Πως μια Ιαπωνική εταιρεία έκανε τους άνδρες να αγαπήσουν τα ρούχα

Πως μια Ιαπωνική εταιρεία έκανε τους άνδρες να αγαπήσουν τα ρούχα
Doll clothes and photo made by Hegemony77
Doll clothes and photo made by Hegemony77
Hegemony77 clothes for dolls and 1/6 figures/Flickr

Τα καταστήματα ρούχων συνηθίζουν να προσεγγίζουν τις γυναίκες και δεν θεωρούν τους άνδρες ως τους κύριους αγοραστές τους. Η Ιαπωνική εταιρεία Uniqlo έχει καταφέρει όμως να κάνει τους άνδρες να αγαπούν αυτό που λένε πως λατρεύουν να μισούν. Τα ψώνια.

Σύμφωνα με το Business Insider, η εταιρεία είναι η μεγαλύτερη στον τομέα των ρούχων στην Ασία και σύντομα θα κάνει άνοιγμα στην Δύση. Ήδη έχει ανοίξει 40 καταστήματα στην Αμερική, τα οποία πιθανότατα να γίνουν στα επόμενα χρόνια... 1.000.

Σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλο της εταιρείας, Steven Sare, οι μισοί από τους πελάτες της Uniqlo είναι άνδρες, την στιγμή που οι περισσότεροι ανταγωνιστές τους τείνουν να έχουν περισσότερες γυναίκες.

Όπως αναφέρει το Business Insider, η εταιρεία κατάφερε να προσεγγίσει το συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό με τέσσερις τρόπους: δημιουργώντας μίνιμαλ και κλασσικά κομμάτια, χρησιμοποιώντας πρακτικά υφάσματα, τηρώντας την ισορροπία μεταξύ τιμής και ποιότητας και βελτιώνοντας την εφαρμογή των προϊόντων της.

Πιο συγκεκριμένα, ο ιδρυτής της Uniqlo, Tadashi Yanai, λέγεται πως μελέτησε το επιχειρηματικό μοντέλο της Gap, όμως αντί να προσπαθήσει να προωθήσει στην αγορά μοδάτα κομμάτια, προτίμησε τα πιο βασικά ρούχα.

«Αυτό αρέσει στους άνδρες γιατί συνδυάζουν τα ρούχα εύκολα και δεν χρειάζεται να το πολυσκεφτούν», αναφέρει η Laura Gurski από την υπηρεσία συμβουλών A.T. Kearny.

Aκόμα, όσον αφορά την ποιότητα των υφασμάτων, η εταιρεία χρησιμοποιεί υφάσματα που κρατάνε τους άνδρες στην σωστή θερμοκρασία και τους κάνουν να νιώθουν άνετα. Επίσης, την ίδια στιγμή οι τιμές τους είναι πολύ καλές, με ένα κασμιρένιο πουλόβερ να κοστίζει περίπου 90 δολάρια.

Τέλος, η εταιρεία έχει βελτιώσει σε μεγάλο βαθμό την εφαρμογή των ρούχων της, γεγονός που είναι ιδιαίτερα ελκυστικό στους άνδρες.

«Η εταιρεία έχει καταλάβει πως κάποιοι άνδρες δεν θέλουν να φορούν μια μπλούζα και να μοιάζουν με κουτιά», εξηγεί η Gurski.

Δημοφιλή