Αποζημίωση 740 ευρώ σε επιβάτιδα για απώλεια αποσκευής σε θαλάσσιο ταξίδι

Αποζημίωση 740 ευρώ σε επιβάτιδα για απώλεια αποσκευής σε θαλάσσιο ταξίδι
Eurokinissi

Αποζημίωση ύψους 740 ευρώ κατέβαλε, μετά από παρέμβαση του «Συνηγόρου του Καταναλωτή», ακτοπλοϊκή εταιρεία σε επιβάτιδα σε πλοίο που πραγματοποιούσε το ταξίδι από τα Χανιά προς την Αθήνα.

Ειδικότερα, η ακτοπλοϊκή εταιρεία αρνήθηκε να την αποζημιώσει για απώλεια αποσκευής, τη στιγμή που είχε παραδώσει δύο αποσκευές, λαμβάνοντας σχετική απόδειξη.

Κατά την άφιξή της στην Αθήνα, παραλαμβάνοντας τις αποσκευές της, διαπίστωσε ότι η μια εξ αυτών είχε χαθεί. Επικοινώνησε άμεσα με την εταιρεία, η οποία της ζήτησε να αναμείνει 10 ημέρες. Στη συνέχεια δέχτηκε τηλέφωνο από συνεπιβάτη, ο οποίος της δήλωσε ότι εκ παραδρομής πήρε την αποσκευή της και ήδη βρισκόταν στο εξωτερικό, ενώ υποσχέθηκε να της την παραδώσει σε 10 ημέρες, όταν θα επέστρεφε στην Ελλάδα.

Ωστόσο μετά την παρέλευση των δέκα ημερών δεν είχε κανένα νεότερο, ενώ στο τηλέφωνο επικοινωνίας που είχε ουδείς απαντούσε στις κλήσεις της. Η εταιρεία ισχυρίστηκε ότι δεν φέρει καμία ευθύνη, διότι η αποσκευή είχε εντοπιστεί.

Κατόπιν των ανωτέρω, ο Συνήγορος του Καταναλωτή επισήμανε στην ακτοπλοϊκή εταιρεία ότι είναι υπεύθυνη για την απώλεια της αποσκευής της επιβάτιδας, διότι η απώλεια πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, συνεπώς, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και, συγκεκριμένα, με το άρθρο 8 της Διεθνούς Σύμβασης των Αθηνών υποχρεούται σε καταβολή της προβλεπόμενης αποζημίωσης.

Η εταιρεία ανταποκρίθηκε θετικά και προχώρησε στην καταβολή αποζημίωσης ύψους 740 ευρώ στην καταναλώτρια.

Δημοφιλή