμο για τον πολύ ενδιαφέροντα δρόμο που έχει μπροστά της η HuffPost και το επόμενο κεφάλαιο για τη διεθνή μας επέκταση.

Μερικοί από μας έφτασαν στην Ισπανία το Σάββατο το βράδυ στην ώρα μας για το «Ελ Κλάσικο» ανάμεσα στη Ρεάλ Μαδρίτης και τη Μπαρτσελόνα. Όλη η ομάδα ήταν έτοιμη από το πρωί για την πρώτη μέρα του Συνεδρίου, που φιλοξενείται από τους Juan Luis Cebrián και José Luis Sainz, που διευθύνουν το γκρουπ PRISA, την ισπανική εταιρεία στο χώρο των ΜΜΕ που έχει στην ιδιοκτησία της την El País, το συνέταιρο της "El Huffington Post". Και απόψε θα παρευρεθούμε στη δεξίωση στην όμορφη οικία του Αμερικανού Πρέσβη στην Ισπανία, James Costos, και θα ακολουθήσει το δείπνο - που σύμφωνα με τις συνήθειες των Ισπανών θα ξεκινήσει το νωρίτερο στις 9.30-- και η εκτέλεση της Μασσαλιώτιδας από έναν τσελίστα. Το Συνέδριο δεν έχει τελειώσει ακόμα αλλά ήδη έχουν πραγματοποιηθεί μερικά πολύ σημαντικά πράγματα - που αφορούν τόσο τον εορτασμό για το που είμαστε σήμερα όσο και το σχεδιασμό για το που θέλουμε να φτάσουμε το 2016 και ύστερα.

Σε μόλις μερικά χρόνια, η HuffPost έκανε πολύ μεγάλα βήματα προόδου-- από την έκδοση σε μία γλώσσα έχει φτάσει τις 10, από το να είναι μια ιστοσελίδα αμερικανοκεντρική αποτελεί ένα μέσο ενημέρωσης που φτάνει σε 15 αγορές. Το διεθνές κοινό μας πλέον ξεπερνά αριθμητικά το κοινό των ΗΠΑ, με 52% της κίνησης (traffic) να έρχεται εκτός των ΗΠΑ - ένα επίτευγμα που έμοιαζε απίστευτα φιλόδοξο όταν λανσάραμε την πρώτη διεθνή μας έκδοση, την HuffPost Canada, το 2011.

Ενισχύσαμε αυτή την παγκόσμια επέκταση προσφέροντας τον καλύτερο εαυτό της HuffPost σε κάθε νέα αγορά, παραμένοντας πιστοί στον πυρήνα του DNA μας, θέλοντας να ενημερώσουμε, να εμπνεύσουμε, να ψυχαγωγήσουμε και να δώσουμε δύναμη. Το παγκόσμιο εύρος μας, μάς δίνει μια μοναδική ευκαιρία: το να ξεκινήσουμε συζητήσεις σε όλο τον κόσμο -η συνέντευη με τον Πρόεδρο Ομπάμα, το εξαιρετικό κομμάτι για τις Μητέρες του ISIS και η κάλυψη του Παγκοσμίου Κυπέλλου, αλλά και οι ελληνικές εκλογές, είναι μερικά μόνο παραδείγματα της δράσης που δείχνει το newsroom της HuffPost διεθνώς.

Τα πρόσφατα γεγονότα στο Παρίσι έδειξαν τη σημασία της συνεργασίας σε πραγματικό χρόνο μεταξύ όλων των εκδόσεών μας. Περισσότερα από 150 άρθρα μεταφράστηκαν ή μεταφέρθηκαν σε άλλη γλώσσα, και δεκάδες βίντεο δημιουργήθηκαν από τους συντάκτες μας ανά τον κόσμο. Παρουσιάσαμε φωνές από το Παρίσι, από την Διευθύντρια Σύνταξης της HuffPost France, Anne Sinclair--της οποίας τα μπλογκ μεταφράστηκαν σε κάθε έκδοσή μας-- και γίναμε αυτόπτες μάρτυρες σε περιγραφές και κείμενα Παριζιάνων σχετικά με το πως αντιμετώπισαν τα όσα ακολούθησαν την τραγωδία. Παρουσιάσαμε επίσης φωνές από όλο τον κόσμο για να μοιραστούν την οπτική τους γωνία, όπως της Ιταλίδας Διευθύντριας Σύνταξης Lucia Annunziata, και του Howard Fineman (Global Editorial Director), ο οποίος μας έδωσε τη «μεγάλη εικόνα» εξηγώντας μας τα πολιτικά και πολιτισμικά γεγονότα, και του οποίου τα κείμενα μεταφράστηκαν επίσης σε όλες μας τις εκδόσεις.

Στην πρωτοβουλία «Στην Πράξη» ρίξαμε άπλετο φως στην προσαρμοστικότητα και τη συμπόνια που αναδύθηκε από την ακατανόητη τραγωδία - από το καταφύγιο που προσέφεραν οι Παριζιάνοι στη διάρκεια της επίθεσης, σε όσους το είχαν ανάγκη (#PorteOuverte) μέχρι την πολύ κοντινή ματιά του πως οι γονείς βοηθούσαν τα παιδιά τους να «ζωγραφίσουν τα συναισθήματά τους».

Κάθε έκδοσή μας ανά τον κόσμο έκανε κτήμα της την πρωτοβουλία «Στην Πράξη» -- από την HuffPost India με τις ιστορίες της σχετικά με τα δικαιώματα των γυναικών και την διεύρυνση της επαγγελματικής εκπαίδευσης μέχρι τη HuffPost Greece και την αφοσίωση που έδειξε στην αφήγηση ιστοριών συμπόνιας και ευπρέπειας στη σκιά της λιτότητας και της πολιτικής αβεβαιότητας (η HuffPost Greece μόλις έγινε ενός έτους και ήδη έχει καλύψει δύο εκλογές και ένα δημοψήφισμα!). Η γερμανική μας έκδοση ξεκίνησε τη συζήτηση σχετικά με το θέμα της υποδοχής των προσφύγων από τη Συρία, και ένας από τους συντάκτες της έκδοσης έκανε οδοιπορικό στα σύνορα της Σερβίας μαζί με πρόσφυγες, παρουσιάζοντας τις ιστορίες τους σε πραγματικό χρόνο, με αρθρογραφία και βίντεο.

Θέλουμε να φτάσουμε τις 50 χώρες και τα 10 εκατομμύρια επισκέπτες μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας, και δεν έχω καμία αμφιβολία ότι έχουμε την κατάλληλη ομάδα που θα μάς οδηγήσει εκεί.

Η HuffPost UK υπήρξε πρωτοπόρος στο περιεχόμενο του lifestyle και του ευ ζην διεθνώς, με τα αφιερώματά της στην ψυχική υγεία, στην αποστασιοποίηση από την τεχνολογία, και πιο πρόσφατα στο "Building Modern Men" -- δημιουργώντας άξονες συζήτησης για όλα τα παραπάνω θέματα. Και παρουσίασε ένα πρωτότυπο τρόπο κάλυψης μεγάλων γεγονότων μέσα από την ενότητα "Beyond", που περιελάμβανε τις υποενότητες "Beyond Belief", "Beyond the Ballot" και "Beyond the Bombings", χρησιμοποιώντας multimedia και infographics για να φτάσουν στην καρδιά των γεγονότων. Φυσικά όμως, ένα άλλο κομμάτι του HuffPost DNA μας είναι να μην παίρνουμε τους εαυτούς μας τόσο σοβαρά: το βίντεο «Γάτες εκπαιδεύουν τους ανθρώπους-υπηρέτες τους» ("Cats Train Their Human Servants") ήταν αυτό με τα περισσότερα «κλικ», έχοντας πάνω από 105 εκατομμύρια views στη σελίδα της HuffPost UK στο Facebook.

Η HuffPost Canada, που είναι τώρα η κορυφαία ειδησεογραφική ιστοσελίδα στη χώρα, πειραματίστηκε με νέους τρόπους κάλυψης εκλογικών εκστρατειών, με ένα live-stream για τις εκλογές που «έτρεχε» ταυτόχρονα στην πρώτη σελίδα της καναδικής έκδοσης και στο Facebook. Η ομάδα μας στο Τορόντο έκανε την αρχή στη διεθνή μας κάλυψη των καναδικών εκλογών με άρθρα όπως αυτό του πολιτικού συντάκτη Ryan Maloney για πώς επηρεάζει τον κόσμο η νίκη του Trudeau. Και την περασμένη εβδομάδα, η HuffPost Canada κέρδισε την πρώτη θέση στα βραβεία Canadian Online Publishing για το θέμα της Arti Patel για την ψυχική υγεία.

Η HuffPost Spain, εκτός από το να καλύπτει τα γεγονότα της ίδιας της χώρας, έχει γίνει ένας κεντρικός κόμβος για όλα όσα αφορούν την Ευρώπη με το hashtag #Mieuropa. Μέρος αυτής της κάλυψης περιελάμβανε την αποκλειστική συνέντευξη της Montserrat Domínguez, Διευθύντριας Σύνταξης, με τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Μάρτιν Σουλτς. Ένα από τα αγαπημένα μου παραδείγματα για το πως αναδείξαμε την ευθύνη που έχουν οι ηγέτες, είναι της HuffPost Italy, όπου στη διάρκεια των εκλογών της Άνοιξης, δημοσιεύσαμε τα ονόματα όλων των πολιτικών για τους οποίους υπήρχαν υποψίες ότι έχουν διασυνδέσεις με τη μαφία, ώστε να μπορούν οι ψηφοφόροι να επιλέξουν ανάμεσα σε μια «καθαρή» λίστα υποψηφίων. Και την περασμένη χρονιά, δημιούργησε ένα δίκτυο συνεργασιών με οργανισμούς που ασχολούνται με κοινωνικά θέματα, τόσο εντός της χώρας όσο και εκτός.

Φέτος, η HuffPost Maghreb λάνσαρε μια σειρά ιστοριών αναδεικνύοντας τις ζωές γυναικών που ζουν σε αγροτικές περιοχές στην περιοχή του Μαγκρέμπ, και η HuffPost Arabi στρέφει την προσοχή σε ιστορίες που σπανίως βλέπουμε να έρχονται στην επιφάνεια στον Αραβικό κόσμο - από την ιστορία του Ιρακινού τσελίστα που δίνει μικρές παραστάσεις μέσα στα ερείπια μετά από τρομοκρατικά χτυπήματα μέχρι την καλλιτέχνη που ζωγραφίζει τους τοίχους σε στρατόπεδα συγκέντρωσης στη Συρία.

Στη διάρκεια του Συνεδρίου, ήταν συναρπαστικό να βλέπεις πόσο εκπληκτική δουλειά κάνουν οι εκδόσεις μας όσον αφορά τις πρωτοβουλίες για το περιεχόμενο που διανέμεται, και οι οποίες τώρα θα αυξηθούν υπό την ηγεσία της νέας εκτελεστικής μας διευθύντριας, της Liz Heron, που είναι εδώ στη Μαδρίτη, για να γνωρίσει από κοντά τις διεθνείς μας ομάδες. Η HuffPost Brazil είναι ήδη πρωτοπόρος στην παραγωγή βίντεο ειδικά για το Facebook και ρίχνοντας το βάρος σε θέματα χειραφέτησης των γυναικών και σε ανθρώπινα δικαιώματα (επίσης διπλασίασε το κοινό της τους τελευταίους τρεις μήνες). Και η HuffPost Australia (το «μωρό» της διεθνούς οικογένειας της HuffPost) που ξεκίνησε τον Αύγουστο με τη νοοτροπία του να δίνει προτεραιότητα στα βίντεο (δείτε μερικά από τη μεγάλη ποικιλία βίντεο όπως τα "If Kanye Were President", "Meet A Generation That Has Grown Up Free From Mass Shootings" και "Coffee Art") και έχει ήδη γίνει ηγέτης στην αγορά με 40 εκατομμύρια video views. Η διαφορετική ενότητα HuffPost Rise, που ξεκίνησε στις ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα, παρουσίασε βίντεο από όλες τις διεθνείς εκδόσεις μας, εκπληρώνοντας έτσι την αποστολή της.

Η συνεχόμενη επέκτασή μας σημαίνει επίσης ότι «χτίζουμε» κοινό σε μεγάλες πλατφόρμες σε μέρη που δεν έχουμε ακόμη διεθνείς εκδόσεις, όπως το WeChat στην Κίνα. Κατά κάποιο τρόπο, εξάγουμε αυτά που μαθαίνουμε στις ΗΠΑ στο εξωτερικό, και εισάγουμε τις καλύτερες τεχνικές από τις διεθνείς εκδόσεις μας πίσω στην πατρίδα. Το διεθνές δίκτυο που έχουμε μας δίνει τρόπους να εξερευνήσουμε νέους τρόπους για να προσεγγίσουμε καινούριο κοινό και να χτίσουμε την επιχείρησή μας. Η Ιαπωνία και η Κορέα, για παράδειγμα, ανοίγουν το δρόμο στο κομμάτι του mobile. Στην Κορέα, 90% του traffic της HuffPost έρχεται από τα κινητά τηλέφωνα. Και η Ιαπωνία, όπου το 72% του traffic της έρχεται από κινητά, έχει το πιο ευρύ κοινό εκτός των ΗΠΑ στις εκδόσεις της HuffPost.

Το επόμενο κεφάλαιο στην διεθνή μας επέκταση είναι το HuffPost Global Ventures, ένας τρόπος να ανεβούμε επίπεδο διεθνώς και να αφήσουμε πίσω τις παρωχημένες νοοτροπίες όσον αφορά το κομμάτι του λανσαρίσματος μιας επιχείρησης σε νέες χώρες. Σε συνεργασία με πρωτοπόρες εταιρείς ΜΜΕ, η ενότητα Global Ventures θα συνδυάζει τα βασικά στοιχεία της HuffPost με ελαφρύτερα μοντέλα, επιτρέποντάς μας έτσι να επεκταθούμε πιο πολύ και πιο γρήγορα και να προσεγγίσουμε έτσι περισσότερους ανθρώπους με αυθεντικό τρόπο.

Ο Sam Napolitano, υπεύθυνος της ομάδας των μηχανικών μας στις ΗΠΑ, μίλησε στο Συνέδριο για τη βελτίωση των τεχνολογικών υποδομών μας την επόμενη χρονιά με το «Διεθνές» να είναι προτεραιότητά μας, υπερενισχύοντας το σύστημα διαχείρισης του περιεχομένου μας (CMS), τα στατιστικά εργαλεία και τις εφαρμογές για να γίνεται με πιο αποτελεσματικό τρόπο το διαμοίρασμα του περιεχομένου μεταξύ των εκδόσεών μας.

Στο κομμάτι του business, είναι υπέροχο να βλέπεις πόσο ευκίνητο και εξελιγμένο έχει γίνει το σύστημά μας που αφορά την υποδομή των διαφημίσεων. Δημιουργήσαμε εγχώρια διαφήμιση μέσω του HuffPost Partner Studio ώστε οι μάρκες (brands) να γίνονται προσιτές διεθνώς.

Αυτή η ταχεία ανάπτυξη και καινοτομία δεν θα υπήρχε αν δεν είχαμε ισχυρά ηγετικά στελέχη. Ο Διοικητικός Γενικός Διευθυντής Koda Wang συντέλεσε τα μέγιστα στα παραπάνω, όπως και ο Nicholas Sabloff ( Executive International Editor) που έκανε θαυμάσια δουλειά στο τιμόνι των συντακτικών ομάδων μας. Όλοι οι υπεύθυνοι των συντακτικών και εμπορικών ομάδων που παρευρέθηκαν στο Συνέδριο ενθουσιάστηκαν όταν συνάντησαν τον νέο CEO μας, Jared Grusd, του οποίου η αφοσίωση στο κομμάτι της επέκτασης μας διεθνώς ήταν τέτοια, που πέρασε τη δεύτερη εβδομάδα του σε αυτή τη θέση στο λανσάρισμα της HuffPost Australia!

Θέλουμε να φτάσουμε τις 50 χώρες και τα επιπλέον 10 εκατομμύρια επισκέπτες μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας, και δεν έχω καμία αμφιβολία ότι έχουμε την κατάλληλη ομάδα που θα μάς οδηγήσει εκεί. Αστειευόμαστε στη διάρκεια του Συνεδρίου ότι είμαστε στο δρόμο για παγκόσμια κυριαρχία -όχι με τον μοχθηρό τρόπο που το χρησιμοποιεί ο κακός ήρωας στις ταινίες του Τζέιμς Μποντ, αλλά με μια θετική έννοια της παγκόσμιας κυριαρχίας, όπως π.χ. με την έννοια που το κάνει η Taylor Swift ή με την έννοια που έχει κυριαρχήσει το ελληνικό γιαούρτι.

¡Viva HuffPost!

*To άρθρο δημοσιεύθηκε αρχικά στη HuffingtonPost.com και μεταφράστηκε στα ελληνικά.

Δημοφιλή