Dior: Από την Κρήτη ως τους Δελφούς, το ταξίδι της Κιουρί στο Instagram

Τι εντυπωσίασε την καλλιτεχνική διευθύντρια του Dior σε κάθε μια από τις στάσεις της,
Εικόνες από τον λογαριασμό του οίκου Dior στο Instagram
Εικόνες από τον λογαριασμό του οίκου Dior στο Instagram

Δεν είναι μόνο το Καλλιμάρμαρο κι η Ακρόπολη στο φόντο που δεσπόζουν στο Instagram του Dior και της καλλιτεχνικής του διευθύντριας, Μαρία Γκράτζια Κιουρί, με αφορμή την πρόσφατη επίδειξη μόδας του οίκου που καλύφθηκε από σημαντικά μέσα μαζικής ενημέρωσης ανά τον πλανήτη.

Είναι και ιδιαίτερα σημαντικοί αρχαιολογικοί χώροι και μουσεία της Ελλάδας που γεμίζουν τα σόσιαλ μήντια του ιστορικού brand αλλά και της 57χρονης επικεφαλής του, απαθανατίζοντας την περιοδεία της στην χώρα μας με σκοπό να καταγράψει και να εμπνευστεί από την θέση της γυναίκας στην αρχαιότητα καθώς ανίχνευσε την γυναικεία θεότητα.

Κρήτη, Σαντορίνη, Δελφοί, Ελευσίνα ήταν οι εμβληματικοί σταθμοί του οδοιπορικού της Κιουρί, η οποία θέλησε να συνεργαστεί και με Έλληνες δημιουργούς, τεχνίτες φωτογράφους και πολλές άλλες ειδικότητες - ανθρώπους που που εργάστηκαν για το πρότζεκτ μια σημαδιακή χρονιά για την χώρα μας καθώς συμπληρώνονται 200 χρόνια από την ελληνική επανάσταση.

Το Μινωικό ανάκτορο της Κνωσσού, το Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου το Ακρωτήρι της Σαντορίνης, αλλά και ο αρχαιολογικός χώρος της Ελευσίνας αποτέλεσαν μέρη που η ίδια επισκέφθηκε αναφέροντας τις εντυπώσεις της.

Αναφερόμενος στις περιηγήσεις στην Κρήτη ο οίκος δεν παρέλειψε να αναφέρει τον τόπο που είναι συνδεδεμένος με τον Μινώταυρο.

Η ίδια, εξάλλου, εντυπωσιάστηκε ιδιαίτερα από την γυναικεία γυμνόστηθη φιγούρα με τα φίδια στα χέρια. «Αυτό το εκπληκτικό άγαλμα από την Κρήτη αντιπροσωπεύει την Θεά με τα φίδια, μια από τις αμέτρητες ενσαρκώσεις της μητέρας Θεάς... Έπαθα εμμονή με αυτά τα αγάλματα, επειδή εκπροσωπούν τη θεά που είναι συνδεδεμένη με αυτό το είδος δεξιοτεχνίας», εξομολογείται η Κιουρί στην ξεναγό της κατά τη διάρκεια της επίσκεψής της στο μουσείο του Ηρακλείου.

Οσο για τον αρχαιολογικό χώρο στο Ακρωτήρι, αναδεικνύει «τη λατρεία των γυναικείων θεοτήτων και των μοναδικών ανθρωπομορφικών κεραμικών», αναφέρει σε ανάρτησή του ο oίκος.

Στους Δελφούς σημειώνεται ότι οι ιέρειες κατείχαν θέσεις με μεγάλη εξουσία στον αρχαίο κόσμο, ενώ στην Ελευσίνα αναφέρεται η λατρεία της θεάς Δήμητρας «μια από τις πιο πρόσφατες προσωποποιήσεις της μητέρας Θεάς».

Ακολουθούν χαρακτηριστικές αναρτήσεις του οίκου και της καλλιτεχνικής του διευθύντριας: