Οι τεχνολογίες που βρίσκονται στο επίκεντρο της φετινής CES στο Λας Βέγκας

Οι τεχνολογίες που βρίσκονται στο επίκεντρο της φετινής CES στο Λας Βέγκας
A brand ambassador tests Samsung's Gear VR headset at the Samsung Galaxy booth at the International CES Tuesday, Jan. 6, 2015, in Las Vegas. (AP Photo/Jae C. Hong)
A brand ambassador tests Samsung's Gear VR headset at the Samsung Galaxy booth at the International CES Tuesday, Jan. 6, 2015, in Las Vegas. (AP Photo/Jae C. Hong)
ASSOCIATED PRESS

Τις πύλες της στο κοινό άνοιξε η φετινή CES (Consumer Electronics Show) στο Λας Βέγκας, σημειώνοντας ρεκόρ αριθμό εκθετών (3.600).

Σε αναλυτικό δημοσίευμα του CNET σχετικά με τις τεχνολογίες οι οποίες βρέθηκαν στο επίκεντρο της έκθεσης κατά την πρεμιέρα της, ενδιαφέρον παρουσιάζει η περίπτωση της Ford, η οποία πρόσφατα παρουσίασε την πλατφόρμα «έξυπνων» αυτοκινήτων Sync 3, και εξετάζει νέους τρόπους με τους οποίους τα αυτοκίνητα θα συλλέγουν δεδομένα για να προσαρμόζονται στις συνθήκες του δρόμου. Αν και δεν παρουσιάστηκαν οχήματα, ο διευθύνων σύμβουλος, Μαρκ Φιλντς, υπογράμμισε πως η εταιρεία δεν επικεντρώνεται στο μάρκετινγκ αλλά στο να φέρει τα αυτόνομα οχήματα στις μάζες.

Ωστόσο το κοινό δεν έμεινε απογοητευμένο, καθώς ματιές στο μέλλον του αυτοκινήτου έδωσαν η Audi, η Mercedes Benz και η BMW. Ειδικότερα, η Audi εντυπωσίασε επιδεικνύοντας το κάλεσμα ενός αυτόνομου αυτοκινήτου στα πρότυπα του... «Ιππότη της Ασφάλτου», μέσω «έξυπνου» ρολογιού (smartwatch).

Πέρα από τον χώρο της αυτοκίνησης, η Intel εντυπωσίασε με μια σειρά νέων ανακοινώσεων, μεταξύ των οποίων δεσπόζει το RealSense: ένα σύστημα το οποίο χρησιμοποιεί 3D κάμερα για τον εντοπισμό σε πραγματικό χρόνο στοιχείων και δεδομένων όπως το βάθος και οι χειρονομίες. Επίσης, η εταιρεία προωθεί εφαρμογές ασφαλείας για αυτό (όπως ένα εργαλείο αναγνώρισης προσώπου γνωστό ως True Key), εφαρμογές ρομποτικής και drones που χρησιμοποιούν το RealSense για να αποφεύγουν αυτόματα εμπόδια κατά την πτήση τους. Επίσης, παρουσίασε το Curie, μεγέθους κουμπιού, το οποίο προορίζεται να αποτελέσει βασικό πυλώνα της στρατηγικής της εταιρείας στα wearables μέσα στο 2015.

Από την έκθεση φυσικά δεν θα ήταν δυνατόν να απουσιάζουν και η Augmented (επαυξημένη) και η Virtual (εικονική) Reality, με ειδικούς – περιλαμβανομένων στελεχών της Oculus VR και της castAR- να συζητούν σχετικά με τη μεταβαλλόμενη φύση της εικονικής και της επαυξημένης πραγματικότητας, και το πώς αυτές οι καινοτομίες θα επιδράσουν στο μέλλον της τεχνολογίας.

Από πλευράς της η Dell λάνσαρε μία σειρά νέων προϊόντων, από το XPS 13 (εξαιρετικά μικρών διαστάσεων, μόλις στις 13 ίντσες) μέχρι τα νέα μοντέλα των Alienware gaming laptops της.

Παράλληλα, ιδιαίτερη έμφαση δίνεται φέτος στα οικιακού προσανατολισμού gadgets, καθώς και στα wearables, ενώ η Samsung εντυπωσίασε με τις τηλεοράσεις SUHD TV της (Super UHD TV). Ακόμη, μια ιδιαίτερη «κόμικ» νότα έδωσε στην έκθεση το event «Night with Marvel» της εταιρείας, όπου ο κορεατικός κολοσσός αποκάλυψε μία συλλογή hardware εμπνευσμένου από τους «Avengers» της Marvel – όπως ένα see-through smartphone και συσκευές του...Τόνι Σταρκ (aka Iron Man).

Δημοφιλή