Υπό διερεύνηση το σιδηροδρομικό δυστύχημα στη Βαυαρία. Το σενάριο που αποκλείουν οι γερμανικές αρχές

Υπό διερεύνηση το σιδηροδρομικό δυστύχημα στη Βαυαρία. Το σενάριο που αποκλείουν οι αρχές
Aerial view shows firefighters and emergency doctors working at the site of a train accident near Bad Aibling, southern Germany, on February 9, 2016.Two Meridian commuter trains operated by Transdev collided head-on near Bad Aibling, around 60 kilometres (40 miles) southeast of Munich, killing at least eight people and injuring around 100, police said. The cause of the accident was not immediately clear. / AFP / dpa / Peter Kneffel / Germany OUT (Photo credit should read PETER KNEFFEL/AFP
Aerial view shows firefighters and emergency doctors working at the site of a train accident near Bad Aibling, southern Germany, on February 9, 2016.Two Meridian commuter trains operated by Transdev collided head-on near Bad Aibling, around 60 kilometres (40 miles) southeast of Munich, killing at least eight people and injuring around 100, police said. The cause of the accident was not immediately clear. / AFP / dpa / Peter Kneffel / Germany OUT (Photo credit should read PETER KNEFFEL/AFP
PETER KNEFFEL via Getty Images

Η γερμανική Αστυνομία έχει διαψεύσει τις πρώτες εκτιμήσεις για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στη Βαυαρία, σύμφωνα με τις οποίες τα δύο επιβατικά τρένα προσέκρουσαν όταν κάποιος χειριστής της γραμμής έκλεισε το αυτόματο σύστημα ασφαλείας. Υπενθυμίζουμε ότι το δυστύχημα έλαβε χώρα την Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου ανάμεσα στο Ρόζενχαϊμ και το Χόλτσκιρχεν, 60 χιλιόμετρα νοτιο-ανατολικά του Μονάχου. Το αποτέλεσμα ήταν δέκα άνθρωποι να χάσουν την ζωή τους και δεκάδες ακόμα να τραυματιστούν, δεκαοχτώ εκ των οποίων νοσηλεύονται σε σοβαρή κατάσταση.

Λίγες ώρες μετά το δυστύχημα, μια ανεπιβεβαίωτη πληροφορία που δημοσιεύτηκε σε πολλά γερμανικά μέσα ενημέρωσης ανέφερε ότι κάποιος χειριστής της γραμμής είχε απενεργοποιήσει το αυτόματο σύστημα ασφαλείας με το οποίο είναι ενισχυμένα τα τρένα της εταιρείας Meridian, στην οποία ανήκαν οι αμαξοστοιχίες. Το συγκεκριμένο σύστημα ενεργοποιεί τα φρένα των τρένων που περνούν τον κόκκινο σηματοδότη. Δημιουργήθηκε το 2011 μετά το δυστύχημα στο Μαγδεμβούργο, κατά το οποίο έχασαν την ζωή τους επίσης δέκα άνθρωποι.

«Ξεχάστε το αυτό, το απορρίπτουμε», δήλωσε εκπρόσωπος της γερμανικής Αστυνομίας στο βαυαρικό κανάλι Bayerischer Rundfunk, αναφερόμενος στις φήμες ότι το δυστύχημα συνέβη λόγω της απενεργοποίησης του συστήματος ασφαλείας .

Σύμφωνα με το BBC, οι αρχές συνεχίζουν να εξετάζουν το ενδεχόμενο του ανθρώπινου λάθους. Ο Υπουργός Μεταφορών αποκάλυψε ότι τα τρένα συγκρούστηκαν ενώ έτρεχαν με 100 χιλιόμετρα την ώρα. Αναμένεται τώρα η εξέταση των μαύρων κουτιών προκειμένου να διαπιστωθεί τι προκάλεσε το δυστύχημα.

Δημοφιλή