Διαφήμιση στο Snapchat ρώτησε τους χρήστες αν θέλουν να «χαστουκίσουν τη Rihanna»

Τραγική θεωρήθηκε η στάση της εταιρείας που έκρινε ότι είναι αστεία η γελοιοποίηση της βίας.

Το Snapchat απέσυρε μια διαφήμιση που γελοιοποιούσε την κακοποιητική συμπεριφορά του Chris Brown εις βάρος της Rihanna του 2009. Η διαφήμιση, ήταν για ένα παιχνίδι τύπου «Θάρρος ή Αλήθεια» που λέγεται Would you Rather! (Τι θα προτιμούσατε) οπού ρωτούσε τους χρήστες «Θα προτιμούσατε να χτυπήσετε την Rihanna ή να δώσετε μπουνιά στον Chris Brown».

Σύμφωνα με το BBC News, το Snapchat δήλωσε ότι η διαφήμιση ήταν μια λάθος κρίση και την αφαίρεσαν απ′ ευθείας.

Φυσικά, ήταν πολλοί αυτοί που είδαν τη διαφήμιση προτού κατέβει και εξέφρασαν την άποψή τους - ανάμεσά τους και η Chelsea Clinton που έγραψε, «Αυτό είναι απαίσιο. Απαίσιο που κάποιος θεώρησε ότι είναι αστείο. Απαίσιο που μια εταιρεία ενέκρινε κάτι τέτοιο».