To 2016 σε μια φωτογραφία
Twitter

Τις έχουν κατηγορήσει για τον ναρκισσισμό της νέας γενιάς, αλλά ταυτόχρονα έχει αποδειχτεί ότι μας κάνουν -έστω και παροδικά- λίγο πιο χαρούμενους. Ο λόγος για τις σέλφι φωτογραφίες, εκείνες που τραβά κανείς με την μπροστινή κάμερα του κινητού του και συνήθως συνοδεύονται από χειρονομίες και σφίξιμο των χειλιών (“duckface”).

Ο όρος «σέλφι» επιλέχθηκε από την Oxford Dictionaries ως η λέξη της χρονιάς για το 2013 και ακούγεται πλέον καθημερινά: στο μετρό, στη δουλειά, στο ασανσέρ, στο μπαρ, στην παραλία. Το «έλα να βγάλουμε μια σέλφι» έγινε μάλιστα διαφήμισης γνωστής εταιρείας παραγωγής χυμών και αναψυκτικών και είναι πλέον προφανές ότι έχει ανατρέψει -κυριολεκτικά και μεταφορικά- τον τρόπο που βλέπουμε τον κόσμο.

Παλαιότερα, βλέπαμε ανθρώπους να τραβούν βίντεο και φωτογραφίες σε συναυλίες και άλλες εκδηλώσεις έχοντας τα χέρια τους ψηλά και το βλέμμα τους στραμμένο σε αυτό που αποθανάτιζαν κάθε φορά. Κάποιοι τους κατηγορούσαν ότι χάνουν την επαφή με την πραγματικότητα, χωρίς όμως να αναλογιστούν τι θα επακολουθούσε. Ο κόσμος πλέον στρέφει την πλάτη του σε αυτό που βλέπει για να βγάλει σέλφι μαζί του. Γιατί τι αξία να έχει -επί παραδείγματι- μια φωτογραφία της Χίλαρι Κλίντον εάν δεν είναι και το πρόσωπό σας μέσα σε αυτή;

Η συγκεκριμένη φωτογραφία τραβήχτηκε από την φωτογραφία Μπάρμπαρα Κίνι και δημοσιεύτηκε στο Twitter από εργαζόμενο στην καμπάνια της υποψήφιας προέδρου. Έχει αναπαραχθεί περισσότερες από 10.000 φορές και έχει εκατοντάδες σχόλια.

Δημοφιλή