ΔΙΕΘΝΕΣ
08/01/2019 15:30 EET

Η Apple τρολάρει την Google με μια τεράστια διαφήμιση στο Λας Βέγκας

H αρχή μιας κόντρας για την ιδιωτικότητα των πελατών

Η Apple δεν συμμετέχει επίσημα στην τεχνολογική έκθεση CES στο Λας Βέγκας, τη μεγαλύτερη στον κόσμο, αλλά ακόμη κι έτσι έκανε την παρουσία της εκεί κάτι περισσότερο από αισθητή.

Με την έκθεση να ανοίγει επίσημα την Τετάρτη, ο αμερικανικός κολοσσός ανήρτησε μια τεράστια διαφήμιση σ’ έναν από τους εξωτερικούς τοίχους του ξενοδοχείου Marriot με την παρακάτω φράση που θα συζητηθεί (ήδη συζητείται):  «Ό,τι συμβαίνει στο iPhone σου, μένει στο iPhone σου», παραπέμποντας ευθέως στο σλόγκαν: «Ό,τι συμβαίνει στο Λας Βέγκας, μένει στο Βέγκας».

Φυσικά, η Apple τρολάρει τη Google, καθώς είναι πια κοινός τόπος ότι τα φορητά android συστήματα είναι πιο ευάλωτα στις «διαθέσεις» των χάκερ, γεγονός που μπορούν να τα κάνουν «όπλο» της εκάστοτε κυβέρνησης. Όσο για την ίδια, προσπαθεί να επιδείξει την προσπάθεια που κάνει τα τελευταία χρόνια για την ιδιωτικότητα των πελατών της.

Από την πλευρά της, η Apple έχει επενδύσει στο ρόλο της ως ο κατασκευαστής τηλεφώνων που σέβεται την ιδιωτικότητα των πελατών της. Η

Και όταν το Facebook βρισκόταν στο στόχαστρο εξαιτίας του σκανδάλου της Cambridge Analytica πέρσι, ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Τιμ Κουκ, φέρεται να εκνεύρισε με τις δηλώσεις του τον επικεφαλής του Facebook, Μαρκ Ζούκενμπεργκ.

Άλλωστε, ο διευθύνων σύμβουλος της Apple μετά το σκάνδαλο που είχε προκύψει με το Facebook είχε δηλώσει, ότι «Για μας η ιδιωτικότητα είναι ένα ανθρώπινο δικαίωμα. Δεν πρόκειται να επέμβουμε στην προσωπική σας ζωή».

Αξίζει να τονίσουμε ότι η συγκεκριμένη διαφήμιση τοποθετήθηκε πλησίον του σιδηροδρόμου μονής τροχιάς στο Λας Βέγκας, που κατακλύζεται από διαφημίσεις της Google.

Η ειρωνεία γίνεται ακόμα μεγαλύτερα, όταν αναφέρεται το γεγονός ότι πρόσφατα, το ξενοδοχείο Marriot όπου τοποθετήθηκε η τεράστια αφίσα ανακοίνωσε ότι έπεσε θύμα κακόβουλης ηλεκτρονικής επίθεσης με χάκερ να αποσπούν από τους σέρβερ της γνωστής αλυσίδας ξενοδοχείων περισσότερα από 5,25 εκατ. στοιχεία διαβατηρίων.

Η κόντρα αναμένεται να συνεχιστεί

Πηγή: Insider