Σειρά συμφωνιών με την Alibaba δημοσιοποίησε το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθήνας

Σειρά συμφωνιών με την Alibaba δημοσιοποίησε το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθήνας
A woman talks on her phone near a company logo at the Alibaba Group headquarters in Hangzhou, in eastern China's Zhejiang province on Friday, May 27, 2016. Alibaba began 17 years ago in the modest living room of a gutsy man with a history of failure. Jack Ma struggled in school, and even Kentucky Fried Chicken refused to hire him. Today, Alibaba is a $15.7 billion e-commerce ecosystem that supports the livelihoods of tens of millions of merchants. Some 423 million shoppers last fiscal year picked through the billion listings that Alibaba's platforms host on any given day. (AP Photo/Ng Han Guan)
A woman talks on her phone near a company logo at the Alibaba Group headquarters in Hangzhou, in eastern China's Zhejiang province on Friday, May 27, 2016. Alibaba began 17 years ago in the modest living room of a gutsy man with a history of failure. Jack Ma struggled in school, and even Kentucky Fried Chicken refused to hire him. Today, Alibaba is a $15.7 billion e-commerce ecosystem that supports the livelihoods of tens of millions of merchants. Some 423 million shoppers last fiscal year picked through the billion listings that Alibaba's platforms host on any given day. (AP Photo/Ng Han Guan)
ASSOCIATED PRESS

Σειρά συμφωνιών που επετεύχθησαν ως αποτέλεσμα των επαφών μεταξύ του κινεζικού κολοσσού του e-commerce, Alibaba, ελληνικών εξαγωγικών επιχειρήσεων και παραγόντων του τουρισμού, αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών.

Όπως σημειώνεται, άνω των 600 επιχειρηματιών αλλά και οι εκπρόσωποι των σχετικών φορέων, ενημερώθηκαν άμεσα και με λεπτομέρειες για τις ευκαιρίες που ανοίγει η συνεργασία με την κινεζική εταιρεία και για τις «γέφυρες» που μπορούν να χτιστούν, ώστε και τα ελληνικά προϊόντα να διοχετευθούν σε μία τεράστια αγορά, αλλά και να αυξηθεί το ρεύμα Κινέζων τουριστών προς τη χώρα μας.

Μεταξύ των αποτελεσμάτων, το ΕΕΑ αναφέρει ενδεικτικά τα εξής:

  • -Τη δέσμευση της Alibaba, για αύξηση των Κινέζων επισκεπτών το επόμενο καλοκαίρι κατά 100.000, μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας Alitrip.
  • - Τα ΕΛΤΑ ανοίγουν ηλεκτρονικό κατάστημα στην πλατφόρμα Tmall που απευθύνεται στους Κινέζους καταναλωτές και αναπτύσσουν στρατηγική υποστήριξης στην εφοδιαστική αλυσίδα των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων που θέλουν να εξάγουν μικρές ποσότητες στην Κίνα.
  • - Η Περιφέρεια Κρήτης προχωρεί άμεσα σε συνεργασία με την πλατφόρμα της Alibaba για προώθηση κρητικών προϊόντων στην Κίνα καθώς και για την προσέλκυση τουριστών.
  • -Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών ξεκινά τη συνεργασία με την Alitrip και την Alipay, προκειμένου να διασυνδεθεί η δική του καινοτόμος πλατφόρμα καταχώρισης των εμπορικών καταστημάτων, εστιατορίων και σημείων τουριστικού ενδιαφέροντος. Έτσι θα διευκολυνθούν οι Κινέζοι επισκέπτες στην εύκολη επιλογή των καταστημάτων, την πληρωμή λογαριασμών μέσω του κινητού τους στην Ελλάδα, αλλά και στην παροχή πολύτιμων πληροφοριών για τη χώρα μας-πάντα μέσω των συσκευών τους.
  • -Ο σύνδεσμος ελληνικών επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, GRECA, είναι πλέον σε άμεση επαφή με την κινέζικη εταιρεία για το πώς θα μπορούν οι ελληνικές ηλεκτρονικές πλατφόρμες να διασυνδεθούν με την Alibaba.

Δημοφιλή